Så er Oliver flyttet ind med højt løftet hale og glad spinden…
I skal selvfølgelig ikke snydes for et par billeder…
Så er Oliver flyttet ind med højt løftet hale og glad spinden…
I skal selvfølgelig ikke snydes for et par billeder…
Naaarj en nuttet lille en
Neeeeej hvor er han dog uimodståelig
Tillykke med ham:D
Nuuuuurh, hvor er han nuttet!
Sådan en lille charmerende stribe-mis… suk -lovelove
Stort tillykke med ham! :yah:
Hvor er han skøn - tillykke med ham!
Tusinde tak alle sammen
Ja han er en rigtig lille charmetrold… Han har indtaget hjemmet med stor fornøjelse igår, hvor der både blev spist en masse mad (Iams vådfoder = Kæmpe hit), drukket vand og været på bakke… Uden et eneste uheld indtil videre ihvertfald
Tillykke med Oliver:-) Må han blive alt, hvad du ønsker dig af en kat:-)
Nuuuiii …Hvor er han sød Men hvor er han dog lille, er det virkelig så længe siden jeg har haft killinger, at jeg ikke kan huske hvor små de er ?
Synes du han er lille? hehe… Tja… Måske en smule… Men så håber jeg bare at noget lækkert foder får ham op i størrelse
Hvor er han fiiiiin
Sig mig hvor du bor og jeg kan komme og hente ham med det samme
[quote=Skattekat;405848]Hvor er han fiiiiin
Sig mig hvor du bor og jeg kan komme og hente ham med det samme :)[/quote]
Bor i Næstved, men nærmere tør jeg ikke lige sige det i frygt for du står og tripper ude på trappen om 5 min
Åhhhhhhh jeg hvor er han lækker :iloveyou:
Sikken sød lille mis du har fået - til lykke med ham.
Han er lille - har du fået ham tidligt? - syntes du skrev i din signatur du skulle ha’ ham i august?
Held og lykke med ham …
Jeg synes han ser meget lille ud, jeg tror mine killinger var størrer da de var omkring 7 uger. Har du vejet ham ?
Her er en af min Crazy - Hun er født i august, så det vil sige omkring 9 uger på billedet, og hun ser da størrer ud, osse selvom hun var temmelig spinkel som killing …Men okay hun er osse en brite, så måske er det derfor ?
[quote=Alice;405873]Jeg synes han ser meget lille ud, jeg tror mine killinger var størrer da de var omkring 7 uger. Har du vejet ham ?
Her er en af min Crazy - Hun er født i august, så det vil sige omkring 9 uger på billedet, og hun ser da størrer ud, osse selvom hun var temmelig spinkel som killing …Men okay hun er osse en brite, så måske er det derfor ?
[/quote]
Jooe briter selv i den spinkle ende er vel mere “bastande” end huskatte der kan falde meget forskelligt ud.
Men de blå øjne …
Tillykke med den nye lille stribemis.
Super nuttet lille stribemis, tillykke med ham
[quote=Lis Dahlstrøm;405858]Sikken sød lille mis du har fået - til lykke med ham.
Han er lille - har du fået ham tidligt? - syntes du skrev i din signatur du skulle ha’ ham i august?
Held og lykke med ham …[/quote]
Tak…
Jeg skulle først ha hentet ham til august, pga praktikker osv… Men da praktikpladserne på instuationerne for tvangsanbragte børn, ikke har tid til at tage folk ind midt i sommerferierne, så lavede jeg en aftale om at hente ham hjem tidligere…
Han er skam som han skal være… Kan være han ser lille ud fordi han ligger på min kæmpe sofa?
Hvad vejer han. Baklager at skulle skrive det, men han ligner godt nok IKKE en killing der er gammel nok til at flytte hjemmefra.
Ved godt jeg er miljøskadet med de store MCO-mislinger jeg laver, men han her ser godt nok meget bebset ud.
OG så har han end ikke skiftet øjnfarve.
Ved godt det som så meget andet OGSÅ er genetisk betinget, men blå øjne OG 12 uger…kan jeg IKKE få til at stemme.
ER han ydermere alenemis…så er chancen for der opstår problemer i den grad tilstede i nærmeste fremtid.
Det er jo som at tage sine velfungerende menneskebørn ud af børnehaven og hjem til alenelivet…når det går allerbedst i børnehaven.
Det ene øjeblik tonser man rundt med artefæller og som oftest søskende, det næste har man udelukkende mennesker der ikke snakker katsk.
Det er IKKE i katten/killingens tarv…sorry
Jeg har altså svært ved at se de blå øjne I snakker om :?
I min computer ser de altså ud til at være grønlige …