Min hankat er væk

Min kastreret hankat er en main coon har nu været væk i en uge. Han er blevet set i lørdags rende inde på golfbanerne i vores om Brøndby haveby Afd 1. Han er naturligvis efterlyst alle steder og opslag oppe i alle 7 afd. I dag lå der en død due ude i gården. Tænker Simba har lagt den, der var hjerte og skrog tilbage. :cat::heart::pray:
Mit spørgsmål er: hvor længe bliver han væk nu er set ca. 400 m. væk i lørdags.

2 Synes om

Vi har kun haft en der har været smuttet, han var hjemme igen efter 7 dage

Kom han bare pludselig hjem af sig selv. Vores er kastreret og strejfer her i området, umuligt at finde ham af os selv. Så håber han selv snart kommer hjem.

Vores var fertil avlsdreng og ja han kom helt af sig selv.
Havde brugte flere dage på at besøg hver ejendom en radius af 5 km, men ingen havde set ham. på 7 dagen lande han og slængede sig i havemøblerne

Er Simba vant til at være fritløber? Hvis han er så kommer han såmænd nok hjem igen af dig selv.

Er Simba indekat der ved et uheld er stukket af hjemmefra er det mere problematisk.

Er Simba øretatoveret og eller chippet?

2 Synes om

Hej! Simba er fritløbene i 6 måneder når vi er i vores kolonihave i Brøndby Haveby, der ligger op til lidt skov og Vallensbæk golfbaner.
Han er både øremærket og chippet samt efterlyst.:pray::cat::disappointed_relieved:
Han plejer højst at være væk ca. 5-6 timer af gangen.
Han render ud og ind af huset døgnet rundt.
Nu har det lige regnet meget, kan han klare det, plejer at frotere ham når han er våd.
Jeg har fået at vide at han da render efter hunkatte ovre i skoven. Han er kastreret så han løber jo ikke så langt væk. Er set i lørdags rende ind på golfbanerne gennem lidt krat. Vi har været inde og kalde på ham.
Håber han snart vender sin søde kattessude hjemad. :cat::pray::heart:
Knus Bente
Håber han snart vender

3 Synes om

Håber at Simba snart har fået eventyr nok for denne gang og vender hjem igen

:kryds: :kryds: :kryds:

1 Synes om

Han tager ikke skade af en regnbyge når det er så varmt som det er. Han skal nok finde ind under en busk så han bliver et minimum af våd.

Det bedste du kan gøre er, hvis du har noget af hans beskidte grus, er at strø det langs med din hæk på ydersiden således han kan lugte at det er her han bor.

Dernæst så må I ud og kalde når det bliver mørkt og stille. I løbet af dagen sover han sikkert et eller andet trygt sted og så når det bliver mørkt og stille kommer han frem.

Krydser fingre for at han finder hjem igen og når han er kommet hjem vil jeg klart opfordre jer til at sikre jeres have så han bliver inde i den.

1 Synes om

Tak det håber vi også. Han har aldrig været væk I mere end 5-6 timer af gangen, og så kommet hjem kl. 4 om morgenen. Om dagen render han i haven og i huset, hvor vi er sammen hele tiden.:heart::cat::pray:Stort chok for os han pludselig strejfer, men det har måske også noget med varmen at gøre og hunkatte. :disappointed_relieved:
Ja bare han snart kommer hjem​:pray::pray::pray::heart::heart::cat:

1 Synes om

Hej Han bruger ikke kattebakke har selvfølgelig en. Vi har været ude og kalde på ham om aftenen med tørkost og vand, men ikke fundet/hørt fra ham. Det skal måske være rigtigt mørkt? Går ved 20 - 21 tiden. Han har boet her i haven i 10 år og rendt løs, og altid kommet hjem​:heart::cat:
En der taler med dyr og har det som erhverv og har kunnet det siden hun var barn, har kontaktet mig på messinger tlf. og fortalt, “han er på pigesjov og har det godt og skal nok komme hjem når han er klar” Håber så han snart er klar og at hun har ret​:pray::pray::kissing_heart::cat:

3 Synes om

Vil lige tilføje at vi har planer om at bygge et kattevoliere til ham på 18 km. med dør indtil stuen så vi er sammen når han leger​:cat::heart:

2 Synes om

Han er ikke kastreret? Hvis han ikke er, så skriv det øverst på todo-listen til når han kommer hjem. Så slipper I for, han går på pigesjov, og han kommer heller ikke til at bidrage til flere uønskede killinger. Dem er der allerede for mange af.

Jeg håber, han snart dukker op. Vær opmærksom på at spørge i området, om folk vil tjekke eventuelle haveskure, han kunne være blevet lukket inde i. Fx hvis der er nogen, der kun er der i weekenden.

2 Synes om

Ups! Ser lige, at du allerede har skrevet, han er kastreret.

Vi har sat opslag op om at folk skal kikke i deres skure. Efterfølgende er han med sikkerhed blevet set af 2 damer.:cat::kissing_heart::pray::heart:Nu strejfer han efter hunkatte. Og håber han snart er færdig med det. Og snart kommer hjem igen til os​:kissing_heart::cat::pray:

3 Synes om

Jeg ville helt sikkert også gå en tur når helt mørkt. De er jo nat aktive dyr.

Pøj pøj!!

1 Synes om