Vi holdte to juleaftener i år; d. 23. hos Mathias’ mor sammen med hans bror og svigerinde og d. 24. hos mine forældre sammen med min bror, mine to nevøer og deres mor(min brors ex).
Af svigermor fik jeg to røde le creuset kopper, og et halstørklæde.
Af min svoger fik jeg et par flotte øreringe fra Pilgrim.
Af mine forældre fik jeg en blazer, et vægur fra søstrene grene, et halstørklæde, et par fine øreringe fra Christinas guld og sølv og en pizzaslicer fra søstrene grene.
Af min bror fik jeg en lækker skjorte fra Esprit, som jeg desværre må bytte da den er for poset på mig.
og sidst, men ikke mindst fik jeg en flot halskæde fra Pilgrim af Mathias.
Og naturligvis har vi haft et par dejlige aftener med alt for meget mad
Jeg fik mange gode ting, både fælles med Claus og alene:)
-Min Mor og Svende gav os penge som altid
-Af mine svigerforældre fik vi lagner
-Nevøerne fik vi CSI sæson 12 af
-Et billede af yngste niecen, givet af yngste niecen:p
-Et knivsæt fra mine søstre, deres kærester og nevøen og niecen
Derudover regner jeg også den ene julegave Claus fik fra sine forældre som fælles, nemlig CSI Miami sæson 10:D
Jeg fik også en del ting selv, mere end jeg havde regnet med:)
-Sæson 9 af CSI New York og sæson 7 af criminal minds fra mine svigerforældre
-Nevøerne gav mig 10 års jubilæums udgaven af Twiligt bogen
-Claus’s onkel fik jeg et gavekort til HogM af, (Claus’s kommentar var, det klæder dig, men så kan det være noget af min søsters gamle tøj ryger ud:tihi:)
Der var dog tog gaver, jeg især er glad for:
-Niecerne gav mig en pakke med en form, jeg ikke kunne få til at passe med noget jeg ønskede mig, og de plejer at holde sig til vores ønsker, det viste sig at være Hobitten og Ringenes herre bøgerne på engelsk, som jeg længe har ønsket mig:D
-Claus gav mig en smuk kæde med et hjerte vedhæng, det fik jeg også da jeg fyldte 19, men den nye kæde er længere og vedhænget lidt mere diskret:hjerte:
Det var skønt at være nede ved niecerne og kun være få mennesker, så vi fik hygget med højt læsning, spil og fjernsyn:D
I min familie tager det med gaver altid overhånd :høhø: Jeg fik en masse, dejlige gaver, men året gave er nok et D-Link overvågningskamera med optagefunktion.
Jeps det skal primært være hos Aroni, men kan selvfølgelig også flyttes ind i huset til os, hvis jeg fx. vil overvåge killinger, mens jeg er ude af huset
[QUOTE=galath;1270668]Et dejligt billede af en tandløs nevø
Et smukt “æg” af min nevø og hans kæreste - muligvis til at sætte fyrfadslys i eller bare til pynt.
[/QUOTE]
Samme nevø :?
Jeg fik af plejebarnet på rideskolen en pose hjemmelavede bolsher. Samt kirsebærvin og en by grime af pugerne som køre med til ridning
D.24 fik jeg:
2 smukke kaffekrus musemalet
gavekort til Aalborg storcenter
Betaling til sidste dyrlægeregning på Vega og en smuk guldkæde med vedhæng af Claus
1 lille blender til smoothies
div cremer/parfume
Støvsuger
En lyserød uldfrakke fra Junarose
Halskæde
Tørklæde i ægte silke
Stegetermometer
Hårbørste med fladjern i
Makeup
Garn
Clover Amour hæklenåle
Spilledåse til min hækling
Hindbær the og chokolade
Små fugle i porcelæn
Små skøjter til min landstil (boligindretning)
Bog fra Mødrehjælpen
Lugtfri neglelak
LED Kronelys
Bluse
Så fik vi også udvekslet julegaver, og jeg kan skrive i denne tråd.
Af mine forældre fik jeg en elektrisk tandbørste og 500 kr til de skalstole jeg har ønsket mig.
Af mine nevøer fik jeg et armbånd, som ældste nevø har lavet af de små elastikker der er så moderne. Dertil var fæstnet 400 kr som er til det fitness-ur jeg har ønsket mig.
Derudover skete der et mirakel: Jeg var jo slet ikke sammen med mine forældre juleaften - og alligevel vandt jeg mandelgaven. Blæksprutten - 125 års historier…
[QUOTE=louiseogbuster;1271500]Så fik vi også udvekslet julegaver, og jeg kan skrive i denne tråd.
Af mine forældre fik jeg en elektrisk tandbørste og 500 kr til de skalstole jeg har ønsket mig.
Af mine nevøer fik jeg et armbånd, som ældste nevø har lavet af de små elastikker der er så moderne. Dertil var fæstnet 400 kr som er til det fitness-ur jeg har ønsket mig.
Derudover skete der et mirakel: Jeg var jo slet ikke sammen med mine forældre juleaften - og alligevel vandt jeg mandelgaven. Blæksprutten - 125 års historier…[/QUOTE]
Så ankom min sidste julegave - ny morgenkåbe… kan godt forstå den må have været billigt på tilbud for efter vask er den nok krøbet 4 str… ikke så smart når jeg mest bruger den på vej til postkassen hmmp
Er ellers vild med farven så den må bruges i sofaen
2 sæt øreringe af min bror og svigerinde
penge af mine bedsteforældre
1 bog af min ene niece
gavekort til brunch fra min veninde
gavekort til brunch og gaveæske fra summerbird af min anden niece
tilskud til min BSB Cruise af min ene søster og hendes drenge