Min hjemmeside er ved at være færdig

Ja, så har jeg vist efterhånden fået det meste af det, jeg gerne vil have ind på min hjemmeside, derind. :thumbup:

Der er forskellige informationer om os, kattene, européen, farvegenetik osv, gallerier, en side på engelsk og nu også en gæstebog! Det tog dog lidt tid at hitte den ud, men så gik det også som smurt :tihi:

Men tag da endelig et kig, hvis I har lyst (og er der en eller anden bommert et sted så kommenter også gerne)

www.eife.dk

Den ser godt ud, er let at finde rund på og meget informativ syntes jeg :slight_smile:

ja, rigtig flot ! den giver bestemt det bedste indtryk af dit kommende opdræt

fik også lige lagt en hilsen i din gæstebog som næsten den første :slight_smile:

Spændende side med lækre farver :slight_smile:

Dog har jeg et spm - det første billede på siden “kattene” står Casper med tre katte i et åbent vindue, som ikke ligner et stuevindue… der ser ikke ud til at være net eller nogen beskyttelse for, dvs kattene kunne springe eller falde ud… det kunne give indtryk af, at kattene kan komme ud i det fri - det, formoder jeg, ikke er tilfældet… Måske I allerede på den side skulle forklare, at kattene kan komme ud i en indhegnet have?

sakset fra siden “killinger til salg”

Derudover har fritløbende katte risiko for at komme i kambolage med andre katte

kambolage = karambolage :wink:

[quote=dkkorat;311943]Spændende side med lækre farver :slight_smile:

Dog har jeg et spm - det første billede på siden “kattene” står Casper med tre katte i et åbent vindue, som ikke ligner et stuevindue… der ser ikke ud til at være net eller nogen beskyttelse for, dvs kattene kunne springe eller falde ud… det kunne give indtryk af, at kattene kan komme ud i det fri - det, formoder jeg, ikke er tilfældet… Måske I allerede på den side skulle forklare, at kattene kan komme ud i en indhegnet have?

sakset fra siden “killinger til salg”

kambolage = karambolage ;-)[/quote]

Foreløbig kan kattene slet ikke komme ud, da vi ikke har fået indhegnet haven :slight_smile: Vinduet er taget da kattene og jeg boede hos Casper i hans gamle lejlighed i 3 uger pga. håndværkere i min lejlighed :slight_smile: Og det er i øvrigt et stuevindue :slight_smile: Det er bare en ½ meter højere over jorden end stuevinduer normalt er. Men det kan godt være at jeg lige skal uddybe det et sted. Havde tænkt at det var nok at skrive, at Mea er den eneste kat jeg har der kommer ud.

Tak, må hellere lige få rettet det til karambolage så :slight_smile:

Mange tak :slight_smile:

[quote=Musashi;311942]ja, rigtig flot ! den giver bestemt det bedste indtryk af dit kommende opdræt

fik også lige lagt en hilsen i din gæstebog som næsten den første :)[/quote]

Tak :slight_smile: Og du er nu den jeg regner som den første. Den første meddelelse slette jeg nu der er andre der har skrevet, det var bare en “velkommen til gæstebogen”-agtig en :slight_smile:
Og tak for kommentaren til mit “slogan” :tihi:

Den ser bare rigtig fin ud! Farverne er rigtig fine!
Jeg fandt lige nogle steder, hvor der mangler lidt kommaer, det er ikke meget, men det gør det bare nemmere at læse for mig :slight_smile:

Ved Meas
Trods gode resultater er det dog ikke lige det, hun synes bedst om, og hun er nu pensioneret fra udstillinger.

og hendes ( sin ) datter May.

Mea fik i 2005 killinger, da jeg skulle have en kat til selskab for hende, og ville være sikker på at det var en hun kunne lide. Hun fik 3 røde sønner og en tortie pige, May.

Ved Mays
Dette bryder hun sig dog ikke særligt om, og hun kommer ikke med igen.

May er meget kærlig og lidt en tøsedreng, og brokker sig også gerne når tingene ikke er helt som hun synes.

Ved Diego
På udstillinger klarer han sig også rigtig godt, og han blev hurtigt Premier og International Premier sidste år.

Os og vores opdræt
Caspers hobbydyr er slanger, og han har en enkelt kongepyton på knap 130 cm.

For 7 år siden fik jeg endelig lov, af mine forældre, til at få en kat.

Vores plan er, at jeg får min først avlspige i den race til sommer næste år (2010) og får et kuld på hende, når hun er gammel nok.

Laina - Tak for det :slight_smile: Ja, nogen gange kommer der ikke lige alle de kommaer med der skal :wink: Især efter og, da jeg egentlig oprindeligt har lært at man ikke må sætte komma foran og. Så det er meget forvirrende med de skift i kommaregler -tihi

Ja, jeg kan også kun finde ud af den gamle kryds og bolle måde at finde ud af de på :slight_smile:

Laina - Ja, jeg tror de havde tre forskellige komma regler i den periode jeg gik i skole -tihi

Den er indbydende, informativ og behagelig at se/læse på… :ok:

Aiiiii …Nu sidder jeg jo med røde ører, for du havde jo bedt om nogle HEX koder, og det har jeg da fuldstændig kommet væk fra - Jeg har lige opgraderet til Windows 7, og har slet ikke fået mine grafiske programmer lagt ind endnu.

Men du har jo selv fundet de rigtige farver …det ser smadder godt ud, og en utrolig god og informativ HP :slight_smile:

Anne K - Mange tak :slight_smile: Dejligt at høre.

Alice - Hehe, vi har vist alle travlt her for tiden, så det skal du ikke tænke på. Jeg vil dog stadig gerne have hex koderne? Jeg har bare sat et baggrundsbillede ind i gæstebogen, men vil gerne ændre lidt i farverne rundt omkring også :slight_smile:
Og mange tak :slight_smile:

[quote=Eva K;312465]Anne K - Mange tak :slight_smile: Dejligt at høre.

Alice - Hehe, vi har vist alle travlt her for tiden, så det skal du ikke tænke på. Jeg vil dog stadig gerne have hex koderne? Jeg har bare sat et baggrundsbillede ind i gæstebogen, men vil gerne ændre lidt i farverne rundt omkring også :slight_smile:
Og mange tak :)[/quote]

Du skal få dem lige så snart jeg får mine programmer lagt ind igen - det er ikke sikkert jeg får tid, før mellem jul og nytår …Men ryk mig for det, hvis jeg glemmer …Du ved ‘demens light’ :-)))

Alice - Ja, det er vi vist mange der lider af -høhø Men det er bare fint

Jeg syns den er rigtig flot :thumbup: Super behagelig at kigge på og masser af god info. :thumbup: MEGET FLOT hjemmeside :rock:

Jeg kunne godt bruge lidt mellemrum i de store tekster :slight_smile: gør nok siden lidt længere men mere spiselig.

TIP : Hvis du har problemer med kommasætning fidus og korrekt gramatik :doh: så kan du kopiere teksten over i i word og smide en gramatik/slavefejskontrol hen over :ok:

Det har jeg også haft gjort med nogen tekster jeg ikke kunne få helt rigtige selv…det er trods alt nogle år siden man sad på gramatik bænken i skolen :ups: også fordi jeg er meget slem til at skrive ikek og melelm ! er lidt for hurtig i hjernen i folhold til fingrene også kaldet FF :tihi:

Sus K - Jeg har kun open office og så passer formatet ikke altid ordentligt, har jeg erfaret :slight_smile:
Men de komma fejl, jeg har, er ikke sådan nogen som stavekontrollen er i stand til at fange (oplever i hvert fald meget, meget sjældent at den retter komma eller punktum)
:smiley: Men jeg kender godt den der med at være alt for hurtigt. Eller få skrevet en i stedet for end. Eller at i stedet for af. Men det er så igen normalt ikke noget stavekontrollen fanger -tihi

Hvilke store tekster er det især du tænker på? For vil da lige dele dem op hvor det er muligt så. En lang tekst ud i et køre kan godt virke ret afskrækkende :slight_smile:

[quote=Bamse;311989]

For 7 år siden fik jeg endelig lov, af mine forældre, til at få en kat.

Vores plan er, at jeg får min først avlspige i den race til sommer næste år (2010) og får et kuld på hende, når hun er gammel nok.[/quote]

Jeg tror altså ikke det røde komma der skal være der? Så skulle det være som indskudt sætning. Hvilket jeg i 9. og 10. lærte at der skulle komma om - og i gymnasiet fik strengt forbud mod at sætte :høhø:

[quote=Eva K;312874]Sus K - Jeg har kun open office og så passer formatet ikke ordentligt :slight_smile:
Men de komma fejl jeg har er ikke sådan nogen som stavekontrollen er i stand til at fange (oplever i hvert fald meget, meget sjældent at den retter komma eller punktum)
:smiley: Men jeg kender godt den der med at være alt for hurtigt. Eller få skrevet en i stedet for end. Eller at i stedet for af. Men det er så igen normalt ikke noget stavekontrollen fanger -tihi

Hvilke store tekster er det især du tænker på? For vil da lige dele dem op hvor det er muligt så. En lang tekst ud i et køre kan godt virke ret afskrækkende :)[/quote]

Jeg bruger det der word fidus fra office pakken…den opfanger ALT også meget irriterende syns jeg når jeg laver den her : Jeg kan se noget bevæger sig…jeg blir nød til at se hvad det er… >ö< så får jeg bare mega mange røde streger ja ja der er nedkortelser af ord og brugt mange …men det VIL jeg altså have…Så skal man sidde der og trykke ignorer eller spring over i flæng…suk.

Nå men altså…Jeg syns godt der kune deles lidt mere op her :

http://www.eife.dk/europe.html

og Her :

eife.dk/farver

Mellemrum mellem grupper og klasser osv :slight_smile: ellers blir det en smule sammefiltret bare min personlige mening.

Jeg har ikke så meget flot info på min side så det gør noget men jeg har valgt at lave større tekst, blød tekst og større linieafstand. Det gør det hele meget let overskueliuft…Det er muligt det ser lidt POPPET ud men sådan er det :rock:

www.snowangels.dk

bare så kan du se min stil :slight_smile: og måske få bedre indtryk af hvad jeg mener(tag dig ikek af døde link, slavefejl, samt manglende opdateringer og tomme menyer :klapper:)

Sus - Jeg har lige været ved at kigge lidt på det. :slight_smile: Under farver og genetik synes jeg bestemt ikke det skal opdeles mere, da det så bliver meningsforstyrrende. Men kan godt se at europé artiklen kan være lidt massiv at se på.
Hehe, sjovt jeg synes din side “Informationer” er mere uoverskuelig. Du har mange nedryk til næste linier, men ingen nye afsnit (altså hvor der mellemrum imellem).
Det er altså spøjs som man har nemmest ved at overskue ting. Har jeg oplevet en del når man skal lave gruppeopgaver -tihi

Hmm, underligt du får så mange når vi har samme program og jeg ikke gør? :slight_smile: