Min helt egen snepanter

…eller kyssedyret i daglig tale:tihi:

Aldrig har jeg mødt en kat, der er SÅ glad for sne…og selvf. hænger det hele i hans pels, som han så slæber ind under min dyne…mindst x 3 hver dag-what

Nu hvor vi er sneet inde igen igen:argh:…så kunne jeg jo lige så godt tage et par billeder…de kommer så her i en lind strøm:høhø:

Kyssedyret tager en lille tur i sneen…på de 2 sidste billeder vil Tupac også være med i legen:rock:





Så beslutter…øhhh den kloge kat, at han vil fange en fugl:tihi:




Hvor er de skønne :hjertehop:

Nuurh… De nyder det da fuldt ud…:inlove::hjertehop:

Så skønne de er…:thumbup::thumbup:

Ja det er da en rigtig snepanter :slight_smile:
Hold da op med sne I har fået :uha:
Hilsen Lisbeth

:hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop:

Hold da op - har de mon larvefødder ???

FANTASTISKE billeder… :tak::tak:

PS : det der smukke-smukke blå hus - er det til leje for sådan én som mig ???

:kryds:

Hold da op - har de mon larvefødder ???

FANTASTISKE billeder… :tak::tak:

PS : det der smukke-smukke blå hus - er det til leje for sådan én som mig ???

:kryds:[/quote]

Du kan låne mit soveværelse, som bliver mit gæsteværelse når jeg er helt færdig med at gøre overetagen istand…det er nemlig også blåt…for helt ærligt, så tror jeg altså ikke du vil befinde dig særlig godt ude i garagen:p

Mit fremtidige gæsteværelse ser sådan ud…jeg går igang med mit nye soveværelse næste gang jeg har fri…så er der ledigt, hvis du får lyst:tihi:

Super skønne billeder :wehuu:
Han ser da bestemt ud til at være viiiiild med sne :thumbup:

[quote=anne p;499558]Du kan låne mit soveværelse, som bliver mit gæsteværelse når jeg er helt færdig med at gøre overetagen istand…det er nemlig også blåt…for helt ærligt, så tror jeg altså ikke du vil befinde dig særlig godt ude i garagen:p

Mit fremtidige gæsteværelse ser sådan ud…jeg går igang med mit nye soveværelse næste gang jeg har fri…så er der ledigt, hvis du får lyst:tihi:[/quote]

:hjertehop::hjertehop::hjertehop:

Sikke et tilbud, men jeg kan nu godt bo i den garage - den ser helt vildt hyggelig ud - og med lidt nips og et tyk sweater, så går det nok…

:tak:

Jeg bliver nødt til at spørge…

Fangede den kloge kat en fugl??

:tihi:

Skønne billeder!

Hvor er det bare nogle lækre katte! Det ser simpelthen bare så hyggeligt ud!

:slight_smile:

Skønne snepantere, og hvor de nyder det.

[quote=Lone;499989]Jeg bliver nødt til at spørge…

Fangede den kloge kat en fugl??

:tihi:

Skønne billeder![/quote]

Fuglen sad et par træer længere henne og grinede af ham…så nej:høhø:

Dygtig missekat, men hvorfor tænker jeg lige på en lille film med Simons cat i sne:):):slight_smile:
Håber ikke den der pips smed snebolde efter mis.:tihi:
Knus Elin