Min egen lille hjerte-mis <3

Jeg har lige opdaget, at Armando’s aftegning på ryggen danner det smukkeste lille hvide hjerte :hjerte:

Jeg opdagede det, fordi jeg lå og strøg ham med hårene, så den floffy pels lagde sig helt ned

:wehuu:

Han er altså bare en lille hjerteknuser.

Ej hvor super kært! :hjertehop:

Ja det er så sødt, synes jeg :slight_smile:

Når han bare render rundt og leger, ser man det umiddelbart ikke, fordi pelsen så står ud fra kroppen.
Derfor har jeg først set det nu :slight_smile:

Det er da et tegn, Rikke. Han skal blive hjemme hos dig og grundlægge en linie, der alle har hjerte på ryggen… :smiley:

Ja det er en super sød tanke - men jeg har desværre ikke hverken plads eller lysten til at have en fertil hankat gående :slight_smile:
Jeg vil have mine katte omkring mig og ikke ude i et hus for sig selv - dertil er jeg for meget kælekatte ejer og ikke opdrætter :tihi:

Hvor ER det bare sødt :wehuu:

[SIZE=2]Kommer der ikke snart nye billeder af dem alle tre?[/SIZE] :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;1071268]Ja det er en super sød tanke - men jeg har desværre ikke hverken plads eller lysten til at have en fertil hankat gående :slight_smile:
Jeg vil have mine katte omkring mig og ikke ude i et hus for sig selv - dertil er jeg for meget kælekatte ejer og ikke opdrætter :tihi:[/QUOTE]

Så skal du da bare udstationere ham, hos nogen du er trygge ved :wink: Også bruge ham et par gange :smiley:

Nååååååååååååååååhr , hah hvor SØDT.

Nuihh hvor sødt:smelter:

Det er simpelthen ALT for nuttet!!! :inlove:

Hvor er det da bare nuttet :hjerte:

Jeg ka godt se ideen i en hjerte-linie efter ham :smiley:
Men man skal vist være mere end heldig for han gir det videre :slight_smile:

:hjerte:

Hold nu op, hvor det bare kært ! :besvimer:

[QUOTE=Theomilou;1071298]Hvor ER det bare sødt :wehuu:

[SIZE=2]Kommer der ikke snart nye billeder af dem alle tre?[/SIZE] :-)[/QUOTE]
Jo de bliver jo 8 uger i dag, så jeg skulle meget gerne have taget billeder af dem i dag eller imorgen :slight_smile:

Hvor er det bare for kært, Rikke :hjerte: Så fin :smiley:

Hvor er han fin :wehuu:

Sådan en ville jeg (heller) ikke kunne sælge :smelter:

Var i det hele taget ikke god til at sælge, derfor stoppede jeg som opdrætter for mange år siden