Min dejlige hankat

Vores dejlige hankat Iggy

Var 16 mdr gl. da vi måtte gå den tunge vej til dyrlægen

d 19/10-2008 tidlig morgen var jeg ude for at hilse på vores Iggy men han kom ikke som han plejede men et kort miv, jeg tog ham ud af hulen som han lå i men han kunne ikke gå på sine ben, så ind og fat i telefonen for at ringe til dyrlægen og vi fik en tid, men på få timer var han begyndt at blive gul, katten blev lagt til hvile hos dyrlægen

Det eneste tegn han har vist er at han var tynd og ikke tog på i vægt, men vi har haft hunkat i løb et par gange og alle mente at det var derfor han ikke tog på i vægt da han ellers virkede ok, men det er hårdt at miste et dyr på den måde

Obduktionen viste at hans nyre og lever var stået af og nr 2 nyre på vej
men hvad som har udløst dette er os en gåde, da han aldrig har været syg hos os. snøft

Vi vil altid mindes ham for den dejlige dreng han var
ære være dit minde iggy

Knus madmor

Hvil i fred søde Iggy. Nu er du glad og frisk og leger med alle de andre dyr ved regnbuebroen og kigger ned og passer på mor og glæder dig til en dag om mange mange år, hun kommer op og giver dig det største kys på panden! -love

Jeg får tårer i øjnene hver gang du nævner ham marianne -ikkemig

kan slet ikke forstå det, jeg har stadig det billede af overdejlige, kælne Iggy for min nethinde da vi sad og drak kaffe og sludrede inden Helsinge udstillingen!!

Mine tanker er hos dig i de her dage, jeg kan kun forestille mig hvilke tanker der har faret igennem hovedet på dig den dag…

Jeg er sikker på Iggy venter på dig ved regnbuebroen -kramer

-riprip til den elskede Iggy…jeg ved, at han nu leger med alle de andre elskede misser ved foden af regnbuen-love

kære Maianne
Det gør mig bare så ondt at i har mistet jeres skønne Iggy…

Jeg ved hvor glad du var for ham…
Marianne du er i mine tanker…

Kære Iggy, jeg ønsker dig en god rejse hen over Regnbuebroen… -riprip

Der over på den anden side, der er bare så dejligt, der er ingen smerte kun glæde…

hvor jeg føler med dig Marianne - den slags er slet ikke til at bære… -riprip

men trøst dig ved tanken om, at lige nu, der sidder han for foden af regnbuebroen - sammen med de tusinder af andre dejlige missere der friske og glade løber rundt og leger…

han har venner og legekammerater og er frisk og glad og fortæller vist og bredt om den madmor han glæder sig til kommer og henter ham en dag…

han glæder sig meget… og hver dag ser han ned på dig og elsker dig på afstand :slight_smile:

-kramer til dig… ventetiden er lang men du får ham at se igen…

Uhhh hvor jeg føler med dig.

Mange tanker her fra, det er så hårdt at miste en god ven! R.I.P

Jeg føler med dig, mange knus fra mig.

Det gør mig ondt på jeres vegne-ked

-riprip lille Iggy.

Sender varme tanker og kram afsted til jer.

Hej Marianne!
Hvor må du have det hårdt lige nu.
Det er jo slet ikke til at bære.

Mange gode tanker
Mona

-riprip lille Iggy.

De varmeste tanker herfra
-kramer

Øv hvor sørgeligt -kedmen nu løber han og leger ved Regnbuebroen sammen med alle de dejlige katte som var engang :slight_smile:

http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

Det gør mig ondt -riprip

Tak alle sammen
Ja det er meget hårdt at miste, og vi fatter det ikke
han viste ingen tegn på at der var noget galt
jeg er glad for jeres hilsner i denne svære tid

Hilsen fra Iggy’s madmor

Kære Marianne

Ingen ord er kan trøste lige nu men ´mine tanker er hos dig og din familie