Face of an Angel har altid været en stor beundrer af sig selv, hvilket har resulteret i, at hun altid spejler sig i de billeder hun kan nå, hvilket indebar, at jeg måtte fjerne det store billede i “katterummet” da hun klaprede med dedt,- hun knuste også glasset i rammen på afrikabilledt, så nu må hun nøjes med , at se sig i Grønlandsbilledet, som kan nåe,-s fra skrivebordet OK hun er også en lille ting,
Conni,
Vil du ikke nok vise flere billeder af dine smukke Singapuraer:? Du må meget gerne knytte nogle kommentarer til billederne om deres fortrin Jeg er for nyligt “stødt ind i” flere pæne Singapuraer - jeg vil gerne lære, hvordan jeg kan genkende en pæn Singapura i fremtiden Hvad skal jeg især bemærke ved racen:?
Joda, jeg vil gerne både fortælle om- og vise mine Singa’er
At deer små, er jo ingen hemmelighed, men selm jeg u har levet med dem- og Burmeserer i10 år kan jeg stadigundres, og tænke, “hold da op hvor er du lille!” ,- men det er kun udenpå, at de er små, f.eks. er Lille Fisen husets “vagtkat”, som hverken frygter "samboernes Mastiff på 75 kg, eller underboens 2 smukke hvide schæfer hunde!
Singapuraens tem. minde4 meget Burmeseens, altså frygtelig irriterende, når man skal lave noget, da der altid, er flere jælpende ter!
De elsker, at putte g nusse , ialfald hvis jeg sidder ved PC’en eller med et strikketøj.
Jeg mener jo selv ( og fra flere bedømmelse) at min Spookipawz Mis Sophia, a lias Lille Fisen har det bedste look,
Hun e oget lysere end datter Face, og har en lidt bedre profil, og med bedre runding på toppen De skal ikke ha’ stop, som Burmeseren men en blød runding .
De har jo desmkeste tprøjne, som er enten grønne eller gule,- ikke blå!! Mine har smukke grønne øjne .
Det jeg synes kendegner en Singapura mest er at den ligner en rigtig kat bare meget mindre,og. så dens ticcede pels kun een farve = Sepia
så nu sæter jeg lig par blleder mere på
De 3 første er Lille Fisn og et sidse er Charmes øjne