Det er hårdt at se når ens smukke børn pludselig visner. Derfor blev jeg utrolig glad da jeg så at hun nu endelig er begyndt at trække den anden vej
Hun har taget 400 g. på og er efterhånden ikke en “lille bitte” tøs mere
Også tror jeg i øvrigt det ville hjælpe gevaldigt på hendes pels at få hende vasket. Meeeen, det venter jeg lige lidt med endnu :fløjte: Hun skulle jo gerne på show igen til efteråret… Medmindre hendes sære søster snart har tænkt sig at gå i løb
[QUOTE=DK*DeLaCour;219037]Åååååårh tak for de søde ord allesammen
Det er hårdt at se når ens smukke børn pludselig visner. Derfor blev jeg utrolig glad da jeg så at hun nu endelig er begyndt at trække den anden vej
Hun har taget 400 g. på og er efterhånden ikke en “lille bitte” tøs mere
Også tror jeg i øvrigt det ville hjælpe gevaldigt på hendes pels at få hende vasket. Meeeen, det venter jeg lige lidt med endnu :fløjte: Hun skulle jo gerne på show igen til efteråret… Medmindre hendes sære søster snart har tænkt sig at gå i løb [/QUOTE]
Pas på hvad du ønsker… her har lige været 8 dages løbetid og har været et frygteligt råweri…
[QUOTE=Lord Byron;219150] nåårh hvor er hun skøn
Det er skønt at høre at hun er ved at være ovenpå igen mine er kravlet i bekini er hun ikke også dt eller er hun i fuld pels :?[/QUOTE]
Altså Feli har aldrig haft pels :S Kun som baby… Helt villdt underligt.
Fleur tænkte til gengæld her i forsommeren at NU måtte det da være tid til pels, så hun har noget mere end Feli… Det er uuuunderligt. Gad godt Feli ville sætte en ordentlig manke!
Ellers så sender jeg bare mine piger over til dig når de er i løb… så kan du høre på dem??? det var da en god ide??? ahhahahahahahahaha
Ejj forhåbentligt skal vi da snart parre så kan løbetiderne da blive udskudt lidt…