Min skønne dreng

Vi har i dag måtte sige farvel til Absalon.
Han var som killing forsigtig, nogen gange direkte angst, men blev så bedre - for så at blive fertil og vende 180 grader igen. Vi lovede ham at han skulle blive her som kastrat og nyde hverdagen, enten som ven til Boromir eller med huset delt i zoner hvis han stadig ikke kunne med andre.

Absalon blev så kastereret, men efter et par dage var han slet ikke sig selv, han var utrolig arrig overfor mig, det viste sig han var noget hævet bag til og dyrlægen ville ligge ham i narkose i dag og rense ham op, da han mente der var lidt betændelse at se, men Absalon lod sig ikke håndtere i vågen til stand.

Men ak. min skønne knægt sov ind under narkosen :ked:Han har nu fået fred for den verden hvor han ikke altid havde det nemt, havde sådan håbet han fik et langt og lykkelig liv som kastrat, men sådan skulle det ikke være.

Min skat du var en speciel dreng, sov sødt

MVH
Gitte

:rip: Smukke dreng…:ked:

Stort til -kramer til dig og dine.

Stakkels dig :ked: - håber du kan blive ved med at bevare fokus på lyset :pote:

:rip: Absalon - nu har han fred i sit sind.

-kramer

-ked -ked Det er jeg ked af at høre. -ked -ked
-kramer -kramer -kramer

Åhh nej!! Det er jeg rigtig ked af at høre. Det har ellers været sådan en dejlig fortælling med ham den smukke!!

R.I.P

Åhhhh nej gitte… hvor er jeg dog ked på dine vegne :brist:

:rip:smukke Absalon

:rip: lille dreng :frowning:

Sov sødt lille dreng. God rejse over regnbuen :rip:

-kramer

neeeej…
det gör mig saa ondt… stakkels Absalon…

Kan du have det godt lille pus… :frowning:
Söv södt

:ked::ked::ked::ked:

-kramer

Det var da en helt utrolig forfærdelig måde at miste en så god ven på… Hvor jeg bare føler med dig, for det kan man aldrig forberede sig på…

Han er et bedre sted nu, men han kom afsted alt for tidelig. Jeg ville ønske at I kunne havde haft glæde af ham i meget længere tid…

Åååå Gud…hvor tragisk…hvor har jeg ondt af dig og den lille mand…at han havde det så svært i livet…

Trøste kram anna

Kære Sacala…:wehuu:

Det gør mig ondt for dig.
Savnet er bare så stort så stort…

Vi måtte tage afsted med Elvis.
Fordi han var så bange og så nervøs -
at vi slet ikke kunne komme i nærheden af ham.

Han er nu i Katteland.
I Katteland er der ingen syge katte - og kattene leger dagen lang.
-jegfejerforegen
Og de gør ikke rent. Det har de slaver til.

Det gør ondt at høre!!! Føler med dig, og sender mange tanker!

Knus fra Cats og Conni