Min kat samler på

Kapsler og drillepinde:wehuu:

disse to ting gemmer hun et sted og samler så meget sammen hun kan - til et lille lager-høhø

Hvad samler din kat på:)?

Desværre er Willow meget glad for de nåle jeg bruger til mine to daglige sprøjter. Han går altid efter dem :frowning:

Ud over det har jeg ikke lagt mærke til en særlig præference han skulle have endnu. Han plejer at være med på den værste :slight_smile: Så længe den er i bevægelse.

Han er dog ret glad for “THe Bee” og “Cat catcher” eller er det dancer? Det hedder jo næsten det samme alle sammen Gg

Bella samler på “kattestofbolcher”, grydelapper, grydehandsker og viskestykker. De bliver pænt samlet ind og afleveret til killingerne, så jeg ved da, at jeg skal lede på deres soveplads, hvis jeg skal have noget varmt ud af ovnen. :slight_smile:

I skulle altså se hende, når hun står på køkkenbordet og kæmper for at hive grydehandsken af krogen :smiley: - og så slæbes den mellem forbenene ind til killingerne :inlove:, der i øvrigt stangbobler og er fuldstændig ligeglade med grydehandsker :smiley:

Hun er bare SÅ skøn Vivi :slight_smile:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;115036]Bella samler på “kattestofbolcher”, grydelapper, grydehandsker og viskestykker. De bliver pænt samlet ind og afleveret til killingerne, så jeg ved da, at jeg skal lede på deres soveplads, hvis jeg skal have noget varmt ud af ovnen. :slight_smile:

I skulle altså se hende, når hun står på køkkenbordet og kæmper for at hive grydehandsken af krogen :smiley: - og så slæbes den mellem forbenene ind til killingerne :inlove:, der i øvrigt stangbobler og er fuldstændig ligeglade med grydehandsker :D[/QUOTE]

Haha, det gør min også, så kommer hun vraltende med en drillepind inde mellem benene som bare slæbes efter hende - det er så herligt når de stjæler:hjerte:
(for det meste stjæler hun også perserpigen, hun følger nemlig efter den drillepind Alma slæber på-høhø)

Mushu samler på glimmerbolde helt i den lille størrelse og i sølv. Vi aner ikke hvor han gemmer dem engang imellem, men lige pludselig kan han komme gående med en vi har ledt efter i lang tid. Han er snu den lille mis

Hårelastikker :slight_smile:

Marrow stjæler hårelastikker fra pigerne og putter dem ind under sokkelskufferne i køkkenet.

Han har forresten også stjålet en osteskærer - den blev også puttet ind under sokkelskuffen :slight_smile:

Og læbepomader - de triller så godt :slight_smile:

hm…han samler godt nok ikke på dem - men Willow er forresten RET glad for mine høretelefoner til min iPod Gg

PAS PÅ. Fiona har lige bidt ledningen over til min datters høreteletoner til hendes iPod - et nyt sæt koster 249 kr. i Fona - bare til orientering :rock:

Dem jeg bruger er kun fra tiger til 20 kr Gg Mine høretelefoner dør altid forholdsvist hurtigt.

Men jeg er altid efter ham og fjerner den hvis jeg ser det. han skal ikke få for vane at lege med ledninger. Men jeg kan jo bare rydde op hvis jeg har et problem med det Gg

Problemet er bare at han ikke er blev for at fiske på hylderne :stuck_out_tongue:

Image hugger vindruer, som han river af klaserne, chokoladekugler og hundenes tørfoder, som han omhyggeligt propper ind under stuens eneste gulvtæppe.
Nogle gange er jeg heldig og kan se bulerne; Andre gange høre det, når jeg træder på dem. :uha:

fnis

Der må være dejligt mange bananfluer om sommeren så :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Mega;115061]Image hugger vindruer, som han river af klaserne, chokoladekugler og hundenes tørfoder, som han omhyggeligt propper ind under stuens eneste gulvtæppe.
Nogle gange er jeg heldig og kan se bulerne; Andre gange høre det, når jeg træder på dem. :uha:[/QUOTE]

Haha hvor er han sød:hjerte:

Jeg glemte at sige, at Alma også samler på bilnøglen-høhø Der kan godt fare en stresset kæreste rundt om morgenen, som ikke kan finde den:p

Tara samler på kuglepenne

Tip samler på varme mennesker

Nanoq samler på vådmad

Maggie samler på hjerter

:ok:

Niggi samler på vatpinde
Gizmo samler på penge - helst sedler
Junior samler på blanke og/eller glimtende ting, han er en rigtig skade og elsker ure og smykker
Devi samler ikke noget, til gengæld elsker hun at skubbe ting ud over kanter og se uskyldig ud bagefter :tihi:

Og Gissegissen :wink: min perserpige sagdes at stjæle smykker og andet skinnende i sit gl hjem. Hun gør det ikke her :? Mon hun har været en skade i et tidligere liv -høhø
Knitrebolde kan godt forsvinde ind under reoler, men det er ikke med vilje.

[quote=MiSi;115162]Og Gissegissen :wink: min perserpige sagdes at stjæle smykker og andet skinnende i sit gl hjem. Hun gør det ikke her :? Mon hun har været en skade i et tidligere liv -høhø
Knitrebolde kan godt forsvinde ind under reoler, men det er ikke med vilje.[/quote]

Jeg ved at Junior har arvet sine skade-tendenser fra sin mor, hun stjæler især armbåndsure næsten fra gæsternes håndled -høhø

Sidste år havde Junior stjålet Gizmos bling bling halsbånd og var skyld i at jeg måtte købe et ekstra, for væk var det. Nu har Gizmo så tre bling bling i alt, altsammen takket være hans tyvagtige lillebror :tihi:

Her er det også hårelestikker, samt at pelsmus skal i mine sko eller vandskålen.

Her er det skumbolde der skal i vandskålen - eller fjererne ( ej hvordan staves fjer lige i den bøjning:ups:) på drillepinden:)

Nynne samler på alt hvad der kan tages med poten, eller alt hvad der kan fremkalde en reaktion ved enten mig eller min kæreste… Her i eftermiddags var det kattepoter (sjovt nok) fra Katjes, der blev samlet op med hendes lille pote, og stoppet ned under dynen :smiley: