Min lille "frugt"/hygge have

Her er mit lille have projekt. Jeg har nu 2 tulipaner, 2 jordbær, 2 hindbær, 2 blåbær, 3 krydderurter og så under avisen er der kattegræs på vej. Tag jer ikke af resten af haven er MEGET vild laver en tråd med den vilde have her bagefter så i kan se den

Min mand hørte i radioen en dag at vi er moderne, for vi har en del af haven som gror vildt. :høhø: Så det må du jo også have. :slight_smile:

Men ellers er det da meget nemmere at passe en have når den er i krukker som du har lavet. :stuck_out_tongue:

Og så lige et lille men, og dem du kalder tulipaner, er det dem med en lyserød blomst øverst??
For det ligner grangiveligt mere en liljeart, end tulipan.

Jep er dem de blev solgt som tulipaner…spændende hvad jeg så får når de springer ud :uha:

Det er helt sikkert ikke tulipaner…og nu kan jeg selvfølgelig ikke lige huske hvad disse hedder…

Jeg synes de ligner Cannaer…

Ja, det syntes jeg også men det er en anden slags…kan ikke komme på hvad de hedder

skal nok komme med nye billeder når de springer ud :slight_smile: Er ret spændt nu.

Jeg fandt lige lidt om dine “tulipaner” :høhø:
Curcuma hedder de og er noget så flotte når de blomstrer :slight_smile:

http://www.google.dk/search?q=curcuma+alismatifolia&hl=da&biw=1280&bih=626&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=I9z8TcuzDcWWOoahyMUE&ved=0CB0QsAQ