Min lille Molly er blevet kørt ned ;(

Nå for søren, det er nok mig der er historie løs, jeg er lidt forvirret idag, så forstod ikke hvad hun mente med om det var Thors.

1 Synes om

Dine tanker er hos Molly, fuldt forståeligt, og så kan det være svært lige at fange hvad andre har af indbyrdes snak. :hjerte:

2 Synes om

Sikke noget, håber hun kommer sig. Karlslunde er absolut et godt sted at have hende indlagt. Bedste tanker :kryds:

1 Synes om

Det er også lidt systemets skyld, for man kan ikke se, hvem Katjas mor henvender sig til (systemet mener ikke, det er nødvendigt, når man svarer på indlægget lige ovenover - ikke et af de smarteste træk ved det …)

Så din forvirring var fuldt forståelig - af flere årsager :slight_smile:

4 Synes om

God bedring til hende.

1 Synes om

God bedring til din dejlige lille Molly :hjerte:

Endelige kom der lidt gode nyheder, Evidensia dyrehospital ringede for en halv time siden, og fortalte mig at Molly havde tisset en stor tår, og det var en time efter jeg havde været hos hende, man var bange for at uheldet havde cuttet nogen nerver over fra hjernen til blæren, for Molly havde ikke tisset siden fredag efter ulykken, og de ville give hende til imorgen ellers ville de ikk operere hende, og så har hun minsandten tisset en time efter jeg har været nede og besøge hende her tidligere på eftermiddagen, åhh jeg har ikk oplevet sådan en glæde i en evighed, jeg er helt i tårer af glæde <3
Tak for ellers jeres beskeder.

Bedste Hilsner Rasmus

20 Synes om

Tak for en dejligt opdatering

1 Synes om

Hvordan gik operationen i dag? :hjerte:

2 Synes om

Hej Enki og jer alle andre også

Operation forløb lige som den skulle, jeg blev ringet op i formiddags af dyrlægen som sagde at alt gik som det skulle, og de ville gerne beholde hende en ekstra dag for at lige overvåge hende og så ringer de imorgen formiddag omkring hvornår jeg kan hente hende, fordi hun skal hjem imorgen og så holde sig i ro i 6 uger, det er jeg nemlig meget spændt på fordi hun er en pige med krudt omme bag i hehe. Alt i alt er jeg bare så lykkelige for at hun klarer den, der var jo stor uvished om det i weekenden qua at hun ikk havde tisset. Men hold op jeg er en glad kattefar nu :smiley_cat:

Bedste Hilsner Rasmus

19 Synes om

Åh det var godt at høre! Håber resten forløber uden problemer og hun snart er frisk og frejdig igen. :kryds:

3 Synes om

Tusind tak Enki, det håber jeg også utrolig meget <3

1 Synes om

Ja man bliver godt nok påvirket når ens dyr er syge. :hjerte:

2 Synes om

God nyhed. Vi ved jo alle, hvor meget man elsker sine katte.

2 Synes om

Sikke dejligt opdatering at læse. Rigtig god bedring Molly

Og :kryds: for at få holdt hende i ro

2 Synes om

Det er også mine store bekymring, det er hvor heldig jeg er med at holde hende i ro men jeg har lavet en lille hygge-syge-seng til hende når hun kommer hjem, hvis man kan kalde det det, med lille bakke, og så kommer der også vand og mad derned. Håber hun kan finde ro i at være i den, så sover hun lige ved siden af mig de næste mange uger :slight_smile:

12 Synes om

Hvor ser det godt ud, jeg tænker lige har du tænkt på om hun vil hoppe op af

2 Synes om

Jeg har tænkt lidt på det, men jeg håber at hun selv kan mærke på sit ben hun skal holde sig i ro, Hun har ligget i den som killing med sine søskende og da de blev store nok så hoppede de op af den, men jeg tror ikk hun kan hoppe med sit ben, har har indoperet en plade der hvor hendes lårben var knækket midt over, så tror ikk hun kan hoppe over, forhåbentlig kaster hun sig først ud i det når helingen er et godt stykke hende i processen. Tak for bekymringen :slightly_smiling_face:

4 Synes om

Dejligt at operationen er forløbet så godt!

Det er jo altid udfordringen med katte - nemt nok for dyrlægen at ordinere ro, en helt anden sag at gennemføre det i praksis… :see_no_evil: :flode1:
Jeg tænker mest “ro” i denne sammenhæng som “undgå spring/landinger”, qua skadens natur og ville nok, som @Beimis er inde på, enten lukke helt inde eller i videst mulige omfang undgå alt hvad der kan opfordre til spring/kravl/landing - altså enten lukket bur eller en ind/udgang i gulvhøjde?. :thinking: :crossed_fingers:

6 Synes om

Ja du har helt ret. Tænker også at smide et lagen over deres store kattetræ de kravler op i og ligger i hængekøjer, den skal undgås tænker jeg. Er på vej derned nu og glæder mig så meget til at hente hende og få hende hjem :heart:

12 Synes om