Min store missekat

Jeg var så heldig at få et digital kamera i julegave… Og det skal jo selvfølgelig inviges… :smiley: Og hvad er bedre end at bruge Oliver som model…:høhø:

Nøøj… Hva er det du har der???:smiley:

Jeg tager lige en slapper… Hva skal du med den ting?

Nu gider jeg ikk det pjat mere…

Hmm… Jeg lå jo lige og sov…

Gaaaaab

Næææ… Hva er det dog for en spændende ting… :juhu:

Nøøøj! Den er godt nok spændende… :tihi:

Hvis nu ligger helt stille og hun tager et billede, hvor jeg ser lækker ud, går hun måske så jeg kan sove igen… :stuck_out_tongue:

Jaaaa… Jeg ved jeg er lækker… Kom bare an missepiger!:høhø:

Det var en dejlig julegave :slight_smile:
Og modellen er jo rigtig smuk :wehuu:

[QUOTE=Coon Danica;770131]Det var en dejlig julegave :slight_smile:
Og modellen er jo rigtig smuk :wehuu:[/QUOTE]

Helt bestemt… Min søde mor synes jeg skulle ha et, når jeg nu havde fablet om et så længe… :høhø:

Tusinde tak for de søde ord om min Oliver… De bliver givet videre når herren vågner igen… :stuck_out_tongue: Det er jo hårdt at ligge og være lækker…:tihi:

Skønne billeder af smukke Oliver :hjerte:

Hehe jeg fik det samme, og min Gucci har desvæære lært at den der lille kasse blinker så trælst!

Derfor er det nu svært at få billeder forfra hehe

Årh Tak Rikke :smiley:

[QUOTE=Gucci;770138]Hehe jeg fik det samme, og min Gucci har desvæære lært at den der lille kasse blinker så trælst!

Derfor er det nu svært at få billeder forfra hehe[/QUOTE]

:tihi: Derfor tog jeg blizten fra på de sidste… Han synes nemlig den blizt er ret så træls… :høhø:

Det ville jeg ønske jeg kunne, men vi bor i stuen mellem en masse høje huse og har kun 2 standerlamper i stuen, så det bliver meget mørke billeder hehe, men vi får vel nok sta lamper op en gang… vi har jo kun boet der 6 mdr lol.

Forresten er super skøn mis ham Oliver, han kunne snidlt være bror til min Gucci :wink:

Tillykke med kameraet. Nu kan du tage endnu bedre billeder af den altid skønne Oliver. :smiley:

Han er altså charmerende med den lille hvide stribe på næsen! :wehuu:

[QUOTE=Gucci;770141]Det ville jeg ønske jeg kunne, men vi bor i stuen mellem en masse høje huse og har kun 2 standerlamper i stuen, så det bliver meget mørke billeder hehe, men vi får vel nok sta lamper op en gang… vi har jo kun boet der 6 mdr lol.

Forresten er super skøn mis ham Oliver, han kunne snidlt være bror til min Gucci ;)[/QUOTE]

:tihi: Jeg har selv kun 3 lamper i stuen… :ups: Men de fleste af de her billeder er taget i dag (for ½ time siden), så der behøvede jeg ikk bliz… Vi må bare tage billeder om dagen… :høhø:

Tusinde tak… Intet er bedre end en stribemis… :inlove:

Det kan jeg nemlig, og tak :smiley:

:wehuu: Tak Camilla… Det var også det jeg faldt for, uddseendesmæssigt… :smiley: Han er en fantastisk missekat, der bare elsker at gøre sig lækker, så der kommer nogen og nusser ham… :tihi:

Jeg har aldrig før lagt mærke til, at han har helt hvide bagben. Hvor er det kært :hjerte:

Det har han skam… :høhø: De er helt hvide og går ca op til hoften, hvor hans striber så begynder… Striberne er henholdsvis sorte, grå og lysebrune…
Begge forpoter er også hvide… Han er hvid på maven, med lidt brunt indimellem og har et helt hvidt bryst… :smiley: Hans trædepuder er sorte og lyserrøde… På det ene bagben er de alle sorte, bortset fra en lille trædpude…:hjerte: Så masser af farver på ham… :tihi:

Gode billeder af en smuk missetat, er især vild med det sidste, der har han virkelig attitude:rock:

Tak Elisabeth :smiley:
Har skam prøvet flere gange at få attitude blikket fra ham, når jeg har fundet kameraet frem… De fleste gange bliver det ligeså stille lagt pænt på plads igen… :tihi: Tør sgi ikk andet med det blik…

Dejlig model :hjerte:og gode billeder!:thumbup:
Cats og Conni

Han er en rigtig lille charmebøf - og det er jeg sikker på, at han godt selv ved :hjerte:

Man kan ligefrem se det på ham :tihi:

Han er simpelthen en lille lækkermås, ham Oliver! Han ser sååå fin ud med hans hvide ben og poter :inlove:

[QUOTE=conninissen;770221]Dejlig model :hjerte:og gode billeder!:thumbup:
Cats og Conni[/QUOTE]

Tusinde tak! :smiley:

[QUOTE=Eva;770287]Han er en rigtig lille charmebøf - og det er jeg sikker på, at han godt selv ved :hjerte:

Man kan ligefrem se det på ham :tihi:[/QUOTE]

Du kan tro han ved det… :tihi: Når min mor er på besøg smider han sig på gulvtæppet og siger som en due, hver gang hun har den frækhed at kigge på andet end ham… :høhø: Så ruller han rundt på ryggen og gør sig lækker… :hjerte:

Og Tak for de søde ord om ham… :smiley:

Mange tak :smiley: Han sender et næsedut din vej… :høhø: