Min Gudinde, min skat, min Devi

Min Gudinde, min skat, min Devi er i dag rejst i forvejen til Regnbuebroen :sob:

Næsten 16 fantastiske år fik vi sammen, en tredjedel af mit liv og hele hendes - minus de første 5 måneder :heart:

Devi har alle årene været en speciel kat og det har ikke været kedeligt at dele livet med hende.

Bortset fra en lammelse som ung og lidt hypersoignering har hun været kernesund alle årene, indtil november 2017 hvor hun fik konstateret kronisk nyresvigt. Et helt år gik inden hun pludselig begyndte at se gammel ud og der kom flere dårlige dage.

I sidste uge gik det hurtigt og der blev aftalt hjemmeaflivning på onsdag.

Men Devi er Devi og ville selv bestemme så efter en weekend med tvangsfodring og en kat der tydeligvis havde sagt fra fik jeg aftalen flyttet til i dag.

Jeg havde fået noget beroligende med hjem at give hende og da dyrlægen kom sov Devi så godt at hun ikke ænsede det. Nogle minutter i 12 tog hun sidste åndedrag og drog videre så stille og roligt som jeg havde håbet på.

Jeg er så evigt taknemmelig for de mange år jeg fik sammen med denne kæmpe personlighed i den lille krop og jeg er så glad for at jeg lod hjertet vælge den majdag i 2003.

En epoke er slut…

Devi var den sidste af de oprindelige 3: Gizmo, Freya og Devi. Alle højt elskede og dybt savnede.

God rejse til Regnbuebroen mors lillepige - jeg savner dig allerede :brist:

6 Synes om

Kære Tina, uanset hvor rigtig sådan en beslutning er så gør det stadigvæk forfærdeligt ondt. De bedste tanker herfra og et virtuelt kram :kram:

:lys:

1 Synes om

:lys::kram:

Det gør mig umådeligt ondt for dig, Tina. :cry:
:lys:
Devi var en af de helt store katte her på KG.

:kram:

Det gør mig virkelig ondt Tina :kram: Devi var jo vores alle sammen kat :heart: Må jeg bare rose dig og sende dig lidt god karma for at lytte til hende og og for at hjælpe hende videre i dag frem for at vente til onsdag - det er at være sig sit ansvar bevidst :kram:

Det gør mig ondt, Tina.

Hvil i fred Devi :lys:

Mange tanker herfra, Tina.

Hvor er det fine ord om din smukke Devi :heart:
Det gør mig ondt i hjertet, at tiden var inde til, at hun skulle have fred :cry: Hvil i fred smukke Devi og mange kram og kærlige tanker til din mor Tina, som elskede dig meget højt :heart:

:lys:

Det gør mig ondt Tina :troste:
Men hun blev sendt afsted med al din kærlighed, som din sidste tjeneste mod hende :hjerte:
God rejse Devi :lys:

:kram:

:kram:

:lys: til Devi på vejen og :kram: til dig Tina

:lys:

God rejse smukke Devi

:lys:

:lys: på vejen for Devi
:kram: til dig :hjerte:

Åh, Tina, det gør mig frygteligt ondt :frowning:

Venligst
Dorthe

:lys:

:kram:

:kram:

Det gør mig virkelig ondt, varme tanker og kram til dig Tina :kram:
Devi var en helt speciel kat. Hvil i fred Devi :lys: