Min nye beboer

Nu er jeg jo studerende, ikk, og så har man jo ikk så mange penge vel? :slight_smile:

Se her hvad jeg fik i går, den havde kostet 50 kr. (!), og den SIMPELTHENT PERFEKT til at feje de store nullermænd, som konstant samler sig i hjørnerne, når man har langhårede katte, som jeg jo har. Og så er den også ret terrængående og fleksibel. :thumbup: Den er ikke batteridrevet, men lades op som en mobiltelefon, og opladningen holder i lang tid, den er simpelthent utrættelig. :rock::høhø:

[ame]Min nye Robomop - YouTube [ame]robomop.mov - YouTube

Jeg er vildt imponeret over mine nye Robomop, jeg forventer den kommer til at spare mig for mange unødige støvsugninger og fejninger. Og kattene lader den heldigvis køre i fred.

Ih, hvor er jeg glad for mine nye Robomop. :wehuu:

Øj… Den ser smart ud…
Nu er det faktisk tæt på, at jeg savner mit gamle parketgulv:tihi: bare for at kunne prøve den:høhø:

Men tror nu alligevel, at Loksen ville se den som potentionelt bytte, der bare skulle aflives hurtigst muligt:tihi::tihi:

[quote=Loke´s mor;455545]Øj… Den ser smart ud…
Nu er det faktisk tæt på, at jeg savner mit gamle parketgulv:tihi: bare for at kunne prøve den:høhø:

Men tror nu alligevel, at Loksen ville se den som potentionelt bytte, der bare skulle aflives hurtigst muligt:tihi::tihi:[/quote]

Ja, det var jeg også sikker på. :klapper:

Øj den er da fiks, hvor har du købt den ?

Jeg fik den i gave, men tror den var købt i et af de større dagligvarekæder - på tilbud.

Den er i denne uges Bilka reklame på side 48 til 149 kroner. Der er også en refill-pakke med ekstra klude til 39,95 :ok:

Nu spurgte jeg - det var i Metro: http://www.metro.dk/sortimentslisten

Tak begge 2, tror jeg skal i metro onsdag

Sådan en må jeg da have!! ikke bare fordi den ville været god til lige at tage det værste, men også for sjov for kattene, de vil elske den!!

Vi vil også ha’! :thumbup:

http://www.armanitrading.dk/rengoering.asp?t=1&id=5900

Der står:

RoboMop forhandles i Bilka, A-Z, Kvickly, Superbrugsen, Superbest, Super Spar, Elgiganten og hos mange isenkræmmere.

Hold da op, den er da bare SÅ super smart, måske man skulle overveje sådan en os :smiley:

Den er smart, den skal da overvejes :slight_smile:

Helt fedt mand. :ok:

Hvor ser det sjovt ud med kattene, - de er ret interesserede. :tihi:
.

Den er godt nok smart :thumbup:

Glemte helt at kigge på støvsugeredderkoppen…for jeg havde KUN øjne for misserne ISÆR den flotte rød/hvide mis med den fantastiske hale :wehuu: