Min Lille Krummelure

Se her, hvad jeg lige har modtaget med posten (billederne er bedre i virkeligheden - det er taget i halvmørke med
blitz, der har lyst for meget i midten og ikke nok ude i siderne):

Det skal hænge over fladskærmen, for det var jo det, han altid gjorde. Min Lille Krummelure, som jeg kun fik lov
at kende i to alt for korte år :hjerte:

Det var alt sammen så surrealistik, da det skete, og samtidig var der en syg Chili, jeg skulle tage mig af. Det
blev så uvirkeligt. Så jeg besluttede at få lavet en fotocollage til at fylde tomrummet på tv’et og for altid at blive
mindet om ham på den gode måde.

Når han hang der på tv’et, og alle udsendelserne måtte dele skærm med en pote eller en hale eller begge dele.

Når jeg var i køkkenet, og han sad på foodprocessoren og fulgte med.

Når jeg forsøgte at tage en lur på sofaen og han kom og sad på sofabordet og sagde maiUW, miaUW, fordi jeg
ikke måtte sove (af en eller anden grund - som regel kom han vist i tanke om, at han var sulten, når jeg var
lige på nippet til at falde i søvn).

Når han sad inden for døren, når jeg kom hjem, altid på det samme sted, og så ud, som om han var blevet
vækket (hvilket han nok også var).

Når jeg lå på sofaen med iPaden, og han kravlede op til mig og skubbede til iPaden med en pote igen og igen,
indtil jeg lagde den fra mig (eller indtil jeg fik den i hovedet).

Når han tumlede med Chili og ind imellem hylede høj, når alle Chilis 6 kilo lande oven på ham.

Når han var den irriterende lillebror, der ikke vidste, hvor grænsen gik, over for Asani (som vist ikke savner ham
så meget som mig).

Når han spandt og spandt og spandt - man skulle nærmest kun kigge på ham, før han spandt, og han elskede at
nusse.

Og mange, mange flere irriterende og charmerende ting, som jeg savner alle sammen :hjerte:

Skarnskat, spilopmager og puttemis, all in one.

Hvil i fred, min Lille skat :hjerte:

Fletchers Krummelure
21. juli 2013 - 11. november 2015

Det er en dejlig fotocollage! :hjerte:

Dejlig collage af en skøn kat - synd han kun fik lov at være her så kort :ked:

Hvor er det en dejlig collage af Krummeluren, der har sat så fine spor i dit :hjerte:

Han er rigtig fin, og ja det var rigtig trist at han ikke kunne blive hos dig længere.

Smukke Lillen :hjerte:

Det er en super god idé med kollagen, Ingrid. Den er rigtig fin :slight_smile:

:kram:

Kære Ingrid
Hvor er det en flot collage!
Det gør mig ondt at du har mistet din Krummelure så alt for tidligt :trøste:

Det er en flot fotocollage du har fået lavet af ham, Ingrid. Den lille frække, den charmerende, den lille Krummelure.

Han skulle have været hos dig i mange år. :slight_smile:

:kram:

:kram:

:kram:

Sikke en god ide med en fotocollage. Jeg har selv rigtig mange billeder af mine katte hængende og stående fremme. Og at have billeder af dem man savner og mangler betyder utrolig meget :hjerte:

Rigtig flot collage af en højt elsket og meget savnet dejlig krummelurer :hjerte:

:kram:

Han var en fin lille kat.:hjerte: Det gør altid ondt at miste, men med de unge føles det ekstra hårdt.:brist:
-kramer

:kram:

Den er godt nok fin. Dejligt at du har husket at få taget så gode billeder i tide.
VH
Susanne

:kram:

:kram: