Min skumle plan i et billede

Jeg har jo gået og lagt skumle planer om en overraskelse til en virkelig sød veninde, som får en Maine Coon pige på fredag :muhaha: I dag fik hun så lov at se overraskelsen :smiley: Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige, fordi hun på ingen måde havde forventet det. Hun fortjener den bekymring mindre, og jeg kan leve så længe på den glæde hun udstrålede :smiley:

Jeg er så glad for at kunne hjælpe hende, for hun hjælper mig rigtig meget :hjerte:

Hun ved dog ikke, at min plan har en part 2 :muhaha: Det er jo nærmest en katteret, at have en Nullerputteseng, så det skal den nye lille misse pige selvfølgelig ikke snydes for :rock:

Hold da op, det er da godt nok også noget af en overraskelse du har fået stykket sammen til hende :smiley:

Hold da op - du er vel nok en god veninde :rock:Hatten af for det :respekt:

Dejlig overraskelse. Du er da bare guld værd som veninde, betænksom og hjælpsom.

Du må have et hjerte af guld, hvor må det være dejlig at være din veninde :slight_smile:

Wow, hvor er det sødt af dig :thumbup:

Det er også dejligt at ha’ en god veninden - det har din veninde bestemt også

:slight_smile:

Hvor er det en utrolig sød tanke God veninde !![Cats og Conni](javascript:void(0))

Det er en sød og dejlig gave. :venner:Gode venner er guld værd. Hun er sikkert lige så glad for at kunne hjælpe dig, som du er for at hjælpe hende. :thumbup: