Når nu den både har været på Facebook og Instagram synes jeg ikke, at KG skal snydes for at se min fine kjole, som jeg skal have på til banketten i Las Vegas om knap 2 uger
Tak - jeg er også meget tilfreds med resultatet Modellen er valgt, så den også gerne skal vise, at jeg har tabt mig det seneste år og det synes jeg, den gør fint
Jeg har ikke syet en kjole på den måde (prøvekjole + tilretning) siden jeg syede Andreas kjole, dengang hun var på efterskolen … det må være ca. 10 år siden
Men jeg havde lyst til at prøve det af … om jeg stadig kunne finde ud af det og jeg er da også nogenlunde tilfreds selv
Det er rigtigt at jeg ikke gør så meget i denslags … min perfektionisme stresser mig desværre voldsomt
Sikke en fin blonde, du har fundet Husk at vise resultatet frem, når du er færdig
Ja, det var lidt ærgerligt, at Camilla ikke også havde rødt på. Der var faktisk flere ved vores bord, der var i rødt og det blev der også taget billede af, men da jeg af en eller anden grund står på en måde, der får mig til at se både tyk og dum ud, har jeg ikke betalt for det billede.