Min søn

Vil også gerne vise jer et billede af min søn Nicholas… Han er 4 måneder gammel :slight_smile:

Nyfødt:

Og lidt større:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Ååååååårh, hvor er ham dejlig…

:tak:

Sikke en lille Charmetrold:wehuu: Tillykke med ham:hjerte:

Hvor er han dejlig - og sikke et flot navn, han har fået

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Tak skal i ha… :slight_smile: Vi er selvfølgelig meget stolte…
Tarrk Eva, det er ikk så ofte der er nogen der siger hans navn er pænt, jeg tror ikk det er fordi de ikk kan lide det, men der er ihvertfald aldrig nogen der siger at det er flot :frowning:

[quote=BitterSweet;205922]Tak skal i ha… :slight_smile: Vi er selvfølgelig meget stolte…
Tarrk Eva, det er ikk så ofte der er nogen der siger hans navn er pænt, jeg tror ikk det er fordi de ikk kan lide det, men der er ihvertfald aldrig nogen der siger at det er flot :([/quote]

Smag og behag er jo forskellig - jeg har nu altid syntes, at Nicholas er et flot navn.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

[quote=Eva;205926]Smag og behag er jo forskellig - jeg har nu altid syntes, at Nicholas er et flot navn.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:[/quote]

Det passer ihvertfald helt perfekt til ham, og det er jo det vigtigste :slight_smile:

Det var da en dejlig lille fyr der ligger der og ser tilfreds ud.
Jeg er også vild med navnet, det er nemmlig et flot navn.
Knus Elin

Nårhh, hvor er han dejlig. :wehuu:

hold da op der er sket meget på 4 mdr… han lever da godt :ok::inlove::ok:

hvor ser han dejlig ud :inlove:

He he han er ikke engang 4 måneder på det nederste billede, han er vist lidt over 2 :?
Men han er en rigtig stor dreng på lidt over 8 kg, som ja ikk spiser mere end andre babyer på hans alder, men som åbenbart bare er stort bygget.
Men han er bestemt ikk tyk, bare stor og tung :slight_smile:
Jeg skal nok finde nogen lidt nyere billeder på et tidspunkt…

der er nu noget over store dejlige runde babyer der ligger og griner til en :slight_smile: de er dejlige !! :hjerte:

Nååhhhh en lille troldebasse -love

og jeg kan også vældig godt li’ hans navn . . . :slight_smile:

Åhh altså - han er jo så fiiin… :wehuu::wehuu:

Og navnet passer præcis til ham… den smuksak :smiley:

Sikke en dejlig søn :wehuu: