Min kat "Tramper"

[quote=Lindvig;530101]Åhhh jeg har også nogle “æltere” :wehuu:
Nogle af dem gør det på os, tæpper eller puder.
Andre gør det, liggende på ryggen, direkte op i luften !
Det er simpelthen noget af det, jeg elsker allermest ved katte :hjerte:

En enkelt af vores katte, Laika, kan slet, slet ikke styre sit mundvand, når vi nusser hende.
Det drypper simpelthen fra hendes mund (nb. hun har ingen problemer med hverken tænder, tandkød el munden)
Hun danser rundt på vores skød alt imens mundvandet løber, dryp, dryp, dryp :smiley:

Som andre skriver - ren velvære ![/quote]

:tihi: Min Sean ligger på ryggen, og når jeg så nusser hans mave, så ælter han også lige op i luften :høhø:

Oliver ælter altid løs på min mave når vi putter i sofaen… Jeg ligger tit med et tæppe over mig, fordi jeg er lidt af en hyggetrold… Tæppet skal fjernes fra min mave, for ellers nægter han at hoppe derop… Der skal åbenbart være kontakt til min mave… :tihi:

Han kniber øjnene sammen og ser helt salig ud imens han ælter løs og brummer lystigt… Det er jo ikke for ingenting at han bliver kaldt Brummer i daglig tale… :tihi:

Mine gør det aldrig - med en enkelt undtagelse. De har sådan en blød, plyshyggepose, og den giver dem åbenbart lykkelige associationer, for de gør det begge, når de ligger i/på/i nærheden af den. Magic gør det også, når han står på den. Den må åbenbart være det i min lejlighed, der kommer tættest på en mormissemave :slight_smile:

Et tegn på velvære, og en regression fra de de var helt små og stadig fik mælk fra mor. Det gør selv grandvoksne katte også, og det er ikke noget, man skal bekymre sig om. Voksne mennesker græder også, og dette er også en regression fra da vi var baby. Dog stadig helt naturligt og sundt :slight_smile: