Min Engel Dusse

Min elskede elskede Dusse forlod mig i går. Vores eventyr blev alt for kort - alt alt for kort.
Søde skat… Jeg er så ked af, at jeg måtte ligge dig til at sove. Men der var ikke mere at gøre. Du var en ener, jeg får aldrig en så skør, dejlig, kærlig, elskelig, fjollet og tosset kat igen.
Du var alt hvad jeg ønskede mig. Aldrig har jeg set sådan en grim killing, før mor Mille fødte dig. Så grim, men så helt fantastisk dejlig. Du solgte dig selv fra første sekund. Du var bare så helt igennem unik. Hver gang jeg viste billeder af mine killinger, skrev jeg, at du var min tortie-tastiske tøs. Og det var du. så selvfølgelig måtte jeg lade dig blive hjemme, hvordan kunne jeg andet.
Du voksede dig smuk, og om muligt endnu mere dejlig med alderen.
Hvorfor du skulle forlade mig så tidligt, forstår jeg ikke, og mit hjerte kan ikke forstå du virkelig er væk. Men nu er du endelig sammen med din elskede mor igen, som du forgudede uden lige. Du elskede hende.
Nu ligger I side om side, og det glæder mig. Men hvor ville jeg ønske mig, at jeg havde jer ved min side istedet, sammen med Akira. Hun har nu mistet både søster og niece. Hun kalder på jer. Men vi har trods alt hinanden. Hvad havde jeg dog gjort, hvis jeg ikke havde haft hende. Dusse, elskling… Du vil altid være min Engel…

Hvil i fred min skat - jeg elsker dig, for altid…

Dette billede er en uge gammel :hjerte:

Det gør mig ondt :ked:

:lys:

Det gør mig så ondt :ked:
Hilsen Lisbeth

Åh det er så hårdt at miste … føler med dig !!!

:engel: God tur lille Engle-mis

Søde Jannie.
Dusse og du kæmpede inderligt for en anden slutning:ked: Dussen havde en speciel plads i mit hjerte fra første dag. Og der vil hun altid være:hjerte:
Jeg ved hvor hårdt du har det, og ville ønske, at jeg kunne gøre noget for at lette din sorg.
Sender dig de størte knus fra os alle

:kram:

Gør mig virkelig ondt! :ked:

[ATTACH=CONFIG]36889[/ATTACH]

Det gør mig meget ondt :frowning:

Venligst
Dorthe

Min dybeste medfølelse :trøste:

:lys:Hvor jeg føler med dig!!!

Cats og Conni

:lys:

Pyha Janne…Det er bare helt skrækkeligt at miste…men jeg lover dig at sorg går til savn for til sidst at blive et varmt minde om en dejlig pige der altid vil være dig nær i dit hjerte…mange tanker herfra.

:lys: sov godt Dusse

Det gør mig ondt for dig. Det gør det ikke nemmere, at man har haft tid til at forberede sig på det :ked:

Jeg håber, at du trods alt fik nogle gode dage sammen med hende til slut :rip:

Farvel, dejlige Dusse. :rip:
Din mor gjorde alt, men det rakte desværre ikke.
:trøste:

Kære søde Jannie

Der findes ikke ord der kan lindre din hjertesmerte lige nu…det gør mig så ondt at du skulle miste din dejlige Dusse. :ked:

Det gør mig rigtig ondt at har måtte sige farvel :ked:

-kramer
:rip:

Det gør mig ondt, Jannie, at du har måttet sige farvel til din elskede pige :ked:

Jeg er sikker på, at Mille har stået og taget godt imod hende på den anden side af Regnbuebroen.

Mange tanker herfra :kram:

Det gør mig ondt … R.I.P. lille misser :rip: