Det gør mig så uendeligt ondt at høre
Det gør mig frygteligt ondt
God rejse, skønne dreng
Det gør mig så ondt. Jeg kan slet ikke finde ord for det.
Jeg er virkelig virkelig virkelig ked af det på jeres vegne.
Det gør mig virkelig ondt Luise
Det går mig så ondt at læse
Mange tanker herfra
Åh nej, det er jeg utrolig ked af at høre
Brian var en ener. Så sød og stor og altid klar på at få nus af gud og hvermand Jeg husker ham fra udstillinger, hvor han bare var på og konstant i manegen
Hvil i fred, du dejlige mesermand
Kram til dig og dine familie - det er hårdt at miste så stor en personlighed
Det gør mig meget ondt Luise
God rejse dejlige Brian
Åh nej.
Det gør mig så ondt for Jer
Tusind tak for alle jeres knus og tanker.
Det er så uvirkeligt og meningsløst at han er væk… Den store godmodige tossede men helt igennem dejlige dreng. Sugieh har dagen igennem været min lille skygge, Anoushka kalder og mit hjerte bløder for os alle sammen.
Jeg har lyst til at råbe ud, om der er nogen der ved, hvor ondt det gør. Men det behøver jeg ikke, herinde ved de fleste desværre, lige nøjagtig hvordan jeg har det.
Jeg har for en halv time siden puttet min dreng ved siden af hans veninde Fatal. Jeg ønsker de allerede tumler rundt og leger, hvor end de er.
Det gør vi - og det gør så ondt, også “bare” at læse om når det sker for andre.
Brian og Fatal må helt sikkert ha’ fundet hinanden derude/oppe/ovre/henne - og de er i godt selskab…
Ja, desværre ved de fleste af os her inde, hvor sønderrivende ondt det kan gøre at miste en katteven.
Det jeg forsøgte at huske på da jeg mistede min elskede kat var, at jeg trods alt havde givet ham et rigtigt godt liv. Af og til bliver vi nødt til at måle liv i gejst, glæde og kvalitet, i stedet for i længde.
Brian havde et godt liv og han forstod virkelig at få det bedste ud af det.
Åh, det gør mig frygteligt ondt
Venligst
Dorthe