Min nye chokoladeknap

Så nu kunne jeg heller ikke holde det hemmeligt her længere. -høhø Jens og jeg har været så heldige, at finde den helt rigtige chokoladeknap i Italien, som jeg skal flyve ned og hente senere denne måned.

Han kommer aldrig til at være nogen udstillingsstjerne pga. hans aftegn, men han er købt for at give øjenfarve, pande og hage, og fordi vi bare var solgt til stanglakrids, da vi så billeder af ham.

I*Faerie Kiss Pantagruel, hedder han.

KH

Sofie

Uhh jeg har altså et svagt punkt for chokoladeknapper og ham her er godt nok ekstra fristende :savle::savle:

Stort tillykke med din Italienske dreng:inlove:

Århh mums en lækker lille sag :wehuu:
Glæder mig til i har hentet ham og vi kan se endnu flere billeder -juhu

:savle: :savle: :savle: :savle: :savle: :savle: :savle: :savle: :savle:

IIiiiiiiiihhhh han ER altså ALT ALT for lækker:wehuu: Hold op han er skøn. og så lige sammen med Dellen, ja så er jeg den første til at smiutte over broen og græmse løs:thumbup:

Sikke en smuksak, rigtig lækker type… Jeg er også lidt solgt mår jeg ærlig indrømme:wehuu::wehuu:

[quote=SineGry;195904]:savle: :savle: :savle: :savle: :savle: :savle: :savle: :savle: :savle:

IIiiiiiiiihhhh han ER altså ALT ALT for lækker:wehuu: Hold op han er skøn. og så lige sammen med Dellen, ja så er jeg den første til at smiutte over broen og græmse løs:thumbup:[/quote]

Det kræver da du kommer før mig -smutter -høhø

De killinger bliver SÅ lækre, skulle man mon ændre sin farveprioritet og stille sig op i kø til en misling :stuck_out_tongue:

Ej som sagt kæmpe stort tillykke med ham, han ser skøn ud! :thumbup:

[quote=Nevadaisy;195908]Det kræver da du kommer før mig -smutter -høhø

De killinger bliver SÅ lækre, skulle man mon ændre sin farveprioritet og stille sig op i kø til en misling :stuck_out_tongue:

Ej som sagt kæmpe stort tillykke med ham, han ser skøn ud! :thumbup:[/quote]

HAHAH Vi smutter der over sammen og sender Sofie og Jens i byen så vi ka katnappe ham, Dellen OG Hallie:wehuu: :brist: :fløjte: :fløjte: :fløjte:

Glemte at skrive at chokolade også er min klart favorit med og uden tabby :):):slight_smile:

Hov, hov den går ikke. Nok nusse, men ingen katnapning de damer. :venter:

Enig, jeg er altså mest til tabby, ikke at det kan ses på kattene derhjemme. -høhø Drømmen er, at på et tidspunkt parre til noget tabby, så vi kan få en chokoladetabby pige. :hjerte:

:fløjte: :fløjte: :fløjte:

Jaa det er godt nok spændende. Glæder mig vldt til at se hvad der kommer du af parringen mellem Chokolade knappen og Dellen:hjerte:
Tror virkelig det bliver helt perfekt:wehuu:

JAAAAAAAAH :wehu:

ØØØØØØØØØØØØØV -høhø

Men jeg vil glæde mig til kattenusningen så :smiley:

[quote=SineGry;195927]Jaa det er godt nok spændende. Glæder mig vldt til at se hvad der kommer du af parringen mellem Chokolade knappen og Dellen:hjerte:
Tror virkelig det bliver helt perfekt:wehuu:[/quote]

Jeg må indrømme, at jeg også tror det kan blive fint. Det bliver i hvert fald rigtigt spændende, og forhåbentligt får killingerne deres fars øjenfarve. :kryds:

Hvis det går som her så får killingernes øjne hver deres nuance -høhø Nå ja så kan man da kende forskel :stuck_out_tongue:
Heldigvis er ingen jo solgt til udstilling og heldigt nok har min beholder den bedste øjenfarve

[quote=Nevadaisy;195932]Hvis det går som her så får killingernes øjne hver deres nuance -høhø Nå ja så kan man da kende forskel :stuck_out_tongue:
Heldigvis er ingen jo solgt til udstilling og heldigt nok har min beholder den bedste øjenfarve[/quote]

Ja dte er nemlig det hun har hun er også rigtig dejlig Hanne:wehuu:

Små eller store chokolade-knapper :wehuu:
Han er da noget så dejlig. Til lykke med ham :wehuu:

NÅ HÅ hvor en BimseMUS…og så italiensk…ham vil pigerne da dåne over…en rigtig don Johannes:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Han er da og¨så bare såååå nuser! Held og lykke med ham:hjerte:
Knus fra Cats og Conni

hold da op hvor er han lækker Sofie. tillykke med ham:wehuu::wehuu: