Min kat slikker på min ledning?

Hej alle :slight_smile:

Min dejlige Nala slikker på nogle af mine ledninger. Hun slikker konstant på ledningen til min oplader til min telefon. Hun slikker også på de to dimser man sætter ind i stik kontakten.
Jeg bryder mig ikke om at hun slikker på dem. Er min kat den eneste der gør det?
Jeg synes det er super underligt?

Tror du skal være glad for hun ikke bider i dem :wink:
Kender flere, der har fået bidt mobilopladeren over.

Smør ledningerne med kamferolie. Katte hader lugten!

Ja jeg vil også sige at du er heldig.

Her er der blevet bidt 3 af de tynde ledninger over til fx. headphones og microfoner :thumbdown:

Og hvis du synes det er underligt at en kat slikker på ledninger, så bare vent til du ser hvad de ellers kan finde på :lys-ide:

Teddy har ødelagt (jeg har næsten ikke styr på det):

4 mobilopladere (2 af dem var ikke mine)

Et tastatur

En mus

2 sæt høretelefoner

Og det blot på ca ½ år… Han er en effektiv mis!
Han er dog heldigvis stoppet med det efter at jeg fik nogen kattevenner til ham, han var alene det første års tid. Nu viser han slet ikke interesse for ledninger længere…
Møgkat… :høhø: :inlove:

[quote=Barky;470183]Teddy har ødelagt (jeg har næsten ikke styr på det):

4 mobilopladere (2 af dem var ikke mine)

Et tastatur

En mus

2 sæt høretelefoner

Og det blot på ca ½ år… Han er en effektiv mis!
Han er dog heldigvis stoppet med det efter at jeg fik nogen kattevenner til ham, han var alene det første års tid. Nu viser han slet ikke interesse for ledninger længere…
Møgkat… :høhø: :inlove:[/quote]

Hihi er du sikker på det ikke er MIN Teddy du snakker om? :tihi:
Min Teddy herhjemme har også tygget sig igennem 2 headsets, 1 sæt højtalere og en mikrofon (indtil videre).
Kan være det ligger til navnet? :?:stuck_out_tongue:

[quote=StinePigen;470184]Hihi er du sikker på det ikke er MIN Teddy du snakker om? :tihi:
Min Teddy herhjemme har også tygget sig igennem 2 headsets, 1 sæt højtalere og en mikrofon (indtil videre).
Kan være det ligger til navnet? :?:p[/quote]

Lad dette være en advarsel til alle som har Teddy’er eller har tænkt sig at få en Teddy… :tihi: :høhø: :klapper:

Mine katte foretrækker nu også at lege fangeleg med hinanden fremfor at bide ledninger.

De fleste unoder bunder i kedsomhed …

Ziggy var en værre bandit en overgang, så tilsidst pakkede vi vores tv ind i hønsenet!! I kan tro, det var kønt…

Han har gennemgnasket mobilopladere, juletræskæder, høretefoner, hårtørrer, oplader til barbermaskine og en ledning til en lampe i køkkenet. Da vi tændte stod der en 15 cm stikflamme ud og hfi relæet slog fra.

Det er 7-9-13 længe siden sidst nu…

Jeg fik også rådet at smøre ledningerne ind i chili eller citrus.
Men det er ikke sikkert det er så smart på selve benene af stikket, der jo skal ind i kontakten…