Min søde Pige

Puha ja, efter en hård omgang livmoderbetændelse og efterfølgende haste operation, har min ellers smukke blåtabby pige set lidt herrens ud :ked:

Men; Det ser ud til at det er ved at være kommet til tælling! :wehu: Hun er nu endelig begyndt at blomstre op igen.

I skal næsten se…

Åååårh hvor har jeg ventet længe på at få min smukke pige tilbage…

Jøsses hvor er hun skøn …De øjne, er da HELT fantastiske, godt hun er ved at være fit igen :slight_smile:

DAMN!

Det blik er da bare til at smelte over! suk

Der er jo prinsessen…!!

Ked af og høre med livmoderbetændelse… kender jo turen…

Men se det positive i det… du har nu en skøn skøn kastrat som kan udstilles hele tiden, du skal ikke tænke på løbetider/parringer osv. :wink:

Hun er godt nok dejlig Karina:wehuu: Det glæder mig at høre at hun er kommet oven på igen efter den voldsomme omgang:(

Smuk det er hun i hvertfald:D:inlove:

Åååååårh tak for de søde ord allesammen :slight_smile:

Det er hårdt at se når ens smukke børn pludselig visner. Derfor blev jeg utrolig glad da jeg så at hun nu endelig er begyndt at trække den anden vej :smiley:

Hun har taget 400 g. på og er efterhånden ikke en “lille bitte” tøs mere :stuck_out_tongue:

Også tror jeg i øvrigt det ville hjælpe gevaldigt på hendes pels at få hende vasket. Meeeen, det venter jeg lige lidt med endnu :fløjte: Hun skulle jo gerne på show igen til efteråret… Medmindre hendes sære søster snart har tænkt sig at gå i løb :venter:

[QUOTE=DK*DeLaCour;219037]Åååååårh tak for de søde ord allesammen :slight_smile:

Det er hårdt at se når ens smukke børn pludselig visner. Derfor blev jeg utrolig glad da jeg så at hun nu endelig er begyndt at trække den anden vej :smiley:

Hun har taget 400 g. på og er efterhånden ikke en “lille bitte” tøs mere :stuck_out_tongue:

Også tror jeg i øvrigt det ville hjælpe gevaldigt på hendes pels at få hende vasket. Meeeen, det venter jeg lige lidt med endnu :fløjte: Hun skulle jo gerne på show igen til efteråret… Medmindre hendes sære søster snart har tænkt sig at gå i løb :venter:[/QUOTE]

Pas på hvad du ønsker… her har lige været 8 dages løbetid og har været et frygteligt råweri…

Jamen jeg skal kun høre på hende i 1½ døgn alligevel…

Det er da de smukkeste blå øjne, jeg længe har set.

Hvor er hun aldelses bedårende.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

ENIG min er på 7. dagen:venter: og jeg er ved at blive sindsyg:argh:

Hun er bare såå smuk - sikke nogle øjne altså

Hvor er hun bare smuk. Sikke et dejligt ansigt og smukke blå øjne - godt hun er sig selv igen nu

MVH
Gitte

Min Bluebella er startet nu igen… det er ikke mere end 3 uger siden hun var det sidst…

Men… tilbage til den vidunderlige missepige…

ER DET NOGLE VANDVITTIGE SMUKKE ÖJNE…

Jeg er helt maalös… de skönneste blaa öjne jeg nogensinde har set…
:hjerte:

Åhhhh hun er smuk :iloveyou:

:wehuu: nåårh hvor er hun skøn :wehuu:
Det er skønt at høre at hun er ved at være ovenpå igen :ok: mine er kravlet i bekini er hun ikke også dt eller er hun i fuld pels :?

Wow nogle skønne og meget smukke øjne og så den snude muuums hun er dejlig. Glad for at høre er hun er ved at være sig selv igen.

[QUOTE=Lord Byron;219150]:wehuu: nåårh hvor er hun skøn :wehuu:
Det er skønt at høre at hun er ved at være ovenpå igen :ok: mine er kravlet i bekini er hun ikke også dt eller er hun i fuld pels :?[/QUOTE]

Altså Feli har aldrig haft pels :S Kun som baby… Helt villdt underligt.
Fleur tænkte til gengæld her i forsommeren at NU måtte det da være tid til pels, så hun har noget mere end Feli… Det er uuuunderligt. Gad godt Feli ville sætte en ordentlig manke! :tihi: :thumbup:

Ellers så sender jeg bare mine piger over til dig når de er i løb… så kan du høre på dem??? det var da en god ide??? ahhahahahahahahaha :wink:
Ejj forhåbentligt skal vi da snart parre så kan løbetiderne da blive udskudt lidt…

Held og lykke med parringen på søster…

Hvor er hun smuk og godt at hun er frisk igen
Hilsen Lisbeth

Dejligt hun er begyndt at blomstre op igen, hvor er hun da smuk :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu: