Min hjemmeside

Jeg har lavet en del om på min hjemmeside, og bla tilført den engelske del. Alle jer som gider og orker må meget gerne kigge på den og komme med konstruk kritik og meget gerne også på den engelske del stavefejl osv. jeg er ikke færdig men det kommer stille og roligt.

På forhånd tak :slight_smile: www.care-bears.dk

:slight_smile: Flot hjemmeside. Jeg har ikke lige nogen kommentarer til din tekst på siden, men blot en lille bitte ting til overvejelse med hensyn til sideopsætningen - min egen side er også på miniside, så det er min erfaring jeg giver videre.

Jeg startede også med at have menuen med ruller i toppen, som du har, men jeg kunne hurtigt se på sidetællerstatistikken, at første side i rullen stort set aldrig blev besøgt. Ekspempelvis din “Vores katte/our cats” så kommer rullen, når folk peger med musen, og så vælger de efterfølgende “Vanilla” eller “Theodor” og aldrig “Vores katte/our cats”, fordi de blot tænker, at det er en overskrift.

Jeg ved selvfølgelig ikke om dine gæster er klogere end mine -høhø - men prøv at tjekke sidetællerstatistikken efter et stykke tid.

Den har jeg også tænkt… min side er også i minisite. Det lidt ærgeligt.

Det vil jeg fluks gøre

Så istedet for at bruge en fane der hedder vores katte, så laver jeg bare direkte Vanilla og så Theodor som underside?

Hvor ser i henne hvor mange der kigger på siden?

Når du er logget ind på din hjemmeside og står i “Opret ny side/oversigt” finder du sidetælleren i menuen for oven som nummer tre. Den er smart, fordi man også kan nulstille enkelte sider. Jeg plejer at nulstille den side, jeg har lavet, der hedder “opdateringer”. Det giver mig et billede af, hvor mange, der så kigger på min side siden sidste opdatering.

Ja - eller også medfører det bare, at der så ikke er nogen, der kigger på Vanilla, for når musen peger på hende, så kommer menuen med Theodor. :slight_smile:

Det er faktisk derfor jeg gik over til den anden opsætning med fast menu i venstre side + menu i toppen, så kommer der ikke rullemenu i toppen, og man bliver tvunget ind på siden. Det er selvfølgelig også en smagssag, om man vil have den ene eller den anden opsætning - men det er lidt ærgeligt, for jeg synes faktisk, at siden er lidt pænere med top-rullemenuen, som på din side. Du kan se min opsætning her http://www.mainecoonkat.dk

[quote=“Charlotte Oeh.”]

Ja - eller også medfører det bare, at der så ikke er nogen, der kigger på Vanilla, for når musen peger på hende, så kommer menuen med Theodor. :slight_smile:

Det er faktisk derfor jeg gik over til den anden opsætning med fast menu i venstre side + menu i toppen, så kommer der ikke rullemenu i toppen, og man bliver tvunget ind på siden. Det er selvfølgelig også en smagssag, om man vil have den ene eller den anden opsætning - men det er lidt ærgeligt, for jeg synes faktisk, at siden er lidt pænere med top-rullemenuen, som på din side. Du kan se min opsætning her http://www.mainecoonkat.dk[/quote:1erk2qz4]

Jeg overvejer faktsik om eg skal bygeg den op som din. jge kan godt se fidusen idet. Og der ville være super ærgeligt om folk ikke så Vanilla

Din hjemmeside ser knald godt ud -thumbs

Har du to hjemmesider? Dit banner fører til minisite, men profilen til en anden?

• begge flotte -bravo

[quote=“Sine gry”
Jeg overvejer faktsik om eg skal bygeg den op som din. jge kan godt se fidusen idet. Og der ville være super ærgeligt om folk ikke så Vanilla

Din hjemmeside ser knald godt ud -thumbs[/quote]

Tak -forelsket …men det er altså også sjovt at rode med :slight_smile:

Tak -forelsket …men det er altså også sjovt at rode med :)[/quote]

jaaaaaa jeg eælsker at sidde og rode med det : jeg tror ejg beholder den som den er men laver en side alene for begge kattene i oversigten Dte er en rigtig tidsrøver at sidde med, men jeg syntes det er rigtig sjovt og især med minisite som sådan en som jeg også kan finde ud af, uden atd et absolut skal være 123 hjemmeside
-thumbs

Jeg tænkte på hvordan gør jeg med den engelske del. Ville det være bedre om det stod på samme side som den danske og at de så bare skkulel gå længere ned på siden eller hvad ville være bedst? :slight_smile:

jeg tror jeg behoder det engelske som under menu, da det ellers kommer til at fylde for meget i den øverste menu

iihhhhhhh ved ik hrmmmmmmmmmmmmmm :S

Og jeg fjols har opdaget at jjeg har slettet alt hvad der var inde ved Theodor -græd -græd

Nu kan jeg se, at du har lavet et menupunkt til både Vanilla og Theodor - og det fungerer da fint, synes jeg!

Alternativt ville jeg have foreslået dig “bare” at sætte et foto ind i overskriftssiderne og så lave de vigtigere sider som undersider. Eksempelvis kunne du ved menuoverskriften “killinger/kittens” sætte et killigefoto og så have en underside, der hedder “Akuelle killinger” eller lignende.

…men det er absolut også fint, det du har nu :slight_smile: -thumbs