Ja jeg vil spamme jer lidt
Indrømmet Jeg elsker min have og I er nu tvunget til at se med, altså hvis I ser denne tråd:)
Mit dejlige drivhus, 5 kvm. hold op hvor er der plads til meget. Hjemmedyrkede agurker, tomater osv. eksotiske planter fra min søde gartnerven:)og plads til to med hygge
og den dejlige have, designet at min have arkitekt veninde, og etableret, ja ham gartneren
Ja og så da også lige et billede af mig og tja…høhø::muhaha2:
Undskyld jeg spøger, bor du der hvor du har gjort de sidst par år. For så kan jeg ikke genkende din smukke have. Men har jo også kun været der en gang.
Kan godt forstå at du er glad for den.
:)[QUOTE=irene;883049]Undskyld jeg spøger, bor du der hvor du har gjort de sidst par år. For så kan jeg ikke genkende din smukke have. Men har jo også kun været der en gang.
Kan godt forstå at du er glad for den.[/QUOTE]
Hej Irene
Jeg har boet her de sidste 2 år. Men det var vist i det gamle hus du besøgte mig.:? Jeg er bare flyttet over på den anden side af gaden, men er rigtig glad for det. Jeg tror da din veninde besøgte mig her, da hun hentede Cookie.
Dejlig have… Jeg så den jo dengang jeg var der i sommers, men er lidt i tvivl om du også havde drivhuset der?
Men jeg nyyyyder også min bette have voldsomt, så forstår dig godt
[QUOTE=Eife;884628]Dejlig have… Jeg så den jo dengang jeg var der i sommers, men er lidt i tvivl om du også havde drivhuset der?
Men jeg nyyyyder også min bette have voldsomt, så forstår dig godt :D[/QUOTE]