Min lille GPS-kat

Det er ikke ret tit jeg belemrer Jer med billeder, men jeg vil gerne dele dette skønne billede med Jer.

Det er fra mit T-kuld, resten kan i se på www.meaculpaburmeser.dk

Mea Culpa’s TomTom er navngivet til ære for opfindelsen af GPS, jeg er nemlig en klovn til at finde rundt, så det var den bedste opfindelse siden hjulet - for mig altså…:rock::rock::rock::tihi:

Nyd ham, den lille kineser-burmeser::wehuu:

Du GODESTE!’

Han er sguda lige til at spise ham der! Jeg er forelsket! suk

:besvimer: jøsses nogle Meser-mus…den ene dejligere end den anden :wehuu:
NU skal jeg køles af…det var lige dråben…puha de er fine :ok::hjerte:

Han er simpelthen så lækker, den lille GPS-mus :wehuu::wehuu::wehuu:

Åhhhhhh hvor er de søde alle sammen :iloveyou:

Åh altså hvor er han dog vidunderlig :wehuu:

Hej Linda

Åååhhh hvor er han fin, fin!! Ham vil gerne se “live”,når hans blå øjne er blevet gule

Knus fra Cats og Conni

Bedårende lille misling :wehuu:

:doh: Jeg kunne ski da bare lade være med at åbne tråden -surrender Det er godt, at jeg snart skal nulre dem alle pelsløse - store som små :slem:

Åh Linda, der smeltede mig hjerte da og venter om muligt nu endnu mere spændt på min kommende burmeser. Der er bare noget over dem som gør man ikke kan få blikket fra dem. Men du er meget velkommen til og sætte maaaange billeder ind her af dine skønheder :wehuu::wehuu:

MVH
Gitte

Godt nok har jeg lige fået en ny GPS, men tror jeg er nødt til at få en mere.:tihi::tihi:
Det er den dejligste og sødeste GPS jeg nogensinde har set:hjerte::hjerte::hjerte:
Knus Elin

må man få ham med hjem? Nøj han er dejlig…

Åhhhhhhhh hvor ser han sød ud :wehuu:

Nååårh, hvor ser han da skøn ud :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Nu når han hedder TomTom og har indbygget GPS, så kan han vel godt finde til djævleøen, nærmer Ringsted, ikke??! For han er godt nok skøn :hjerte::hjerte::hjerte: