Min nye avlspige

er endelig flyttet ind… Var hjemme omkring kl 2 i nat gab

Hun er fra Finland og opdrættet af Kassilan
En rigtig lækker Europe, hendes navn er Naiad

Hun blev placeret inde i katteværelset, hvor hun fik hilst på de andre.
Det var der ingen problemer i.

Så da Jannik kom hjem fra arbejde i dag, tog han Probie med ind på hans kontor, så hun kunne udforske resten af huset uden at have en hund i rumpen hele tiden.

Efter et par timers udforsken og legen/løben rundt gik hun kold, og så lykkedes det mig lige at få et par billeder med mobilen… Så kvaliteten er ikke god…
Hun gik kold på mine fødder i sofaen ovenpå dynen, så kan ikke flytte mig.

I guder hvor er hun bare lækker!!

TIllykke med hende :slight_smile:

Hvor er hun nuser, er hun tortie smoke ?

:slight_smile: Stort tillykke med din nye pige :slight_smile: Hun er godt nøk sød :slight_smile:

Nååå hvor er hun lækker !! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:Tillykke med den smukke pige!

Cats og Conni:smelter:

Tillykke med hende, hvor er hun fin :love2:

[QUOTE=Lotte;891797]I guder hvor er hun bare lækker!!

TIllykke med hende :)[/QUOTE]

Mange tak

Hun er pt. registeret som f, men bliver farvebedømt i Dragør, og så håber jeg da at hun bliver en fs :slight_smile:
For det ligner hun - rigtig meget

Mange tak

[QUOTE=conninissen;891837]Nååå hvor er hun lækker !! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:Tillykke med den smukke pige!

Mange tak

Cats og Conni:smelter:[/QUOTE]

Mange tak

Mange tak

Spændende farve - tillykke med den nye avlskat.

Tillykke med din nye kat, hvor er hun sød :slight_smile:

Mange tak - ja farven er spændende, så jeg glæder mig rigtig meget til at se hvilken farve dommerne synes hun har :slight_smile:

Mange tak

Ih hun kan da lave lidt af hvert med de farver :smiley: Tillykke med hende, hun ser rigtig sød ud :slight_smile: Hvor gammel er hun?

tillykke med hende. hun er rigtig fin i farverne (er helt vild med hendes linie i ansigtet :-))

Det kan hun nemlig, og jeg kunne bare ikke stå for hende. Synes også mine 11ugers venten har været hårde…
Hun er fra d. 13/4 - så hun er kun 12½ uge gammel :smiley:

Mange tak

Det var også den jeg faldte for. Jeg og manden var bare helt enige om at det skulle være hende, hvis det skulle være en tortie :slight_smile:

Tillykke med hende :flag:

Hvor er hun skøn :wehuu: :wehuu:

[QUOTE=DK Blackangel;891947]Tillykke med hende :flag:

Hvor er hun skøn :wehuu: :wehuu:[/QUOTE]

Mange tak

Til lykke med din smukke pige

Så kom hun endeligt - og hvor ser hun sød ud.:hjerte:
Stort tillykke :flag: med hende. :slight_smile:

Mange tak

[QUOTE=FinnFrode;891977]Så kom hun endeligt - og hvor ser hun sød ud.:hjerte:
Stort tillykke :flag: med hende. :)[/QUOTE]

Ja det gjorde hun nemlig :slight_smile:
Mange tak

Og du får jo æren af at kunne hilse på hende i Dragør hvis du kommer om lørdagen :smiley:

Jaah, så kom hun endelig til DK og hjem til dig… Som jeg også skrev tidligere, så er hun da bare lækker at se på. Jeg glæder mig til flere og bedre billeder, så jeg rigtig kan få set hende :smiley: