Min lille/store grissebasse Amina

Amina er og bliver en rigtig grissebasse :slight_smile:
Idag var hun på spil i den store krukke med clematissen.
Hun havde en fest deroppe, sprang ud og tonsede rundt i kattegården og op i krukken og grave igen.
Alt imens hun sagde prrr prrr prrr :smiley:
Hun var SÅ sjov at iagttage :slight_smile:

[video=youtube_share;QaY09s4whTU]Min lille grissebasse Amina har en fest i clematissen - YouTube

Her er så resultatet - ja billederne snakker vist for sig selv - hun var møgbeskidt :slight_smile:

Ville le skisme ønske hun havde en anden pelsfarve - for kridhvid det er hun yderst sjældent :høhø:

Men jeg knus-elsker hende alligevel :inlove:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hooooold nu op, hvor er hun bare smuk og vidunderlig - og uden at genere hende, kan jeg vel godt tillade mig at sige, at hun har jord i hovedet…

:tihi::høhø::smiley:

Skønne billeder og nej hvor hun ser ud til at hygge sig !

Jeg ved ikke hvad det er med hvide katte men T’Pol er i den grad også glad for at grave alle planter op !

Kæft en grissebasse men hun har det sikkert herligt:hjertehop:

Er du sikker på der ikke er en gravhund eller to, i hendes aner?! :lol:

Der findes en så sød billedbog der hedder Gravkoen Amanda…der burde laves en der hed Gravmissen Amina:neje:

He he har ikke kigget laaaangt tilbage, så måske der er en gravhund eller to gemt i hendes aner :høhø:

Det bliver bestemt hendes kælenavn fra nu af :slight_smile:

:wehuu:

Yikes - hun keder sig da godt nok ikke :slight_smile: Grisling…:inlove:
VH
Susanne

Lille gris… :hjertehop:

Jeg kan ikke se Youtube på arbejde, så det måtte vente til jeg kom hjem. Og jeg skulle hilse fra Lille Lejf og sige, at det var god underholdning :høhø:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1189789]Jeg kan ikke se Youtube på arbejde, så det måtte vente til jeg kom hjem. Og jeg skulle hilse fra Lille Lejf og sige, at det var god underholdning :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]

[QUOTE=Susanne W;1189763]Yikes - hun keder sig da godt nok ikke :slight_smile: Grisling…:inlove:
VH
Susanne[/QUOTE]
Nej hun havde bestemt en fest, da det stod på :tihi:

Neeej, hvor er hun bare dejlig :høhø: