Min datter har forsøgt at råbe folk op, der impulskøber dyr :D

Hej alle! Jeg har et barn på omkring 5 måneder cirka da jeg er blevet træt af den, og gerne flytte i en 1-værelses og spare nogle penge søger det nu nyt hjem. Tænker at prisen ligger omkring 1500kr da der følger tøj og seng med, du kan også købe en barnevogn med til 500kr, ellers BYD orker ikke høre på dens skrigen mere!
Ironi kan forkomme i denne annonce!
Ja den er vaccineret tror den er en blanding af en nordjyde og og vestjyde, og nej har ikke noget bur men har taget låget af min fryser så plejer at stille den dernede imens jeg er i byen synes det er var stor omvæltning at få barn vidste ikke hvor stort ansvaret var så har forsømt det lidt og det har været en del alene - men den har endnu ikke bidt noget i stykker!

Faren er en strejfer så har ikke helt styr på hvem han er, og tøjet er i fin stand lidt pletter i bukserne selvfølgelig men er sikker på det kan vaskes af.

Jamen vil helst se om jeg kan komme af med den inden jeg afliver den synes alligevel det er synd! - men tror sagtens den kan med andre den har ikke sagt noget endnu, og hvis bare du kaster noget mad til den inden du går kan den sagtens være alene.

Hej alle sammen inden i rykker hovedet af hinanden skal i bare vide jeg ingen børn har(hvilket der nok er nogle af jer der er glade for) jeg lavede dette opslag ene og alene af den grund at jeg synes det er skammeligt alle dem der anskaffer sig det ene kæledyr efter det andet - jeg har selv to hunde som jeg elsker helt til skyerne! Og prøver ligesom at få øjnene op på folk, og få at lave et trist emne om lavede jeg denne (nogen vil kalde syge) joke! synes folk burde tænke sig om inden anskaffer sig et dyr, eller får børn for den sags skyld… Til alle jer der fik et godt grin og spillede med på joken i må have en super fed dag, det har i gjort min…

Jeg har kun kopieret min datters indlæg i den efterhånden lange tråd, men uanfægtet at mange går lidt amok over den, så synes jeg faktisk hun har ret OG serverer det aldeles humoristisk :smiley:

Hvis folk tager det alvorligt, er det deres egen fejl - hun skriver jo “ironi kan forekomme”. Det er god humor om et vigtigt emne. :ok:

Hehe… men jeg kan godt forestille mig at i “ikke-kattekredse” kan den få folk i kog. Også fordi når folk bliver ophidsede læser de tit ikke så godt mere :wink: De læser hvad de tror der står…
Jeg kommer til at tænke på den med:
“Det er mig eller kattene” sagde min mand. Jeg savner ham af og til… :muhaha: :slem: