Min last: ANTM - Top Model

OK, jeg tilstår:
Jeg ser “Top Model/America’s Next Top Model”.

Noget af det er for grove løjer, men ellers er der en masse om mode, og jeg er ret imponeret over noget af det, de piger skal mestre.

Det undrer mig dog, at nogle af runderne (der er vist op til 12-13 runder/omgange) har ret ensartede kandidater: Den Blege Model med Langt Hvidt Hår, Den Sorte Diva, Ghetto Girl - og værst: Mad Girl!

I næsten hver runde er der en pige, hvor man (jeg) ikke kan undgå at tænke: Hun er ikke bare spøjs - hun har måske en psykisk lidelse i sin vorden. Ofte når de ganske langt, fordi de er mere grænseløse, og virker som en større personlighed. Men ca 2/3 henne i runden ryger de ud på, at deres grænseløshed giver grænse-overskridende adfærd overfor andre - formelt ryger de ud pga “ikke-godt-nok-dit-eller-dat”.

F eks husker jeg en pige, der talte og talte, og talte hele vejen ud, da hun blev “luget fra”. Men flere af ‘Mad Girl Model’ har “bare” flippet meget mere ud i hysteri end de fleste.

Jeg har forsøgt at finde noget om “hvad der videre hændte XX”, men der er ikke det store at hente. Sikkert naturligt nok, hvis nogen af dem virkelig blev syge senere. Om showet så skubber til ustabile personligheder, er en anden sag…

Har andre gjort sig tanker om programserien?

Jeg ser det osse når der ikke lige er andet i tv.
Men hende der tyra, hun er altså lidt for meget syntes jeg…

Jeg er bare gang på gang dybt imponeret over hvordan selv de mest grimme piger kan forvandles til de rene skønheder vha makeup og fotoshop.

Og det er det nutidens skønhedsideal er baseret på. Skræmmende, når man ser dem før de sminkes…

[quote=lenschow;329785]Jeg er bare gang på gang dybt imponeret over hvordan selv de mest grimme piger kan forvandles til de rene skønheder vha makeup og fotoshop.

Og det er det nutidens skønhedsideal er baseret på. Skræmmende, når man ser dem før de sminkes…[/quote]

Det kan man nu også med os andre :høhø:

Ja nemlig :thumbup:

Jeg er forskrækket over, hvor radmagre, nogle af dem er.
Een sæson vandt en pige, skelet-tynd, og super-modbydelig mod de andre piger. Enhver, der havde set den runde, ville næppe købe noget, som hun reklamerede for…

Nogle af dem, der er nået længst bagefter, har faktisk været “plus-size” og med en ditto personlighed :thumbup:

Men som sagt sidder jeg og undrer mig, når der igen dukker en pige op, hvor det i mine øjne ligner en ustabil personlighed. Det kunne jeg godt tænke mig andres vinkel på. Vi har jo trods alt nogle faglige kapaciteter på feltet herinde.

[quote=MiSi;329876]Jeg er forskrækket over, hvor radmagre, nogle af dem er.
Een sæson vandt en pige, skelet-tynd, og super-modbydelig mod de andre piger. Enhver, der havde set den runde, ville næppe købe noget, som hun reklamerede for…

Nogle af dem, der er nået længst bagefter, har faktisk været “plus-size” og med en ditto personlighed :thumbup:

Men som sagt sidder jeg og undrer mig, når der igen dukker en pige op, hvor det i mine øjne ligner en ustabil personlighed. Det kunne jeg godt tænke mig andres vinkel på. Vi har jo trods alt nogle faglige kapaciteter på feltet herinde.[/quote]

Så tror jeg simpelthen ikke vi ser det samme show.

Den pige der til dato har haft størst succes bagefter er stadig Eve, skarpt forfulgt af Yaya og Dani…

Og den ultra tynde pige der vandt det må da være Jaslene, og hun var da ikke modbydelig, men hun var med i en sæson med en masse modbydelige tøser…

Af alle plussize pigerne er der da kun én der sådan for alvor har drevet det til noget bagefter, og det er Toccarra.

Og den ultimativt ledeste der har været med må helt klart være Robin fra sæson 1 og hun var da plus-size og udgav sig for at være ultrakristen…

Og nåja, jeg er også en fan, og har alle sæssonnerne herhjemme, og genser dem jævnligt.

Vil du gerne vide hvem af de “små” piger der vinder???

