Min katte siger - at de gerne vil nusses pelsløse

hvis dette kan lade sig gøre - her i den sidste del af foråret - eller forsommeren - og vi starter lige ud med lave en afstemning med måneder for at se hvad der passer flertallet bedst…

Samtidig vil jeg også gerne vide om vi skal lave en sammenskudsgilde eller mødes nogle stykker om fredagen og så stå og tilberede maden :slight_smile: Det er tænkt som en kattegale komsammen - med mulighed for overnatning - måske grill hvis vejret er til det :slight_smile:

Så… Vi lægger ud med måneder:

Mange varme hilsner
fra
Nethe

Foråret? Forsommeren? Altså en gang til næste år? Bare for at være sikker på jeg har fattet konceptet :smiley:

Hvis det er en weekend er jeg klar hveranden af dem. Jeg har fri i øøh… lige uger tror jeg… altså jeg har fri næste weekend og så hver anden fremad…

Bare det ikke falder sammen med katteudstillinger :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;729757]Foråret? Forsommeren? Altså en gang til næste år? Bare for at være sikker på jeg har fattet konceptet :smiley:

Hvis det er en weekend er jeg klar hveranden af dem. Jeg har fri i øøh… lige uger tror jeg… altså jeg har fri næste weekend og så hver anden fremad…

Bare det ikke falder sammen med katteudstillinger :)[/QUOTE]

Ja nemlig… Næste år… :slight_smile:

Skal vi også lige være sikre på, hvor det i givet fald skal foregå? Jeg er jo tilbøjelig til at mene, at DK’s mest berygtede ghetto er Vollsmose, men jeg mener at have hørt, at der i dette tilfælde er tale om Gellerup?

Jamen så længe det ikke lige falder sammen med påske og andre forårshelligdage hvor jeg ikke aner om jeg kan, så er jeg altså klar, sådan hver anden weekend. Fredag… er mere usikkert, det hænder jeg har fri en fredag, men ellers arbejder jeg jo om aftenen… så hvis det er en arbejdsdag, så er det nok ikke en mulighed for mig :frowning:

Hm vi kan da osse holde kattenus i et TOG! Det ville være noget helt nyt L Kattenus mellem Århus og Aalborg f. eks LOL!

Hm det sku’ nok være i et ret sent tog så… så der ikke sad en masse katteallergikere og nøs ROFL

Hm du skulle ha’ lavet afstemningen så man ku’ stemme på mere end en :slight_smile: Jeg kan potentielt alle måneder, det er bare lige … dagen der er det vigtige her

[QUOTE=TrekkieGrrrl;729784]Jamen så længe det ikke lige falder sammen med påske og andre forårshelligdage hvor jeg ikke aner om jeg kan, så er jeg altså klar, sådan hver anden weekend. Fredag… er mere usikkert, det hænder jeg har fri en fredag, men ellers arbejder jeg jo om aftenen… så hvis det er en arbejdsdag, så er det nok ikke en mulighed for mig :frowning:

Hm vi kan da osse holde kattenus i et TOG! Det ville være noget helt nyt L Kattenus mellem Århus og Aalborg f. eks LOL!

Hm det sku’ nok være i et ret sent tog så… så der ikke sad en masse katteallergikere og nøs ROFL[/QUOTE]

Vi skulle selvfølgelig have en hel vogn for os selv :rock:

Et kattenussesærtog :klapper:

Ja, flere måneder, for så langt fremme i tiden kan jeg potentielt også mere end en :slight_smile:

Ok. Jeg kigger paa det om lidt… Og det skal foregaa i Aarhus aka Gellerupparken og det er DK mest berygtede ghetto det er trods alt den du hoere mest om nyhederne…

Jeg kan ikke redigerer mit første indlæg… Så skriv i tråden hvis I kan flere måneder :slight_smile: og som sagt er det i Århus

Jeg vil sige maj / juni - April er ret booket allerede i min kalender…

Maj er formodentlig bedst, men potentielt kan jeg også i april (men der er det vel næppe grill vejr :tihi:) og juni :slight_smile:

