Min julegave - hvad fik i andre?

Jeg har fået gaven !
Gaven som ikke stod på ønskesedlen, men som ikke kunne passe bedre end til mig. Som jeg fik af folk som virkelig kender mig, holder af mig, og kender min smag.

Synes den er så fin :slight_smile:

Og ellers fik jeg

  • 2x NIGHT Dreams, Sengetøj
  • Fifty Shades of Gray ekstrapakke
  • Chokolade, og hotelophold for 2
  • kopi-kähler huse i grå
  • 3 x “Spizy” skåle i hver deres størrelse
  • Et sæt øreringe og halskæde
  • Bellevue box
  • gavekort til Sennerup (300 kr)
  • Bodyshop-produkter

Hvad fik I andre af gaver juleaften?

er blevet dejligt begavet som sædvanlig
året rov er

et lille kompakt nikon kamera
1 liste/bænk hammer
en ny clockradio
100 kr
1 ps haribo krudtugler(min mor blev træt af jeg altid stjæler hendes)
1 bahco syl(el rettere 2 syle) for jeg fik 2 :høhø:
1 par gelé sko-indlæg fra scholl

plus 2 par læsebriller fra optikeren

og så lige en fællesgave til både tonya og jeg fra os selv, nemlig en ny brusestang til badeværelset.

Masser af dejlige sager, inkl. mandelgaven, som bestod af diverse godter og en juleøl :slight_smile:

Af “rigtige” julegaver fik jeg 4 forskellige bøger, som alle lyder gode, 3 forskellige, lækre dagcremer - så nu er jeg forsynet i lang tid;), en skøn parfume, et steltonsæt med te-termokande, sukkerskål, flødekande og diverse godter, sengesæt, Dannebrog, penge og ikke mindst havde Morten fulgt mit link til endnu et strikkekit fra Christel Seyfarth, så når jeg bliver færdig med den jakke, jeg lige nu er i gang med, skal jeg fluks i gang med denne her: http://www.christel-seyfarthwebshop.dk/414/folklore-jakke-grøn :wehu:

Venligst
Dorthe

En mikroovn, en kaffemaskine i sort hvor kaffekanden også er en termokande, en elkedel, en themand (sjov tingest…man kommer theblade i hans bukser og lader ham hænge på krusets kant), et termokrus i gul, et gavekort på 500 kr til matas.

Jeg havde også en dejlig jul. :juletrae01 Jeg fik:

4x Norman Copenhagen-theæg (her skal 2 af dem byttes).
Årets juleuro fra Georg Jensen
Kähler mini-vaser med guldstriber
En Mano-tallerken + dyb tallerken i turkis (skal byttes til to almindelige tallerkener i blomme og pink, tror jeg)
Et sæt Kähler julekugler med guldstriber
200 kroner
Et sæt øreringe
En plaid/juletæppe/sjal (jeg aner faktisk ikke hvad det helt præcist er). Den er dog blevet overdraget til min mor.

Jeg vandt mandelgaven … noget chokolade som jeg ikke kan lide :surrender1:
Julegaver:
Elektrisk neglefil (som viste sig ikke at virke og en nusset brugsforvirring viste, at nogen har haft den før mig og at Bilka bare har sat den på hylden igen :argh:)
Et sæt Kronborg sengetøj
4 lys (formet som roser)
Et gavekort til Skjold Burne (min søn tror jeg drikker meget, hvor har han den idé fra … :skål:)

Årets geniale julegaver :rock:

Fra min far en racerrød el-mixer, 1 selfie stick (en hentydning?) og 150 kroner.
Fra veninden et lyshus og gavekort på 200 kroner til Zizzi.
Fra brormand The Walking Dead sæson 5 på bluray og…

de to længe ønskede her når de engang finder vej fra sælgers lager :kryds:

Her føler jeg mig også vældig begavet!

Årets overraskelse var et JYRAK gavekort! Det havde jeg dælme ALDRIG troet nogen fra min familie ville give!

Jeg har derudover blandt andet fået nogle virkeligt lækre hæklenåle, Brokeback Mountain-novellen (har været på ønskesedlen i årevis), gavekort til noget wellnes, og af Rune bla hans gamle 3DS med et nyt spil til :tihi:

:inlove::inlove::inlove:

Jeg fik en koncertbillet til Muse d. 9. Juni i Forum sammen med deres nyeste plade! Et par andre cd’er og nogle af Matas’ striber i rejsestørrelse.

Jeg fik også utroligt lækre ting :slight_smile:

  • Et hotelophold af Nick
  • Royal Copenhagen: Det lange fad, termokop, to kopper (som jeg bytter til Kubus 1 By Lassen lysestagen), og endnu en middagstallerken til samlingen.
  • 3 trins hudplejesystemet fra Clinique + deres makeupfjerner og mascara
  • 3 Hay lysestager “Lup square”
  • Bellevue åbent oplevelsesgavekort på 300kr
  • Gavekort til Imerco på 700kr
  • Gavekort til Funky Monkey park
  • Tørklæder
  • Desperate housewives sæson 5
  • En lille handybog med gode råd til huskøbere

