Min computer laver kage i det

Mine ikoner på skrivebordet er blevet meget store. Så fik jeg dem gjort mindre, men de fylder stadig meget mere, end de plejer. Der er også andre ting, der ser meget større ud nu, end de gjorde før.

Hvordan får jeg den nulstillet?

Jeg har læst engang herinde, hvordan man gjorde, men jeg kan ikke huske det.

Ingen der kan hjælpe?

  • venstre klik på skrivebordet
  • vælg egenskaber/personlige indstillinger
  • vælg skærmindstillinger
  • derinde kan du redigere i skærmopløsningen

Det har jeg prøvet, men det ser stadig ikke rigtigt ud.

Kontrolpanel - sikkerhedskopi- og gendannelsecenter - opret et gendannelsespunkt.

Det kan være du har fået slået Store Ikoner til. Der er garanteret en eller anden obskur genvej en kat kan ramme ved et uheld. I går da jeg kom hjem stod min skærm helt tosset, der var lisso en lup på den øverste del af skærmen, og jeg låser endda computeren (så man skal logge ind på den) når jeg går fra den, netop fordi kattene jokker rundt på den og jeg normalt aldrig slukker den…

Kontrolpanel -> Udseende og personlige indstillinger -> Skærm

Det kan være du har fået slået Store Ikoner til. Der er garanteret en eller anden obskur genvej en kat kan ramme ved et uheld. I går da jeg kom hjem stod min skærm helt tosset, der var lissom en lup på den øverste del af skærmen, og jeg låser endda computeren (så man skal logge ind på den) når jeg går fra den, netop fordi kattene jokker rundt på den og jeg normalt aldrig slukker den…

Kontrolpanel -> Udseende og personlige indstillinger -> Skærm

Håber det er det :slight_smile: For det er nemt at rette :slight_smile:

Nej, det hjalp heller ikke at slå små ikoner til. Nu har jeg så lavet en gendannelse, men nu er den gal med mit antivirus program :frowning:

Hm… Er du sikker på det ikke er en virus du har så?

Jeg er ikke sikker på noget som helst. Og så lige i dag hvor jeg skulle have oprettet netbank. Det tør jeg slet ikke længere :frowning:

Næh det kan jeg faktisk godt forstå. Tag et virustjek med den der online virusscanner, den er faktisk ret god:

Jeg har fået min egen virusscanner til at køre.

Men jeg prøver da lige den anden også.