Min engel

Det er rart at man har en masse billeder at kigge på, når man mister en af sine sjælevenner:hjerte:
Har lige lavet dette af min lillelil :hjerte:

Hun var så utrolig smuk! :hjerte:

-kramer

Super godt billede af smukke smukke Lillo :wehuu:
Hvor er livet bare uretfærdigt indimellem :frowning:

Hun var virkelig en smuk kat :hjerte::hjerte:

Jeg har jo lige haft tanken om at miste et elsket kæledyr meget tæt inde på livet.
I den forbindelse kværnede alle tankerne rundt i hovedet på mig, men jeg bestemte mig for, at når det bliver tid, vil jeg tage en flot æske og ligger billeder, halsbånd, måske en tot pels, stambog osv osv. derned.

Jeg har gjort lidt a la det, da jeg forrige år mistede min kat og de tider hvor det var/er sværest var/er det for mig en hjælp, at kunne finde den frem og kikke på billederne og lige for et splitsekund føle, man er lidt tæt igen.

[quote=Sannela;527996]Hun var virkelig en smuk kat :hjerte::hjerte:

Jeg har jo lige haft tanken om at miste et elsket kæledyr meget tæt inde på livet.
I den forbindelse kværnede alle tankerne rundt i hovedet på mig, men jeg bestemte mig for, at når det bliver tid, vil jeg tage en flot æske og ligger billeder, halsbånd, måske en tot pels, stambog osv osv. derned.

Jeg har gjort lidt a la det, da jeg forrige år mistede min kat og de tider hvor det var/er sværest var/er det for mig en hjælp, at kunne finde den frem og kikke på billederne og lige for et splitsekund føle, man er lidt tæt igen.[/quote]
Åh ja, det var en god ide :slight_smile:
Jeg er i gang med at finde alle billeder frem, som jeg vil have fremkaldt. Så får jeg dem printet ud et sted og laver så et fotoalbum kun med Lillo :hjerte:
Så kan jeg tage det frem og mindes alle vores gode stunder sammen.
Gud, hvor jeg dog savner hende :ked:
Det stikker stadig forfærdeligt i mit hjerte!

[quote=Rikke Lillevang;528003]Åh ja, det var en god ide :slight_smile:
Jeg er i gang med at finde alle billeder frem, som jeg vil have fremkaldt. Så får jeg dem printet ud et sted og laver så et fotoalbum kun med Lillo :hjerte:
Så kan jeg tage det frem og mindes alle vores gode stunder sammen.
Gud, hvor jeg dog savner hende :ked:
Det stikker stadig forfærdeligt i mit hjerte![/quote]

:trøste:

Min veninde fik lavet den smukkeste fotobog, da hendes hund døde.
Hun syntes at arbejdet med at lave bogen ( inden den bliver sendt ind ) var meget terpeutisk og faktisk hyggeligt. Det skal siges at hun ikke lavede den lige efter, men ventede nogle måneder.

Og de der fotobøger gør altså noget fantastisk ved fotos + der er plads til tekst rundt om i bogen.

Min veninde fik lavet den smukkeste fotobog, da hendes hund døde.
Hun syntes at arbejdet med at lave bogen ( inden den bliver sendt ind ) var meget terpeutisk og faktisk hyggeligt. Det skal siges at hun ikke lavede den lige efter, men ventede nogle måneder.

Og de der fotobøger gør altså noget fantastisk ved fotos + der er plads til tekst rundt om i bogen.[/quote]
Nårh ja, en fotobog kunne jo være super flot :hjerte:
Tusind tak for ideen :knuser:

[quote=Rikke Lillevang;528023]Nårh ja, en fotobog kunne jo være super flot :hjerte:
Tusind tak for ideen :knuser:[/quote]

DET var så lidt!!
Tror nemlig også selv jeg vil benytte mig af den…