Tillykke med ham han er rigtig sød:hjerte:
[quote=Alice;405873]Jeg synes han ser meget lille ud, jeg tror mine killinger var størrer da de var omkring 7 uger. Har du vejet ham ?
Her er en af min Crazy - Hun er født i august, så det vil sige omkring 9 uger på billedet, og hun ser da størrer ud, osse selvom hun var temmelig spinkel som killing …Men okay hun er osse en brite, så måske er det derfor ?
[/quote]
Åh sikke en dejlig brite-baby:hjerte:
Tusinde tak for alle jeres søde kommentare om min lille Oliver…
Oliver er skam 12 uger og hans øjnfarve er grøn/grå… Billederne er taget med min mobil, så kvalitet er ikke den bedste ( og ja min sofa er demin blå)… Han er opvokset på det billige kattemad, så måske derfor nogle af jer synes han er lidt lille?
Hos mig bliver han sat på kvalitets foder og så skal han nok komme til at fylde godt i landskabet
Han flader en del ud pga varmen, men spiser som en hest (), drikker vand og går på bakke som han skal… Ingen uheld overhoved… Lækkert vådfoder bliver serveret 4 gange om dagen med vand oven i også
Han er en meget glad og tilfreds lille misser
Disse billeder er taget da vi fik Bølle som 12 uger gammel og igen som 18…
Som sagt var han vokset op på Rema-foder… Og fik så ordentligt killingefoder hos mig. Så tror slet ikke du skal være bekymret, Maria
Bølle er idag en tamp på ca. 6 kg (vil jeg tro… Han er stooor…
)
[quote=Bølle-missen;406791]Disse billeder er taget da vi fik Bølle som 12 uger gammel og igen som 18…
Som sagt var han vokset op på Rema-foder… Og fik så ordentligt killingefoder hos mig. Så tror slet ikke du skal være bekymret, Maria
Bølle er idag en tamp på ca. 6 kg (vil jeg tro… Han er stooor…
)[/quote]
Bekymret er jeg nu heller ikke Jeg er sikker på at han nok skal vokse sig stor og stærk her hos mig…
OT : Hvor er bølle dog en lækker misser
[quote=Maria-Amalie;406819]Bekymret er jeg nu heller ikke Jeg er sikker på at han nok skal vokse sig stor og stærk her hos mig…
OT : Hvor er bølle dog en lækker misser [/quote]
Det ER han bare. Er også ked af vi måtte af med ham… Men han har det godt hos Nevadaisy’s forældre i sønderjylland
Årh Vidste ikke du måtte gå af med ham… Er jeg ked af at høre… Men dejligt at han har det godt, selvom det er hos en anden familie…