Nuka samler på kuglepenne og memorycard. Njord samler på kuglepenne, tøjklemmer og hårelastiker.
Helt sikkert hårelastikker.
Min lille fisk samler på alt der ligger i en skål på bordet, om det er kirsebær eller popkorn, det spiller ikke den store rolle
vivi og mega - GRINER så meget !
her samler brune på vatpinde- men har ikke et decideret lager
da rynke var lille var det bolde- alle slags- og så ind bag reolen med dem
nå ja - og så bh’er - de har jo sådan nogle dejlige stropper man kan hive i - de ligger somregel under sengen
Her i huset er misserne ikke samlere, men spredere :S Der kan godt nok nå at ske meget på en halv time, når (især) Rumle får sprede-flip. Det er næsten ALT, hvad han møder på sin vej, som lige skal have et dask, så det enten ryger ind under noget eller udover kanten. I øjeblikket er det pynten på vores høje dækketøjsskab, der er et hit. Jeg har en stor skål med små og store krystaller i - og jeg siger jer, at han hygger sig, når han jogger rundt i skålen og spiller golf med stenene :fløjte:
MIG - jeg er samler. Det skal jo samles op fra gulvet igen… og igen … og igen
Jerry havde en overgang, hvor alt muligt skulle slæbes ind i hjørnet under vores slagbænk. Der kunne nogle gange være 6 bordtennisbolde og andet forskelligt legetøj.
Det eneste mine misser samler på er kysser fra mor og far.
Til gengæld er de rigtig gode til at sprede tingene så jeg er samleren
Mine katte samler på plastikfrugter, kuglepenne, reklamer, legetøjsmus og meget andet…sjovt nok skal alt gemmes under soferne, og så har de en ide med at ALLE papkasser tilhører dem, hvis der er ting i kasserne bliver tingene mast hen i hjørnet så kattene kan ligge ved siden af, ellers ligger de sig bare ovenpå tingene…ggg
her deler alle kattene en fælles interesse i at samle ungernes sutter… Hvis en af børnene får aflagt en af sutterne på gulvet, tja så er den afsat!!
det ser så sjovt id når der kommer en kat spænende igennem stuen med en sut i munden, desværre er udfaldet ikke super spændende da sutterne sjældent overlever sutnapningen
mine samler på kuglepenne
så jeg kan aldrig finde en når jeg skal bruge den.
Mine samler også på hårelastikker, så jeg kan aldrig finde nogen
Desuden er de svært glade for de der lukkedimser til brødposer o.lign., men dem vil jeg helst ikke ha’ de leger med. Tror de kan lave slem ravage i en kattemave.
Den ene er også helt vild med at løbe rundt med papir i munden.
Bon’er og pengesedler er et hit, så måske har jeg en hemmelig opsparing inde under sengen