Min læge går på pension

:lol::lol::lol:

Sidder lige og overfører dem til et Word-dokument - og jeg må ærligt indrømme, at jeg sidder ene og alene og skraldgriner… :høhø:

Og dog… Det er da en god måde at finde ud af hvordan man IKKE skal skrive selv :wink:

Så må jeg atter en gang i al offentlighed betro jer noget flovt :

Nu har jeg prøvet 257 gange at kopiere teksten på den geniale bog - men jeg kan ikke finde ud af det ?! :gruble::gruble:

Jeg kan ganske enkelt ikke finde en måde at få det kopieret på, så jeg kan lægge det ind i et Word-dokument…

:pose:

Hjææææælp ??

:surrender1::surrender1:[/QUOTE]

Øverst i højre hjørne er der et PDF ikon, hvis du trykker der laver den en PDF-fil du gerne skulle kunne printe :slight_smile:

:juhu::juhu::juhu:

Mere tak… men jeg har taget min printer fra :høhø:

Kan jeg på nogen måde gemme det som et dokument og sende det videre ??

:gruble:

Mere tak… men jeg har taget min printer fra :høhø:

Kan jeg på nogen måde gemme det som et dokument og sende det videre ??

:gruble:[/QUOTE]

Når du har lavet PDF’en går du op i filer, og gemmer den på din egen computer. Derefter kan den jo så vedhæftes i mails eller puttes på USB efter forgodtbefindende.

:juhu::juhu::juhu:

Tak igen-igen-igen…

Det lyder da meget simpelt… for nogen :høhø::høhø:

:lol::lol::lol:

Fatter ikke en meter - når jeg klikker på PDF - kommer et nyt billede frem hvor der står :

VIL DU HØRE EN LYD ?! :gruble::gruble:

Nej tak !!

:lol::lol::lol:

Må nok opgive projektet…æv…

Drikker lige 2 liter Cola og æder lidt lade - og så prøver jeg igen - mig skal de ikke narre… :venter: :høhø: :stuck_out_tongue: :rock:

Du skal koncentrere dig om den her boks Tut :wink:

Skriv det der står i boksen på din skærm (ikke det der står på mit billede, nu går jeg i skære-pap mode :p) og tryk send. Så spørger den om du vil gemme eller åbne. Hvis du siger åbne, åbner den PDF’en, og du kan gemme den under filer som jeg tidligere skrev. Eller du kan vælge at gemme den direkte, men husk at lægge mærke til HVOR du gemmer den, ellers skal du bare til at lede efter den bagefter (det sker tit for mig!)

[QUOTE=Highfield;674341]Du skal koncentrere dig om den her boks Tut :wink:

Skriv det der står i boksen på din skærm (ikke det der står på mit billede, nu går jeg i skære-pap mode :p) og tryk send. Så spørger den om du vil gemme eller åbne. Hvis du siger åbne, åbner den PDF’en, og du kan gemme den under filer som jeg tidligere skrev. Eller du kan vælge at gemme den direkte, men husk at lægge mærke til HVOR du gemmer den, ellers skal du bare til at lede efter den bagefter (det sker tit for mig!)[/QUOTE]

:inlove::inlove::inlove:

Tak fordi du skar det ud i pap - sådan SKAL jeg have det - for at have en lille-bitte chance for at forstå det - nu går jeg ind og prøver…

Tak-tak-tak-tak…:hjerte:

:wehu: :juhu: :rock: :wehu: :juhu: :rock:

Jeg kunne sgu !!!

Tusind-millioner tak for din hjælp og tålmodighed,

:blomstergave::blomstergave::blomstergave::blomstergave::blomstergave::blomstergave:

Hvor er jeg glad for at det virkede! :smiley:

:):):slight_smile:

Så er det i dag jeg skal ned og aflevere min afskedsgave til min læge.

Det blev til en fin kurv med lidt til munden, lidt til fødderne, lidt vin, et sjal, to krystaller, en lyngplante plus det løse - alt holdt i lilla farver :slight_smile:

Har det lidt nervøst i maven - min læge ved ikke noget, har bare bestilt tid til en samtale.

:):):slight_smile:

får hun overhoved ikke bogen… jeg blev lidt spændt på hvad hun ville sige til den

:slight_smile:

Jow, hun får også bogen.

