Min datter er blevet student i dag :)

Tillykke til din smukke studentdatter. Du har to utrolige smukke døtre

stort tillykke!!! med din datter :slight_smile:

[QUOTE=Silotte;720987]Tillykke med din datter!

Jeg håber også på at kunne tage min hue på til sommer - 7 år for sent :p[/QUOTE]

Det er aldrig “for sent” - jeg afsluttede også først HF da jeg var 25, SOSU som 26årig og HG som 27årig… bedre sent end aldrig :wink:

Jeg er 27 1/2 når jeg får hue på - først derefter skal jeg igang med den “rigtige” uddannelse. Ved godt det aldrig er for sent, men hold nu op jeg misunder mine jævnaldrende veninder - jeg HADER at studere! :stuck_out_tongue:

Tillykke, hvor er det flot :thumbup:

Endnu engang mange mange tak :slight_smile: Jeg er selvfølgelig pavestolt og en smule “misundelig” over, at det er hendes far der har fornøjelsen af, at fejre hende i dag. Men på lørdag er det vores tur og det glæder vi os meget til :slight_smile:

Forstår dig godt - det var faktisk også derfor jeg nappede en hurtig sosu uddannelse mellem HF og HG da jeg havde brug for at kunne jobbe lidt i mellem… Nu håber jeg at jeg kan komme videre som lægesekretærelev næste år… så hvis jeg er heldig så er jeg færdig når jeg er 30… :smiley:

Jeg var 18 år da jeg tog EFG, og 31 år da jeg tog HG-Voksen men jeg var på det tidspunkt blevet bidt af ideen om at få den HHx jeg havde ævlet om siden jeg var 18 så da jeg var 34 da jeg endelig stod med den blå hue på :tihi:

Så at få den hue på man ønsker sig er aldrig for sent :stuck_out_tongue:

Tillykke med huen til din kønne datter. Og tillykke til hendes mor, det er en stor dag, når ens “poder” består og får huen på.

jeg var 43 da jeg stod med SSA beviset…nogen hue får jeg nok aldrig…men det går nok endda

hov ups…undskyld jeg lige låner din tråd til svar

Det var en stor dag, både for Christina selvfølgelig, men helt sikkert også for hendes far og jeg. Vi er begge meget stolte af vores store pige :slight_smile: