Min cirkushest er sprunget over regnbuebroen

:lys::hjerte::kram:

1 Synes om

:lys:
:kram:

1 Synes om

Det gør mig så uendeligt ondt at høre :kram:

1 Synes om

1 Synes om

Det gør mig frygteligt ondt :ked: :kram:

God rejse, skønne dreng :lys:

1 Synes om

Det gør mig så ondt. Jeg kan slet ikke finde ord for det. :sob:
Jeg er virkelig virkelig virkelig ked af det på jeres vegne. :sob::sob::broken_heart:

1 Synes om

Det gør mig virkelig ondt Luise :kram:

1 Synes om

Det går mig så ondt at læse :cry: :kram:

1 Synes om

Mange tanker herfra :kram:

1 Synes om

Åh nej, det er jeg utrolig ked af at høre :ked:

Brian var en ener. Så sød og stor og altid klar på at få nus af gud og hvermand :hjerte: Jeg husker ham fra udstillinger, hvor han bare var på og konstant i manegen :slight_smile:

Hvil i fred, du dejlige mesermand :lys:

Kram til dig og dine familie - det er hårdt at miste så stor en personlighed :kram:

1 Synes om

1 Synes om

Det gør mig meget ondt Luise :kram:
God rejse dejlige Brian :lys:

1 Synes om

Åh nej.
Det gør mig så ondt for Jer :cry:

1 Synes om

:kram::kram::kram:

1 Synes om

Tusind tak for alle jeres knus og tanker. :heart:
Det er så uvirkeligt og meningsløst at han er væk… Den store godmodige tossede men helt igennem dejlige dreng. :heart: Sugieh har dagen igennem været min lille skygge, Anoushka kalder og mit hjerte bløder for os alle sammen. :broken_heart:
Jeg har lyst til at råbe ud, om der er nogen der ved, hvor ondt det gør. Men det behøver jeg ikke, herinde ved de fleste desværre, lige nøjagtig hvordan jeg har det. :pensive:
Jeg har for en halv time siden puttet min dreng ved siden af hans veninde Fatal. Jeg ønsker de allerede tumler rundt og leger, hvor end de er. :hjerte::dizzy:

19 Synes om

Det gør vi - og det gør ondt, også “bare” at læse om når det sker for andre. :cry:
Brian og Fatal må helt sikkert ha’ fundet hinanden derude/oppe/ovre/henne - og de er i godt selskab… :cat2::cat2::cat2::cat2: :brist:

5 Synes om

Ja, desværre ved de fleste af os her inde, hvor sønderrivende ondt det kan gøre at miste en katteven. :kram:
Det jeg forsøgte at huske på da jeg mistede min elskede kat var, at jeg trods alt havde givet ham et rigtigt godt liv. :hjerte: Af og til bliver vi nødt til at måle liv i gejst, glæde og kvalitet, i stedet for i længde.
Brian havde et godt liv og han forstod virkelig at få det bedste ud af det. :hjerte:

8 Synes om

Åh, det gør mig frygteligt ondt :frowning:

Venligst
Dorthe

1 Synes om

Jeg viste godt han ville komme på forsiden, og jeg er stolt af ham. Men hold op det kalder på vand :sob:

18 Synes om

:kram:

1 Synes om