Min lille Molly er blevet kørt ned ;(

Hej alle sammen

Min lille Molly pige er blevet kørt ned her til morgen og kom hjem haltende, og i gråd ;( hun er hos dyrlægen nu og de har taget kontakt til en der skal operere hendes ben i Hillerød, men jeg vil høre jer herinde om der er andre der har været ude for det samme og hvordan det gik med jeres søde katte?

Jeg er så bange for at det er slemmere end som så og hendes nerver i benet er påvirket også. Vil utrolig gerne høre fra andre der har været i samme situation. På forhånd mange tak. Jeg har er helt ødelagt og så bange ;(

Mange hilsner herfra mig Rasmus.

4 Synes om

Åh de bedste ønsker for Molly :kryds: og :kram: til jer

1 Synes om

Det har jeg heldigvis aldrig prøvet, men pøj-pøj med at det går godt :kryds:
:troste:

1 Synes om

Masser af :kryds: her fra. :hjerte:

:kram:

1 Synes om

Pøj pøj med hende :kryds:

1 Synes om

Stakkels Molly, men dyrlæger er dygtige, så de kan nok sætte det sammen igen, så hun “bare” skal i gips et stykke tid. :kryds:
Dog - skulle det være så slemt, at de anbefaler amputation, så fortvivl ikke. Hun vil sagtens kunne få et godt liv som tre-benet. :hjerte:

3 Synes om

Min tidligere dyrlæge plejer at sige, at katte er som Odin’s geder - så længe alle knoglerne er i skindet går det oftest godt… :crossed_fingers::wink:
Krydser fingre for at det passer på Molly!

4 Synes om

Er det ikke Thors? :smiley:

1 Synes om

Jo, sgu’ da…! :see_no_evil::laughing::goat::goat:

3 Synes om

Jeg håber, alt går godt med operationen :crossed_fingers:

1 Synes om

:kryds: for alt går vel :kryds:

Og :kram: det er ikke sjovt at gå og vente på, at dyrlægen ringer og fortæller alt er gået godt

1 Synes om

Tusind tak for alle jeres søde beskeder. Hun er indlagt på Karlslunde dyrehospital, og skal være der hele weekenden og desrre først opereres mandag, men hun er i gode hænder, personalet virker utrolig søde og omsorgsfulde. Håber og ber på det bedste, jeg elsker hende så højt :heart:




Endnu engang tak for jeres hilsner. Det varmer.

Bedste Hilsner Rasmus

18 Synes om

Om hvad er Thors?

God bedring Molly. De bedste tanker herfra :kryds:

1 Synes om

Geder :slight_smile:

1 Synes om

:kryds: for smukke Molly

1 Synes om

Spørg du om denne kat er en Thors Geder’s? Er det sådan det skal forstås?

Jeg forstår din forvirring, men Katjas mors spørsmål er til Dorte H :slightly_smiling_face: Det var Thor, der havde geder, der kunne slagtes og genopstå, så længe knoglerne og skindet var på plads - ikke Odin, som Dorte skrev :blush:

5 Synes om

En forfærdelig oplevelse. Vi er mange katteelskere, som ønsker, at det ender godt.

1 Synes om

Håber det bedste og god bedring Molly.

1 Synes om