Min bamsekat

Synes lige I skulle se et par nye billeder af Valentin :inlove:

Han er en rigtig dejlig stor exotic bamsedreng på 4,8 kg, desværre lidt for tung ifølge dr. Dyr men jeg forsøger at aktivere ham og til sommer skal vi ud og gå i sele. Det lærte han efter han var blevet opereret i knæet og skulle genoptræne, hvilket også er en af grundene til at han helst ikke må veje for meget, da det er belastende for hans led… Men han elsker sin madskål :hjerte:

Han er den sødeste, kærligste bamse, en rigtig “Mors kat” :hjertehop:

Årh altså. Han ligner godt nok en rigtig krammebamse. Og sikke flotte øjne han har :wehuu:

:wehuu:

Han er deeeejlig!!
Man lægger virkelig mærke til hans øjne

Nøj hvor er han dejlig, og de øjne :wehuu:
Hilsen Lisbeth

Tusind tak :inlove: det lykkedes mig endelig at tage nogle gode billeder af ham uden blitz - blitzen plejer nemlig at gå i øjnene på ham, så det er rigtig svært at få nogle ordentlige billeder. Men denne gang var han meget dygtig og lå helt musestille :tihi:

Hvor er han fiiiin :wehuu:

Kære Camilla.

Hvor er han dejlig, og han udstråler, at han er en rigtig kærlig bamse.

Sikke en fin sort mus og sikke øjne…wow. De MÅ være lavet af rav:wehuu:

Ja, det skulle man tro :inlove: Han er bare en rigtig dejlig køssekat, med køssemund :tihi: Og en rigtig god kærlighedssnapper :høhø:

Hvor er han dog Lækker :slight_smile:

Hvor er han dejlige din bamse-dreng. Ja, desværre skal de ligesom os passe på vægten – hvis vi gerne vil beholde dem rigtig længe. Jeg tror også, at jeg skal ha’ min mand ud og gå i sele – han er også lidt for glad for sin ”madskål” :wink:

Hvor er han fin :hjerte:
:wehuu:

Den øjenfarve til den sorte pels - wow.

Teresa

Åhh, dejlige Valentin, hvor er han skøn:wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er han kær :wehuu:

Hvor han skøn elsker bare en sorte exotic:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: