Min hjemmeside er ved at være færdig

Skøn hjemmeside I har fået lavet. Jeg syntes den grønne nuance er helt vild flot… Det giver sådan lidt et miljøbevidst indtryk :thumbup: Flotte billeder, god præsentation af Jer selv og Jeres katte… alt i alt en god oplevelse :wehuu:

Det er altså ikke helt rigtigt. Det rigtige er:
May er meget kærlig og lidt en tøsedreng og brokker sig også gerne, når tingene ikke er helt, som hun synes.

Det var et sidespring, men hellere få det helt rigtigt :slight_smile:

Tillykke med din nye hjemmeside, jeg har også efterladt en besked i din gæstebog - det er jo altid så hyggeligt (hint hint :p)

[quote=Jane;312914]Det er altså ikke helt rigtigt. Det rigtige er:
May er meget kærlig og lidt en tøsedreng og brokker sig også gerne, når tingene ikke er helt, som hun synes.

Det var et sidespring, men hellere få det helt rigtigt :slight_smile:

Tillykke med din nye hjemmeside, jeg har også efterladt en besked i din gæstebog - det er jo altid så hyggeligt (hint hint :p)[/quote]

Enig. Og det endte med at blive
“May er meget kærlig, lidt en tøsedreng og brokker sig også gerne, når tingene ikke er helt, som hun synes, at de skal være.”
hvilket er det der står på hjemmesiden nu :høhø:

[quote=Eva K;312899]Sus - Jeg har lige været ved at kigge lidt på det. :slight_smile: Under farver og genetik synes jeg bestemt ikke det skal opdeles mere, da det så bliver meningsforstyrrende. Men kan godt se at europé artiklen kan være lidt massiv at se på.
Hehe, sjovt jeg synes din side “Informationer” er mere uoverskuelig. Du har mange nedryk til næste linier, men ingen nye afsnit (altså hvor der mellemrum imellem).
Det er altså spøjs som man har nemmest ved at overskue ting. Har jeg oplevet en del når man skal lave gruppeopgaver -tihi

Hmm, underligt du får så mange når vi har samme program og jeg ikke gør? :)[/quote]

Nja det er nok mere de grønne streger jeg får(gramatik osv fejl). Ja det er nok også mere smag og behag der bestemmer ens teksopsætning…Sjovt jeg syns ellers jeg har masser af afsnit i min tekst :tihi:

Sus - Du har rigtig mange afsnit af dem her

tekst tekst tekst tekst tekst teksttekst tekst teksttekst tekst tekst.
tekst tekst teksttekst tekst teksttekst tekst tekst.
tekst tekst teksttekst tekst teksttekst tekst teksttekst tekst teksttekst tekst tekst.
tekst tekst teksttekst tekst tekst tekst.
tekst tekst teksttekst tekst teksttekst tekst teksttekst tekst tekst.

Men ikke ret mange af dem her

tekst tekst teksttekst tekst teksttekst tekst teksttekst tekst teksttekst tekst tekst vvtekst tekst teksttekst tekst teksttekst tekst tekst. tekst tekst teksttekst tekst teksttekst tekst teksttekst tekst tekst.

tekst tekst teksttekst tekst teksttekst tekst teksttekst tekst tekst tekst tekst teksttekst tekst teksttekst tekst teksttekst tekst teksttekst tekst tekst. tekst tekst teksttekst tekst teksttekst tekst tekst.tekst tekst tekst tekst tekst teksttekst tekst tekst.

Hvis du forstår hvad jeg mener? :slight_smile:

Men ja, det er lidt spændende hvad der hjælper en mest til at forstå. Har en veninde der helst skal tegne små post-its (eller rammer) på et ark papir for at få det overskueligt. Jeg skal helst have punktform eller overskrifter :slight_smile:

Tak for det og for at du tog dig tid til at kigge :slight_smile:
Hehe, sjovt at det er et miljø bevidst indtryk det giver -tihi det var ikke lige i mine tanker, men det er da bare super

Det ser godt ud, dog forstår jeg ikke, hvorfor det ikke er européer i de forskellige farver, når det nu er den race du skal opdrætte? MCOer i blandt ville forvirre mig (også selv om den ene er Habibi Taras mor og den anden er Nanoqs halv?søster:-))

Har det ikke været muligt at finde farverne ved Européen?

Ellers en superside

Helle - Det står da forklaret over billederne? :slight_smile: Men det er måske ikke til at gennemskue?
Jeg har KUN billeder af katte i farverne som jeg har fået tilladelse til at låne - om det så er europé eller andre racer :slight_smile: - så derfor er det ikke helt lige til at få i alle farver. Derfor nej, jeg har endnu ikke billeder af européer i alle farver. Har en del, men ikke alle. Derudover har jeg lovning på nogle billeder fra nogle europé-opdrættere, der ikke har tid lige pt., men gerne vil sende når de har overskud :slight_smile:

Og tak.