Min dejlige have

Ja jeg vil spamme jer lidt
Indrømmet Jeg elsker min have og I er nu tvunget til at se med, altså hvis I ser denne tråd:)

Mit dejlige drivhus, 5 kvm. hold op hvor er der plads til meget. Hjemmedyrkede agurker, tomater osv. eksotiske planter fra min søde gartnerven:)og plads til to med hygge

og den dejlige have, designet at min have arkitekt veninde, og etableret, ja ham gartneren :slight_smile:

Ja og så da også lige et billede af mig og tja…:p:høhø::muhaha2:

Hilsen
Birthe & tosse sia/osh
www.felixissimus.dk

Undskyld jeg spøger, bor du der hvor du har gjort de sidst par år. For så kan jeg ikke genkende din smukke have. Men har jo også kun været der en gang.
Kan godt forstå at du er glad for den.

Hvor ser det dejligt ud! *misundelse"

Skøn have og drivhus. Det må være dejligt med en gartner til at pusle om den. :smiley:

Hvor ser det bare skønt ud :slight_smile:

:)[QUOTE=irene;883049]Undskyld jeg spøger, bor du der hvor du har gjort de sidst par år. For så kan jeg ikke genkende din smukke have. Men har jo også kun været der en gang.
Kan godt forstå at du er glad for den.[/QUOTE]

Hej Irene :slight_smile:

Jeg har boet her de sidste 2 år. Men det var vist i det gamle hus du besøgte mig.:? Jeg er bare flyttet over på den anden side af gaden, men er rigtig glad for det. Jeg tror da din veninde besøgte mig her, da hun hentede Cookie.

Og alle I andre tak, Det er virkelig mit åndehul.

Mange hilsener
Birthe & tossekattene

Mega flot have der emmer af hygge og med så mange flotte detaljer…En total lækker blæktudmand…drivhus … og selv du ser hammer godt ud…

Føj jeg er misundelig!

:slight_smile: Hvor det en dejlig oase :slight_smile:
Du kan godt på entreprisen på mit lille frimærke :wink:

[QUOTE=DK Sugieh;883576]:slight_smile: Hvor det en dejlig oase :slight_smile:
Du kan godt på entreprisen på mit lille frimærke ;)[/QUOTE]

Tsk…tsk… Burde du ikke ha’ en have-blomster-vander som ham Birthe har?.. Jeg er jo lige her! :smiley:

:smiley: TosseBirthe! - Du må se at få bestilt en Sommer-Viking-Drivhus-Nøgen-Støvsugning!!

Nej hvor er det en skøn have du har! er vild med dine anlagte sten…

Dét er bare iorden… bare du selv betaler transport :smiley:

Ej hvor har du en lækker have og drivhus :smiley:

Ja ja du har fået konkurrence her i det jyske:) Du er åbenbart ikke den eneste med “skøre” ideer til servicefagene:høhø:

Hilsen Tossen Birthe & Misserne

www.felixissimus.dk

Og tak igen til alle
Jeg kan ikke finde ud af det med multicitat svar …

Mange hilsener
Birthe (tossen med de mange katte)
www.felixissimus.dk

Dejlig have… Jeg så den jo dengang jeg var der i sommers, men er lidt i tvivl om du også havde drivhuset der?
Men jeg nyyyyder også min bette have voldsomt, så forstår dig godt :smiley:

[QUOTE=Eife;884628]Dejlig have… Jeg så den jo dengang jeg var der i sommers, men er lidt i tvivl om du også havde drivhuset der?
Men jeg nyyyyder også min bette have voldsomt, så forstår dig godt :D[/QUOTE]

Eva, drivhuset er fra i år, så det har du tilgode :slight_smile:

Birthe tosset med katte :slight_smile:
www.felixissimus.dk