Min minde reol af mine to engler

Her mindes jeg mine to smukke engler hver dag …

Har måtte købe de lys med batteri i, da jeg ikke tør have rigtig ild :frowning:

Synes selv det er blevet rigtig godt :inlove::hjerte:

Hvor er det en smuk mindereol Lotte

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Det er et værdigt sted for dem. :hjerte:

Hvor er det altså smukt :hjerte:

Taak - Er selv meget glad for det :hjerte:

Hvor er det smukt :hjerte::hjerte:
Hilsen Lisbeth

:hjerte::hjerte::hjerte: Sikke en super skøn minde hylde - det er en super sød tanke fra din side af Lotte :hjerte::hjerte::hjerte:

Taaak - De er jo os mine elskede børn, selvom de nu er to smukke engler <3

Ja selvfølgelig er de da det :wehuu:
Hvad er der egentlig sket med dem, hvis jeg må spørge :? Det er helt ok, hvis du ikke har lyst til at svare :slight_smile:

[quote=•~ Rikke ~•;529857]Ja selvfølgelig er de da det :wehuu:
Hvad er der egentlig sket med dem, hvis jeg må spørge :? Det er helt ok, hvis du ikke har lyst til at svare :)[/quote]

Det må du selvfølgelig … - Jeg havde brand i min lejlighed den 20 august, og mine mislinger overlevede desværre ikke, de døde af kulilteforgiftning … :(:rip:

Åhhh nej da - det må have været ganske forfærdeligt for dig Lotte :frowning:
Jeg føler virkelig med dig - fik helt gåsehud, da jeg læste det… Det er jo alles mareridt der er blevet virkelighed for dig :frowning:
:rip: Smukke Sinus & Nala :rip:

[quote=•~ Rikke ~•;529865]Åhhh nej da - det må have været ganske forfærdeligt for dig Lotte :frowning:
Jeg føler virkelig med dig - fik helt gåsehud, da jeg læste det… Det er jo alles mareridt der er blevet virkelighed for dig :frowning:
:rip: Smukke Sinus & Nala :rip:[/quote]

Det var/er rigtig hårdt - og mareridt , jaa i stor stil …
Men priser mig lykkelig for at de har hinanden nu … :hjerte:

Ai, det var da en skrækkelig oplevelse for dig!!

Men din mindereol er rigtig smuk uden at blive ‘for meget’…god stil.

[quote=Helene;529952]Ai, det var da en skrækkelig oplevelse for dig!!

Men din mindereol er rigtig smuk uden at blive ‘for meget’…god stil.[/quote]

Ja, det var ikke spor sjovt :frowning:

Og mange tak … Er selv meget stolt af min reol der :rip::hjerte:

Det er en rigtig fin mindreol du har lavet til dine engle
god ide med “lys med batterier”

[quote=haneben;529976]Det er en rigtig fin mindreol du har lavet til dine engle
god ide med “lys med batterier”[/quote]

Tak …

Jeg tør desværre ikke levende lys, selvom jeg hellere ville have haft det…

jeg er 120 % tilhænger af “lys på batteri”… det er dem eller intet… her i huset…levende lys har jeg ALDRIG

Det er os en fin ting der er opfundet , men jeg har altid haft levende lys …
Men det får jeg ikke i den nærmeste fremtid …

Opstod branden pga levende lys??

Tror også man får en helt anden respekt for ild, lys og den slags generelt, når man har været ude for sådan en forfærdelig og traumatiserende oplevelse.

Som barn havde vi også en frygtelig brand pga en juledekoration, og indrømmer, at jeg ikke rigtig føler mig tryg ved dekorationer og levende lys, og at jeg nærmest puster lysene ud bare jeg skal ud i køkkenet eller på toilettet.

[quote=Helene;530045]Opstod branden pga levende lys??

Tror også man får en helt anden respekt for ild, lys og den slags generelt, når man har været ude for sådan en forfærdelig og traumatiserende oplevelse.

Som barn havde vi også en frygtelig brand pga en juledekoration, og indrømmer, at jeg ikke rigtig føler mig tryg ved dekorationer og levende lys, og at jeg nærmest puster lysene ud bare jeg skal ud i køkkenet eller på toilettet.[/quote]

Nej, det gjorde branden ikke …
I starten gav de min norske skov kat Sinus skylden - men senere fandt de ud af, det var pga en kortslutning i emhætten …

Men jeg har fået stor respekt for ild, jeg kan ikke have det, det giver jo de minder fra da jeg så lejligheden . og det var jo ikke et fedt syn :frowning:

Så levende lys kommer ikke inde for mine døre før om laaaaaaaang tid …