Igår blev den ved med at genstarte med et par minutters mellemrum. Og til sidst genstartede den med sekunders mellemrum. Dvs den nåede kun lige ind i bios.
Nu kan den slet ikke starte op. Jeg HÅBER det kun er bundkortet der er røget, for det er heldigvis ikke det dyreste.
Men jeg skal alligevel vente til den første.
Jeg håber jeg kan få lov til at låne min mors computer (Selvom jeg hader at sidde ved andres computere). For ellers går jeg da ud af mit gode skind
Vi har rodet med den her til aften, og den vil hverken starte i alm tilstand eller fejlsikret. Vi har også prøvet at formatere den, men vi kan slet ikke komme ind i programmet.
Nu er vi ikke længere sikre på at det er bundkortet den er gal med… Ret træls…
Nå… Jeg var lige ude hos min far igår for at rode i nogle af vores kasser. Jeg fandt nogle gamle computer dele, og så måtte manden jo til at skifte det hele for at se hvad det var der var galt.
Det er harddisken og bundkortet der er røget. Great.
Harddisken har jeg heldigvis, men det gamle bundkort jeg har passer ikke til de dele der sidder i Hvorfor skal de også lave nyt elektronik hele tiden?
Anyway, min mor kommer og henter sin computer idag (Selvom hun ikke skal bruge den… Mødre altså… ) Så jeg er uden computer til torsdag/fredag i næste uge
Stakkel, ja, jeg sad også og tænkte på harddisken, for så kan BIOS stadig godt starte op, men Windows vil ikke kunne startes, efterhånden som skaden bliver værre.
Bundkortet kan jo være et ret vidt begreb… jeg kan forstå, at I ikke har helt nok med dele til at teste helt igennem? For hvis noget af køleren er i stykker, så kan CPU’en jo være blevet svitset - eller vil måske bare ikke køre, fordi den bliver for varm.