Nick fik en playstation 4 som jeg også bruger :tihi:

fik en elektrisk udløser til kameraet og et objektiv…brugt, så jeg var selv med for at chekke det …det er ren syre, billedfeltet er 180°, en flaske whisky, gonnok slavesprit, men fin til irsk kaffe, og mandelgaven - blomme i madeira

Et dejligt billede af en tandløs nevø :slight_smile:
Et smukt “æg” af min nevø og hans kæreste - muligvis til at sætte fyrfadslys i eller bare til pynt.
Penge og den obligatoriske Matas-gaveæske fra mine forældre (jeg bytter altid den sidste, men de insisterer på at købe den :rolleyes:)
Denne her plakat af Viggo Vagnby af min søster m/familie (den type, som fotoforretninger, gamle plakater i miniformat på træklodser - jeg ved ikke, hvad man kalder dem):

Juleaftens mest grinagtige øjeblik var, da først jeg, derefter min søster, gav mine forældre det samme puslespil - som de lige selv havde anskaffet sig. Så nu har de 3 :høhø: Sådan går det, når hele familien handler i Aldi :slight_smile:

Jeg havde frabedt mig gaver, men fik gaver fra Sarah.
Et aftryk af hendes hånd i en ramme og en skål hun har tegnet på :smiley:

Jeg fik simpelthen så mange gode gaver:

-to billetter til Niels Hausgaard fra mine tre børn - nok mest fra min datter, og det bliver også hende jeg skal ind og opleve ham med :smiley:
-to fine blondekræmmerhus med silkebånd, sæbe og creme, hjemmehæklede grydelapper og et lunt hjemmestrikket tæppe fra min veninde. Tæppet har Vaffel gjort krav på :tihi:
-1300,- fra min bror
-en ny stegepande med keramisk belægning fra min søn og barnebarn
-et glas hjemmelavet marmelade fra mit barnebarn
-2 paller briketter fra min anden søn, så nu kommer jeg ikke til at fryse foreløbig :smiley:
-en kæmpe æske chokolade fra en jeg faktisk ikke rigtig kender, men som jeg havde inviteret med juleaften, fordi hun muligvis skulle sidde alene. Det skete ikke, så hun kom ikke, men hun var bare så glad fordi jeg havde inviteret hende. Den gave blev jeg faktisk meget rørt over…

Vi havde en rigtig hyggelig juleaften, på trods af min lungebetændelse/bronkitis. Så det var godt jeg ventede med at grave mig ned :tihi:

Fik nogle ret så fine gaver :smiley:
først fik jeg en Doctor Who malebog af Shana :smiley:
af familien fik jeg salatbestik fra Raadvad, spillene ‘upassende’ og ‘Ego’, jagthandsker, -halsedisse og strømper, en bipod til at sætte på riflen til liggende skud ude i klitterne (den bliver mega sniper!!! :smiley: ), 6 Eva trio glas til samlingen og så fik jeg årets overraskelse fra min mor - en stor flot røremaskine! :smiley: havde godt nok skrevet den på ønskesedlen, men havde da ikke drømt om så flot en maskine! :smiley:
jeg føler mig temmelig begavet og forkælet :ups:

Når jeg læser denne tråd kan jeg mærke at gaverne er en ting der mangler, når familien lægger sig syg, og man derfor bliver hjemme juleaften…
Men gaveræset tager vi så i morgen i stedet…

Er overvældet over den gaveregn der kom min vej for var der bestemt ingen tegn på

10 nr.af et ugeblad
en elektronisk p-skive
Tupperware
spirella dims til grøntsager
200kr
en eva sola vandflaske
mandelgaven fik jeg også

Fik af manden en tablet på 13.4 tommer med tastatur , en hjulnøgle med udløser til lastbilen, kropspleje uden parfume, brød forme, brød kurv i stof , grydelapper , led lys så kattene ikke brænder sig, chokolade , vin og køkkenredskaber og en and fra botex i træ som jeg samler på .

3 stephen king bøger, en vand kande til køleskabet, nye trekking sko, stjerne ørenringe, mandolin jern fra microplane ( pas på fingrene !) og ikke mindst : en stål elg på træklods som jeg selv fandt på tur med min veninde og et sort hoptimist får- overraskende fra min bror som ellers allerede havde givet to bøger. Er så glad !

Kampen om særeste gave står mellem min elg og min mor oversize træklemmer til strikke dims ting.

Overraskede min bror med en bog som min vendinde fandt, What if ? sære spørgsmål og deres videnskabelige svar ( hvis man stiger med 1 m pr. sekund, hvad sker så først - død af iltmangel eller fryse ihjel ? ) Det viser sig at han kender den blog den er skrevet udfra og elsker den, det samme gør hans venner, så nu skal han prale med sin nye bog :slight_smile:

Jeg blev også meget begavet med rigtig gode ting:

Hovedpude - fra min datter Malene
3 Bjørn wiinblad puslespil ca. 35 år gamle fundet af min datter på DBA fra min anden datter Camilla og hendes kæreste.
Stegepande med karamisk belægning og en mascara fra Svigermor
Fra min dejlige mand fik jeg:
To neglelakker og top coat fra Vinulux
Et par små ørering i guld
Nu kalender indsats for 2016 til mit etui i læder jeg allerede har
Stor lanterne til lys i kobber
Sød lille taske i filt med motiv af en sort kat