Min kjole til Annual

Når nu den både har været på Facebook og Instagram synes jeg ikke, at KG skal snydes for at se min fine kjole, som jeg skal have på til banketten i Las Vegas om knap 2 uger :hjerte:

Stoffet er kraftig satin hjembragt fra Kina og med for føles den næsten som brokade, så tungt falder den :smiley:

22 Synes om

Hvor er den smuk

1 Synes om

Tak - jeg er også meget tilfreds med resultatet :smiley: Modellen er valgt, så den også gerne skal vise, at jeg har tabt mig det seneste år og det synes jeg, den gør fint :slight_smile:

1 Synes om

Wow :heart_eyes:

1 Synes om

Og så er det jo her, der skal gættes, hvem der har syet den :wink:

Og jeg siger ikke noget - for jeg har set det på FB. Ikke at det i øvrigt var så svært at gætte :wink: En meget dygtig dameskrædder er det :rock:

Den klæder dig super godt, Mette :ok:

1 Synes om

Det er det helt sikkert :sunglasses: - og tak :smiley:

Jeg ved det også, så den på Insta :grin: hehe… Og hun kan jo netop sit kram!

1 Synes om

Jeg har ikke instagram, så jeg ved det ikke, men er det måske Hrönn? :slight_smile:

Det har du helt ret i :smiley: Det er ikke så tit, hun gør sig i den slags, men jeg er i hvert fald meget glad for at være en undtagelse :wink:

4 Synes om

Hun er også sluppet rigtig godt fra det :grin: Kan godt forstå at du glæder dig til at vise den og din (tydeligt) slankere figur frem :smil:

2 Synes om

Jeg har ikke syet en kjole på den måde (prøvekjole + tilretning) siden jeg syede Andreas kjole, dengang hun var på efterskolen … det må være ca. 10 år siden :hushed:
Men jeg havde lyst til at prøve det af … om jeg stadig kunne finde ud af det og jeg er da også nogenlunde tilfreds selv :yum:
Det er rigtigt at jeg ikke gør så meget i denslags … min perfektionisme stresser mig desværre voldsomt :surrender:

2 Synes om

Ja, og det er rigtig ærgerligt, for du gør det virkelig godt :hjerte.

3 Synes om

Der er altid professionel fotograf til at tage billeder af vinderne på Annual (og alle andre, der har lyst til at stille op).

Jeg vandt ikke noget, men til gengæld stillede jeg op til fællesbilleder i forskellige sammenhænge, så min fine kjole kunne blive fotograferet :smiley:

De skandinaviske damer

Cool ladies (nogle amerikanske Sphynx og Devon Rex opdrættere)

Og sidst, men ikke mindst - Elvis’ fanklub :joy:

14 Synes om

I tager jer godt ud, bare synd, Camilla ikke har rødt på også :ok:
Jeg skal sy den næste lange kjole i weekenden … der bliver knapt så megen tilrettning :wink:

13 Synes om

Sikke en fin blonde, du har fundet :hjerte: Husk at vise resultatet frem, når du er færdig :slight_smile:

Ja, det var lidt ærgerligt, at Camilla ikke også havde rødt på. Der var faktisk flere ved vores bord, der var i rødt og det blev der også taget billede af, men da jeg af en eller anden grund står på en måde, der får mig til at se både tyk og dum ud, har jeg ikke betalt for det billede.

2 Synes om

Mon det er en dåbskjole til Emma ???

Det ku’ godt tænkes … :wink:

1 Synes om

Eller en festkjole til spotty? :thinking:

2 Synes om

Det tror jeg tværtimod, ville kræve ret megen tilrettning … :gruble:

2 Synes om