Jeg kan kun stemme på én måned - men jeg kan sådan umiddelbart alle 3 måneder. Så jeg lader være med at stemme og afventer nærmere. Nu måtte jeg droppe nus hos Eva pga sygdom så jeg syntes det lyder hyggeligt :slight_smile:

Ja jeg ved godt man kun kan stemme på en måned, men det var en fejl - jeg er ikke så klog på afstemning i den slags…

Og du må gerne komme forbi og nusse misser - engang i det nye år - da jeg lige skal have styr på min opjustering i medicin og så skulle det forhåbentlig være en mulighed for at jeg har helt styr på mine sære angstanfald… Hvor mennesker pludselig bliver alt for meget og jeg går i hi,

Ih, hvor ærgerligt - jeg troede også, at Danmarks mest berygtede ghetto refererede til Vollsmose … som jo havde været en anelse mere indenfor min rækkevidde. Jeg holder lige øje med tråden, når det kommer tættere på - det kunne jo være, det viser sig, at der er nogle sjællændere der sætter kursen mod Århus. :slight_smile:

Det håber jeg på - det er lige som ment som kom og hyg sammen med os…

Og ja Gellerup er kendt som Danmarks mest berygtede ghetto - det er jo derfor regeringen giver opbakning til en helhedsplan og alt muligt herude :wink: Det er simpelthen det “væreste” sted at bo i hele DK (Stærk ironi er anvendt i sidste sætning)

Det er da ALTID grill-vejr :? Vi grillede i går og jeg har da planer om at smide noget på grillen igen i dag…

Nåmen jeg kan alle måneder det er bare dagene der er det tricky.

[QUOTE=Nethe;730319]Det håber jeg på - det er lige som ment som kom og hyg sammen med os…

Og ja Gellerup er kendt som Danmarks mest berygtede ghetto - det er jo derfor regeringen giver opbakning til en helhedsplan og alt muligt herude :wink: Det er simpelthen det “væreste” sted at bo i hele DK (Stærk ironi er anvendt i sidste sætning)[/QUOTE]

Nu har jeg ikke kunne se TV siden sommeren 2009 hvor jeg flyttede til London, og da jeg kom hjem igen havde jeg kun mit gamle analoge TV (som jeg fik, da jeg var tolv :besvimer:), der ikke kunne tage det nye sendesignal. :tihi: Så jeg bor mere eller mindre under en sten, sådan, kort sagt. :høhø:
Dengang jeg kunne se TV, tror jeg Vollsmose var “der hvor det sker”. Men så er det godt, at jeg kan blive opdateret udi Danmarks ghettoer her på KG om ikke andet. :smiley:
Og det lyder skønt, at det er et godt sted at bo. :slight_smile: Jeg havde også en veninde, der boede ude i Mjølnerparken på et tidspunkt (den skulle vist også være nogenlunde berygtet, hvis man har adgang til nyhedsmedier?) og hun var også glad og tryg ved at bo der. :slight_smile: Det kunne være spændende at komme et smut forbi Danmarks mest berygtede ghetto.

[QUOTE=TrekkieGrrrl;730324]Det er da ALTID grill-vejr :? Vi grillede i går og jeg har da planer om at smide noget på grillen igen i dag…

Nåmen jeg kan alle måneder det er bare dagene der er det tricky.[/QUOTE]

Ja da, så længe jeg bare ikke skal sidde ude :stuck_out_tongue: Men det synes folk normalt jeg skal… (Vildt nok så grillede vi faktisk og sad ude og spiste aftensmad d. 1. oktober! Og min mor endda i shorts)

Sidde UDE? Som i … under det der høje blå loft? Nej tak. Der er da tag på husene af en årsag :uha:

Jeg er bare IKKE udemenneske… Enten brager solen ned så det er for varmt - og jeg kan OVERHOVEDET ikke tåle sol, jeg bli’r hummerfarvet på rekordtid) eller osse er det p*ssekoldt…

Men min grill kan jeg godt overkomme at gå ud og kigge til mens den i øvrigt laver min mad :wink: