Min Oline

Det er jo fantastisk dejligt, at man elsker sine katte, og selvfølgelig ved, at en dag er det slut.
Men jeg var alligevel frygtelig nervøs i dag, da Oline skulle til dyrlæge med nogle små faste knuder på venstre side af brystet. Jeg havde mine bange anelser, og de blev desværre bekræftet: ”Det er sandsynligvis cancer”
Oline er min Soul mate, min lille kat, jeg selv var med til, at tage imod, da Mulle nedkom med sit 1. kuld
Den mindste killing, jeg nogensinde har set ,- 47 g., -
Oline og jeg har haft et fantastisk liv sammen, og jeg fik i dag en tidsbegrænset udsættelse , af ” den sværeste beslutning” ,
og når den dag kommer, ved jeg, at jeg kan tage den, også selvom jeg da, igen får diarr’e og skal besvime,- men lille Olineskat, jeg er taknemmelig over hver eneste dag vi vil få sammen, og over , at du har vist mig, at jeg ikke kan leve uden kælekatte,- - - også selvom det det gør ondt, når venskabet er slut. Jeg håber på mange gode måneder, måske år ? med dig endnu Din madmor der hr haft alle glædre ved at ha’ dig i huset i sna 15 år

Cats og Conni

Det gør mig ondt, at du fik din frygt bekræftet :frowning:

Jeg håber, I får lang tid sammen, før sygdommen vinder og det bliver tydeligt for dig, at det er tid.

:kram: til dig og et næsemøs til mor fra Galliano :hjerte:

Det gør mig ondt at høre Conni, så bliver hver dag en meget skattet ting!
Jeg håber dog at der trods alt er mange dage tilbage endnu, kram herfra

En kræft svulst er ikke nødvendigvis en øjeblikkelig døds dom. Vores dejlig Lotus Læbekys fik konstateret bryst kræft for snart 5 år siden. Hendes krop har dog kapslet det inde og hun stortrives stadig. Jeg håber det sammen kan gøre sig gældende for din dejlige Oline:kryds:

Kæe Mette

Vi ved jo, alle, at det kke er synd for en død kat, men det kan godt være synd for det meneske , der tager besluningen TAK for krammer ( den trængte jeg til ) Og møs fra Oline til sønnen"

PS Hun passer stadig alle sine unger her i huset - Gad vide hvordan de vil reagere?

Cats og Conni

Jeg er ikke i tvivl om, at de vil savne hende - hun har jo også fyldt meget i deres liv i mange år (for singa’ernes vedkommende i hvert fald). Men selvom det er hårdt at opleve en kat i sorg, så kan det måske hjælpe, at de har boet sammen så længe og har hinanden. Da jeg i sin tid mistede Bailey, var Galliano jo næsten lige flyttet ind og bestemt ikke nogen passende erstatning i Guinness’ øjne.

TAK og jeg prøver også at lade være med, at “overreagere”, men dagen i dag, skal lige bundfældes,
Jeg har jo altid vidst, at en dag var det slut, - men havde håbet at det var mig der først skulle herfra :smiley:

Det var trist læsning, Conni. Jeg kan godt forstå, det lige skal bundfældes :trøste:
:kryds: for at canceren er af den fredelige slags og du får mange flere gode dage med din elskede Oline :hjerte:

Det gør mig ondt at høre, at din frygt blev bekræftet. :trøste: Det gør ufatteligt ondt ar vide, at det lakker mod enden. Jeg håber dog, at I endnu har mange dejlige stunder til gode. :slight_smile:

Py-ha, Conni. Vi ved jo godt at når vi har så gamle katte, så kan kalenderen pludselig være brugt op. Men det er aldrig rart når vi bliver tvunget til at forholde os til det… Lad os håbe hun får mange gode dage endnu - min “gammelfar” fik i sin tid et helt godt år efter den første knude blev konstateret til timeglasset løb tomt. Da det endelig kom dertil gik det meget hurtigt nedad, så han slap for et langt og opslidende forløb, og det var “let” at træffe beslutningen om at nu var det tid at lukke festen - men hold da op hvor det gjorde ondt alligevel…
VH
Susanne