Det ville jeg ønske jeg kunne, men vi bor i stuen mellem en masse høje huse og har kun 2 standerlamper i stuen, så det bliver meget mørke billeder hehe, men vi får vel nok sta lamper op en gang… vi har jo kun boet der 6 mdr lol.
Forresten er super skøn mis ham Oliver, han kunne snidlt være bror til min Gucci
[QUOTE=Gucci;770141]Det ville jeg ønske jeg kunne, men vi bor i stuen mellem en masse høje huse og har kun 2 standerlamper i stuen, så det bliver meget mørke billeder hehe, men vi får vel nok sta lamper op en gang… vi har jo kun boet der 6 mdr lol.
Forresten er super skøn mis ham Oliver, han kunne snidlt være bror til min Gucci ;)[/QUOTE]
Jeg har selv kun 3 lamper i stuen… Men de fleste af de her billeder er taget i dag (for ½ time siden), så der behøvede jeg ikk bliz… Vi må bare tage billeder om dagen… :høhø:
Tak Camilla… Det var også det jeg faldt for, uddseendesmæssigt… Han er en fantastisk missekat, der bare elsker at gøre sig lækker, så der kommer nogen og nusser ham…
Det har han skam… :høhø: De er helt hvide og går ca op til hoften, hvor hans striber så begynder… Striberne er henholdsvis sorte, grå og lysebrune…
Begge forpoter er også hvide… Han er hvid på maven, med lidt brunt indimellem og har et helt hvidt bryst… Hans trædepuder er sorte og lyserrøde… På det ene bagben er de alle sorte, bortset fra en lille trædpude… Så masser af farver på ham…
Tak Elisabeth
Har skam prøvet flere gange at få attitude blikket fra ham, når jeg har fundet kameraet frem… De fleste gange bliver det ligeså stille lagt pænt på plads igen… Tør sgi ikk andet med det blik…
[QUOTE=conninissen;770221]Dejlig model og gode billeder!
Cats og Conni[/QUOTE]
Tusinde tak!
[QUOTE=Eva;770287]Han er en rigtig lille charmebøf - og det er jeg sikker på, at han godt selv ved
Man kan ligefrem se det på ham [/QUOTE]
Du kan tro han ved det… Når min mor er på besøg smider han sig på gulvtæppet og siger som en due, hver gang hun har den frækhed at kigge på andet end ham… :høhø: Så ruller han rundt på ryggen og gør sig lækker…