:tihi: Hvor er det bare et skønt eksempel på, at det sete afhænger af øjnene, der ser :slight_smile:

OK - jeg har ikke researchet på dem alle :slight_smile:

Tænk, jeg har droppet at gense den sæson, fordi jeg ikke ku’ holde den lille finke ud :tihi: Især fordi hendes sidste konkurrenter var ret gode IMHO

Jeps - enig - jeg synes, at hun var alle tiders, men hun var ikke den eneste, som showet fik taget pippet fra undervejs. Godt, at hun kom stærkt igen :ok:

Åh ja, hun var styg! Sikken hykler! Men jeg husker hende ikke som “plus-size” :?

[quote=alleos7;329913]Og nåja, jeg er også en fan, og har alle sæssonnerne herhjemme, og genser dem jævnligt.

Vil du gerne vide hvem af de “små” piger der vinder??? [/quote]

Næh tak, jeg glæder mig til iaften kl 18…

jeg er en af dem der også sidder klistret til skærmen hver torsdag - det er faktisk et af de eneste realityshows jeg ser (foruden projekt runway)

men jeg tror man skal tænke lidt på at det vi sidder og ser mange gange er klippet ud af en sammenhæng, det er jo lidt producerne der bestemmer hvordan de enkelte piger skal fremstilles. og hvis de var sukkersæde hele tiden og sad og kløede hinanden bag øerne ja… så gad vi nok heller ikke se det :høhø:

Tak, Bodil - vi har samme TV-laster :høhø:
Jeg bliver nu irriteret, når de tér sig som furier, og råber og skriger.
Nej, de behøver ikke at være rene engle, men bare mennesker, der opfører sig rimeligt overfor hinanden.
Det kan da godt være, at der er nogen, der finder det underholdende, når andre skændes og er lede ved hinanden - ja, ligefrem starter denslags, og puster til ilden. De er så bare ikke min kop te.
Jeg synes, at det spændende er, at se alt det, de lærer, og hvor fantasifuldt, de nogle gange udfører opgaverne.
F eks dengang en flok piger skulle fotograferes (af Nigel) med kun øjnene over vandet - og arme og ben, viste det sig, var OK. Det blev rigtig flot!
Apropos Nigel, så er dommere og undervisere altså et show i sig selv :tihi:
Mr Jay, der bliver mere og mere groomet for hver runde…
Miss (!) Jay, der stiller op i både de flotteste og de pinligste kostumer (den der t-shirt bundet i en knude under måsen :ups: )
Div. mere-eller-mindre super-modeller, fra Twiggy til Paulina Polishposh… gnække!
Senest har det vist sig, at Nigel vistnok ikke er helt så gay som Mr & Mz J, ihvertfald ikke mere, end at han har kone og barn :? Nå ja, jeg kender en gut, som er gift med en anden gut, efter at være blevet skilt fra konen, som han havde mindst eet barn med…:ups:
Åh jo, jeg morer mig godt!

Er der nogen der ved hvornår gårsdagens afsnit bliver genudsendt?

/Annie ANTM fan.

Plejer det ikke at være lørdag :?

(er helt ‘out of it’ fordi der er ballade i “min” boligforening :S )

Den er go’ nok - i aften kl 18 :ok:

Uha . Der fangede I også mig.

Jeg ser normalt ALDRIG reality shows/serier. Har aldrig set Robinson, Paradise, det svageste led osv. osv.

Men lige den med Modellerne, er jeg næsten nødt til at se.

Men mest fordi jeg syntes, at det bare er et cirkus. Og jeg har altså også et eller andet med homoseksuelle mænd… Undskyld hvis jeg træder nogen for nær, men Jay Manuel er sgu da sukkerguf for hornhinderne. De skulle tage at invitere Ole Henriksen, ham er jeg også vild med at se og høre på. Og Grove det er de (dommere, instruktører,osv.), at man krummer tæer.

Og Intrigerne, helt forfærdelige.

Altså som teolog er det helt forkert at svælge i alle “dødsynderne”, men hold op hvor bliver man afhængig.:slight_smile:

Og, den ledeste af dem alle, syntes jeg har været Jade (den der genudsendes i øjeblikket) Hun har da virkelig noget at sloges med.

He, he. Godt det ikke kun er mig der er “freak”

Og jeg ved hvem der vinder “short”:høhø::høhø:

Hilsen
Birthe

Ps vil lige sige at min bedste ven er homoseksuel og ham ville jeg ikke undvære som ven for noget i verden.

Birthe - Årh, synes der har været et part stykker der kunne måle sig med Jade :wink:

Men ligesom dig er jeg fanget. Har heller aldrig set nogen af de andre realíty serier, men ANTM er jeg altså også heelt hooked på :smiley:

Det jeg elsker mest er dog at se billederne og fotoshootsene osv., og så bedømmelsen af billederne til sidst :slight_smile: