Min lille skat venter nu ved regnbuebroen

Idag måtte jeg sige farvel til min dejlige mco Athena. :ked::rip::hjerte:
Hun var blevet syg mens jeg var i Jylland og da jeg kom hjem i mandags kunne jeg godt se at hun havde det alt andet end godt. Jeg tog hende på et tidspunkt op og hun havde ikke den samme tyngde som hun plejede så jeg regner med at hun havde tabt 2-3 kg på blot 1½ uge. Hun havde heller ikke den samme gejst eller livsglæde som hun plejede, så det eneste rigtige og samtidig det hårdeste for mig var at lade hende sove stille ind.
Leukæmi og lign. er noget fanden skabte i et meget, meget ondt lune! :mad:
Jeg er ret sikker på at hendes leukæmi var gået over i fase 2. Lige meget hvad jeg kunne have gjort så ville enden altid blive den samme: aflivning. Men at lade hende leve videre efter det her ville have været regulær dyreplageri. Jeg ville heller ikke kunne have levet med mig selv, hvis jeg havde gjort det, men eftersom jeg ikke gjorde så er det fint nok. Jeg fik 3 dejlige dage med hende, men jeg følte mig virkelig som en anden bøddel idag. :blegne:
Jeg kommer til at savne min misseskat. Sov godt til vi ses igen, min smukke tøs.:slight_smile:
:lys:

:kram:

:kram:

:lys:

Det gør mig ondt :frowning:

:kram:

Farvel, Athena, smukke pige. Dit menneske elskede dig så højt, at hun måtte slippe dig nu. :rip:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

:kram:

Sov godt Athena :lys:

:kram:

Et :lys: for en smuk pige, der måtte forlade denne verden for tidligt.

:knuser:

Det var en trist afslutning…

Mon ikk, men det var det eneste rigtige.

:sørger: smukke Athena

:lys:

Det gør mig rigtig, rigtig ondt :frowning: Sygdom kan komme snigende og trække gulvtæppet væk under en :frowning:

Sov godt, smukke pige :hjerte: :lys:

:kram:

-kramer

Det gør mig ondt -kramer

God rejse lille mis :lys:

:lys:

:sørger: smukke

:lys: til rejsen, hils mine venner ved regnbuebroen …

:kram:

:kram:

Sov godt smukke tøs
:lys:

:kram:

God rejse lille mis:lys:.

:kram:

:rip: :ked: Farvel Athena :frowning: