Min kat er mærklig

ellers er det bare varmen der trykker…

Men han er iløbet af en lille uges tid gået fra en storkræsen snot forkælet kat der skulle ha skåret alt mad (bortset fra hans tørfoder) i stykker før han ville spise det…

Til en kat, der ELSKER lever godbider fra Olivers (sådan nogle store stykker til hunde) og ja, katten kan selv bide det i stykker og spise det (hvis han kan nå det før hunden kommer)…

Og til en kat, der kan stå og spise hundensmad MENS hunden også spiser det… og det er altså opblødt snaksket hvalpe tørfoder :?

Jeg tror Rottweiler enten har fundet ud af hvad han er opkaldt efter (altså en hund) ellers er han bare slået klik her i varmen -høhø

Sådan er de - komplet utilregnelige -høhø
Lige som man tror, at man kender dem og deres særheder, så forandrer de sig.
Og det nummer kan de lave et par gange.

Hvad foder angår, har jeg så en undtagelse, nemlig Inka på godt 10 år.
Lige fra lille bitte (født her i huset) har hun aldrig ville have andet end tørfoder. Hun har ikke engang villet smage på andet.

haha - han har bare set at han gik glip af alt det gode ved at være så stædig :slight_smile:

nu har han set lyset -xxrotflmao

Du skal snart ud og købe halsbånd og snor og til at gå til hundetræning med ham.
Jeg har godt nok aldrig set en stribet rootweiler, men en gang skal jo være den første. [bigloony]
Knus Elin

-LOL