Her er, hvad hun får :

En flaske Barolo, med en lille seddel : Brug kun indvortes ! ved overdosering, gå i seng og lig helt stille de næste mange timer…

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Øko-chokolade, med en lille seddel : Chokolade har samme effekt som lykkepiller - ingen fare ved evt overdosis…

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Et par hjemmestrikkede natsokker i uld, med en lille seddel : Varme fødder giver et langt og sundt liv.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Lægebrokker, med en lille seddel : Til træning af lattermusklen, som vist nok ligger et sted mellem Solar Plexus og Appendix…

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Et sjal i silke med en broche på, med en lille seddel : Hvis sjælen er varm - er hjertet det også…

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

To krystaller, en ametyst og en turkis (hendes yndlingsfarver) , med en lille seddel : hvor der står om krystallernes virkning…

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Og så bogen, med en lille seddel : tiderne skifter - ligeså gør behandlingsmetoderne - og tak for det !

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Der er også 4 øko-æbler, med en lille seddel : An apple a day, keeps the doctor away - bag evt en Crumble Cake - opskriften på Crumble Cake er hæftet ved

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Og så får hun en lyngplante…

Alt er pakket fint ind i cellofan og arrangeret i en picnick-kurv med låg - hvor jeg har sat lilla orkideer rundt om hanken…

Arj hvor bliver hun forkælet :slight_smile:
Jeg glæder mig til at høre hvad hun siger til det, hun bliver nok ret overrasket!

[QUOTE=Highfield;677497]Arj hvor bliver hun forkælet :slight_smile:
Jeg glæder mig til at høre hvad hun siger til det, hun bliver nok ret overrasket![/QUOTE]

:inlove::inlove:

Jeg glæder mig også til at give hende det og se reaktionen.

Hun ved som nævnt ingenting, og jeg har tænkt mig at indlede samtalen med, hvad hun mener om alternativ medicin :høhø:

Og når hun så begynder at tale om fordele og ulemper - så hiver jeg lige kurven frem… :cool2:

Den er pakket ned i en stor flot pose, som jeg lægger et håndklæde over - og jeg starter med at undskylde den store oppakning - men jeg er på vej på weekend hos min søn…

Det skal komme som en dejlig overraskelse… hun ville ikke holde afskedsreception, fordi hun så ville begynde at græde - så jeg håber ikke, at hun begynder at vande høns - for så gør jeg det også !!! :høhø:

:):slight_smile:

Kurven blev GODT modtaget, hun blev bare så glad for den… fik 5 store knus og en dejlig samtale på 5 kvarter om alt mellem Himmel og Jord…

Kommer til at savne hende… :hjerte:

Dejligt at høre at din gave blev modtaget så godt af hende, der sidder i aften en læge der får sig et herligt grin og et smil på læben over dig :slight_smile:

Godt gået Tut, som det er i dag med lægeverdenen så har de i høj grad brug for at få anerkendelse på alle planer :slight_smile:

[QUOTE=MoMo;677583]Dejligt at høre at din gave blev modtaget så godt af hende, der sidder i aften en læge der får sig et herligt grin og et smil på læben over dig :slight_smile:

Godt gået Tut, som det er i dag med lægeverdenen så har de i høj grad brug for at få anerkendelse på alle planer :-)[/QUOTE]

:):slight_smile:

Tak… og vi klarede den uden tårer… :høhø:

Hun sagde flere gange, at dén gave var der ingen der kunne overgå - så jeg er så glad for, at jeg brugte tid på den - hun har været SÅ sød ved mig i mere end 20 år… :hjerte:

Min læge, som jeg snart kan fejre sølvbryllup med går på pension… :ked:

Jeg er ved at samle sammen til en rigtig fin afskeds-kurv til hende - har spurgt hendes mand, der også er læge dernede om hendes yndlingsfarver osv…

Men :

Jeg vil så gerne finde en rigtig gammel bog til hende om behandling af diverse sygdomme i oldtiden :slight_smile:

Jeg er sikker på, at jeg kan finde sådan en bog på antikvarnet.dk - men jeg skal lissom have et navn på sådan en bog ??

Er der mon nogen, der kan hjælpe mig lidt på vej ??

På forhånd tak.

:):)[/QUOTE]
den er ikke til salg - men mine forældre har en gammel bog fra 1800 tallet - der brugte man svinetarme som kondomer, og de skulle tørres på tørresnorren ;O) - - den har vi tit stjålet som barn, og siddet og læst i med vennerne…altid særlig populært at læse i og se de frække stregtegninger af mænd og kvinder ;O)

fed gave du vil give og jeg håber du finder noget

Heidi