Min rose

Mette m’s mand jimmy skød dette billede af cleo den anden aften i deres have:hjerte:. Det hvide monster er i pleje hos dem i en periode som nogen måske ved.og jeg er dem evigt taknemmelig!

Hvor er hun smuk Kira! Det kan godt være hun er lidt en bølle, men hun er bare alt for lækker at se på, og vokser sig bare smukkere og smukkere!

Dejligt billede af smukke Cleo med de skønneste blå øjne.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

takker s

Sikke et godt billede - Hvor er hun smuk :wehuu:

Hvor er hun SMUK :wehuu: (du må gerne spamme med flere billeder :D)

Virkelig lækkert billede af smukke Cleo :thumbup::wehuu:

Du godeste et smukt dyr…:wehuu: :hjerte: :inlove: -love

Virkelig en kat med ynde :wehuu:

hvor er hun da majestatisk :wehuu:

Hold da op, hvor er hun bare smuk! :wehuu:

Fantastisk billede af en supersmuk kat - og rose :slight_smile:

wauw:hjerte:

tak alle sammen
pt er det jo mette m i skal punke for billeder s

[quote=kira v;402338]tak alle sammen
pt er det jo mette m i skal punke for billeder s[/quote]

Meeeeetteeeeeeeeeee, vi vil se meeeeer’ -kaisålæredet

[quote=Blabl;402347]…

Meeeeetteeeeeeeeeee, vi vil se meeeeer’ -kaisålæredet[/quote]

Af dén dér grimme kat??

Aaaaaaj dét kan I ikke mene - jeg har en lilla der er meeeeeeget kønnere - og en halvskaldet Peterbald for den sags skyld :stuck_out_tongue:

/Mette

Åhhh.!!! Hvor gudesmuk…

Hun er noget af det mest vidunderlige, jeg har set meget længe, - og så de skønne og meget blå øjne. -love

Er hun foreign white.?

En skam jeg ikke var her, da hun skulle i pleje, jeg ville med glæde have kørt til Århus. :smiley:

Det var dog et fantastisk godt billede…og en smuk smuk mis!

[quote=Mette Mejdahl;402360]Af dén dér grimme kat??

Aaaaaaj dét kan I ikke mene - jeg har en lilla der er meeeeeeget kønnere - og en halvskaldet Peterbald for den sags skyld :stuck_out_tongue:

/Mette[/quote]

Dem vil vi også se !:ok:

Men nøj - Cleo er smuk :wehuu:

Suuk! :hjerte: :hjerte: :hjerte:Hun er virkelig smuk, den pige - og det ser ud som om hun har en dødflot profil også? (Jeg har en svaghed for, når profilen er helt lige, fra pande til snude. Nøj, det er flot! Tullen er der næsten - men ikke helt…)

Og Mette - Gaia ER ligeså smuk :slight_smile: Men derfor kan jeg jo godt beundre hende her :wink: Rosen - det er New Dawn, ikke? Opkaldt efter Nut - eller noget…