Min kat er død

Jeg ved ikke om i kan huske mig? jeg har lavet nogle indlæg i sydom omkring min ene kat som blev ved med at kaste op!
Jeg fandt jo frem til noget mad hvor han så stoppede alt opkat.

Men her til morgen faldt han død om:ked:jeg ved ikke om det har været et hjertestop eller det kan have været. Jeg har tudet hele morgenen og vværet så ked af det. Da jeg var i bad her til morgen hørte jeg godt en underlig lyd men tænkte at det var de to katte der legede:(, indtil kæresten råbte junior er er død:ked:. så var det jo det jeg hørte og kunne jeg have gjort noget? jeg håber det er gået hurtigt. det var min lille søn på 3 år som opdagede det kort efter at jeg havde hørt lyden. han kaldte på sin far og sagde at Buffy som er vores anden kat var sur på junior fordi han ikke gad bevæge sig:(. Så jeg ved ikke om hun har siddet og puffet til ham.Øv hvor har jeg det bare dårligt, og stakkels buffy, det er nr. 2 legekammerat der dør for næsen af hende:(.
Han blev kun 4½ år:ked:.Gud hvor har jeg det skidt. jeg havde også bare brug for og lette mit hjerte over for jer katte elskere:trøster:

er der nogle andre der har prøvet at katten bare er faldet død om? synes det er så uhyggeligt. Jeg er fuldstændig knust:ked:og er død bange for vores anden kat går i sorg som den gjorde sidst, det tog ½ år for den og komme sig over tabet.

-kramer

Det gør mig ondt. Jeg har ikke selv prøvet en kat, der faldt død om, men min søsters kat døde foran øjnene på hende - sandsynligvis var det en blodprop, da hun klagede meget omkring en halv time før hun døde.

Det lyder sandsynligt, at det kan have været fx dårligt hjerte. Har han tidligere været undersøgt for det?

Jeg har ikke prøvet det, men jeg føler med jer. Det lyder da heldigvis ikke til jeres lille dreng forstod hvorfor så det burde ikke være traumatisk for ham. :trøste:

Junior:rip:

Det gør mig ondt:rip:
Det er jo svært at sige hvad han er død så pludseligt af , men som Vivi skriver kunne der være sandsynligt at han måske havde et dårligt hjerte .

Årh hvor er det synd at høre. det er så ærgeligt når sådan noget sker… :frowning:

Det gør mig ondt for jer alle sammen :ked:

:kram:

:rip: lille mis :hjerte:

Det gør mig ondt.
Frygteligt når vi mister, men med uventede og pludselige dødsfald er det næsten endnu værre, for dem der er tilbage.

:rip: Junior

Jeg har haft to katte der døde pludseligt (altså ikke på samme tid!), den ene lå en morgen og var død i kurven, han blev 11 år, og den anden lå i hængekøjen og var død da jeg kom fra arbejde, og hun blev 17 år. Ingen af dem havde døjet med sygdom, så konklusionen blev, at de døde af alderdom, helt naturligt…

Men da din kat er så ung og der i forvejen har været sygdom, så er det jo nærliggende at tro, at den måske har været mere syg end først antaget, og nu er død følge af sygdommen - vi du have katten obduceret for mere konkret svar??

Hvor om alting er, så er det ikke en god oplevelse at finde sin kat død, og jeg ved præcis hvor frustrerende det er.

:rip:

:trøste::trøste::trøste::trøste:

Det gør mig meget ondt :brist: :rip:

Jeg frygter den dag!! :græde:

:rip: Junior jeg håber du vil bringe nyt med over på den anden side :ked:

Frygtelig oplevelse for dig …Sender dig masser af trøstekrammer.

Jeg har kendskab til en brite som uden varsel og på et splitsekund faldt om og var død. Den blev obduceret og de fandt ud af at det var en hjerneblødning ( en stor blodåre i hjernen var sprunget ) som var årsag. Det er altså uhyggeligt når noget sådan sker, men kan det være en lille trøst at vide, at katten ikke har lidt ?

God rejse smukke missedreng.

Frygtelig og chokerende oplevelse…eneste trøst er at han ikke har måtte lide.

Det er vigtigt, I forklarer det for jeres dreng, giv ham lov til at røre ved katten og tag ham med i alt. Børn har ofte en meget naturlig indgang til det.

Håber jeres anden kat kommer over det.

God rejse Junior…du har været en heldig kat, for du var elsket og er det endnu.

Kram Marina

Åh det gør mig så ondt på dine vegne.

Åh nej, det er også min frygt at komme til at opleve det.

:trøste: :trøste:

:rip:

:lys::knuser:Åhhh jeg føler med dig; Det gør så ondt, at miste et kæledyr, - - - - - men når, alt kommer til alt, må man da sige, at han slap for, at lide

Knuser fra Cats og Conni

Jeg føler med dig. Det er skrækkeligt at miste…

Sov i fred Junior :rip:

:lys:

Farvel, Junior - det var synd, du skulle så tidligt afsted. :rip:

Så længe, vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

ih hvor er i søde alle sammen:kindkys: sidder her med tåre ned af kinderne:(

vi har valgt ikke og få ham obduceret, da vi næsten godt er klar over at det har været hjertet eller en hjerneblødning. Det hele skete meget hurtigt så jeg er heller ikke i tvivl om at han ikke har lidt.Men hold op hvor er det svært. man knytter sig alt for meget til de små søde dyr.
min søn har taget det i stiv arm, han spørger hele tiden hvorfor jeg er ked af det og jeg må jo bare forklare ham at jeg savner junior.Ham og far har idag begravet ham i haven og vi har plantet en lille blomst oven på graven. jeg er bare helt knust, men der går vel noget tid før man er ovenpå. det hjælper så heller ikke at jeg er gravid og virklig følelserne uden på tøjet…:ked:

tak for jeres støtte

Åh hvor jeg føler med dig:trøste:. Hvis du har svært ved at komme over det, kan jeg anbefale dig at prøve med Bachs rescue dråber. (Blomster medicin). Det kan tage en mindre depression i opløbet. Og er ganske ufarligt.
Farvel lille Junior og god rejse:lys:.